معرفی مراکز

لیست دفاتر ازدواج و طلاق در قزوین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تلفن دفاتر ازدواج و طلاق در قزوین و همچنین مشاوره ازدواج و طلاق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

یکی از مهم ترین ضرورت های زندگی انسان، ازدواج و تشکیل خانواده می باشد. خانواده اساسی ترین جایگاه برای رشد و پرورش ابعاد شخصیتی انسان محسوب می شود. در حقیقت پیوند ازدواج میان زن و مرد، باعث تکامل آن ها خواهد شد. با توجه به این که ازدواج یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی به شمار می آید، لذا برای موفق بودن در این امر و جلوگیری از طلاق در آینده، دارا بودن شرایط لازم برای ثبت این تعهد الزامی می باشد.

جوانی که تصمیم به ازدواج می گیرد باید با خود بسنجد که آیا به بلوغ جسمانی، روانی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی، ذهنی و فرهنگی رسیده است؟ هدف و انگیزه خود را برای ازدواج مشخص کرده است؟ آیا درباره انتظارات، تکالیف و وظایف خود در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارد؟

پاسخ به این سوالات تا حد زیادی از اشتباه در این امر مقدس جلوگیری می کند و باعث می شود که فرد با آگاهی کامل اقدام به تشکیل زندگی آینده خود نماید. چرا که عدم توجه به این مسائل در بسیاری از موارد از دلایل طلاق محسوب می شوند.

همانطور که می دانید در کشور ما همانند بسیاری از کشورهای دنیا، زن و مرد برای ثبت پیوند ازدواج و یا طلاق میان خود، ملزم به ثبت رسمی آن هستند. دفاتر مجاز ثبت ازدواج و طلاق که در تمامی استان ها دایر و فعال هستند به این کار می پردازند که ما در این مقاله، آدرس دفاتر ازدواج و طلاق را در قزوین برای شما عزیزان ارائه نموده ایم.

آدرس و شماره تلفن دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در قزوین

در این بخش، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به آدرس دفاتر ازدواج و طلاق در استان قزوین، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

شهر  آدرس دفتر ازدواج و طلاق  شماره تلفن
قزوین قزوین، شهرک کوثر، فلکه اول، خیابان میلاد، کوچه ۱۲ سعادت، پلاک ۸ ۰۲۸-۳۳۷۷۳۳۲۵
قزوین قزوین، مینودر، فلکه حافظ (دهخدا)، جنب بانک صادرات ۰۲۸-۳۳۷۸۳۳۶۳
قزوین قزوین، شهرک کوثر، بلوک ۲، خیابان سمیه، کوچه سعادت ۱۱، پلاک ۲۸ ۰۲۸-۳۳۷۸۹۳۸۸
قزوین قزوین، خیابان شهید بابایی، نرسیده به کوچه منجم(۴۴)، پلاک ۴۸۵، واحد ۱ ۰۲۸-۳۳۶۶۱۳۱۸
قزوین قزوین، خیام جنوبی، مقابل مسجد مهدیه، طبقه دوم پاساژ خیام، دفتر ازدواج شماره ۱ ۰۲۸-۳۲۲۲۲۶۸۸
قزوین قزوین، خیابان شهید انصاری، پلاک ۳۸ ۰۲۸-۳۳۵۷۸۴۸۷
قزوین قزوین، خیابان راه آهن، کوچه شهید نیکجو، کوچه کامیاب، پلاک ۲۸ ۰۲۸-۳۳۵۵۳۶۲۹
قزوین قزوین، خیابان طالقانی، کوچه ارشاد، بن بست سهراب خان، پلاک ۲۸، طبقه اول ۰۲۸-۳۲۲۳۰۳۳۸
قزوین قزوین، خیابان راه آهن، کوچه زندی پور، پلاک ۱۲ ۰۲۸-۳۲۵۵۰۰۳۷
قزوین  قزوین، مینودر، میدان هما، خیابان شجاعت، پلاک ۲۹  028-33233234
قزوین قزوین، میدان میرعماد، ساختمان میرعماد، واحد ۳ ۰۲۸-۳۳۳۵۶۱۵۲
قزوین قزوین، خیابان آبشار، کوچه ۵۴ (آرامش)، جنب بانک صادرات، پلاک ۱۵ ۰۲۸-۳۳۳۳۸۹۱۲
قزوین قزوین، خیابان سعدی، بالاتر از نظام وفا، ساختمان صراف ها، واحد ۳ ۰۲۸-۳۳۳۵۴۴۷۲
قزوین قزوین، خیابان فلسطین غربی، رو به روی دفتر پست ۰۲۸-۳۳۳۴۷۴۰۳
قزوین قزوین، خیابان شهید بابایی، نبش کوچه ۷، پلاک ۲ ۰۲۸-۳۳۳۴۵۲۹۶
قزوین قزوین، خیابان نادری شمالی، مقابل داروخانه رازی، پلاک ۱۳۵، طبقه ۲  028-33363283

مشاوره تلفنی ازدواج و طلاق

یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فرد، تصمیم گیری راجع به ازدواج است. در حقیقت ازدواج قدم اول برای تشکیل خانواده و به مراتب، از عناصر سنگ بنای جامعه ی انسانی است. چرا که نوع پایه گذاری و میزان اندیشه و تدبر در آن در میزان پیشرفت، سقوط یا صعود جامعه تاثیر دارد.

با توجه به اهمیت بالای تصمیم گیری درست درباره ازدواج، ضرورت مشاوره قبل از ازدواج اینجا نمایان می شود. برخی از موارد مانند ازدواج در سنین پایین، که ممکن است در آینده مشکل ساز شود، از جمله مواردی است که مشاوران و روانشناسان با بررسی ویژگی های اخلاقی و شخصیتی و بر اساس تست های روانشناسی، به شما در تصمیم گیری بهتر کمک خواهند کرد.

امروزه بسیاری از جوانان به دلیل مشغله های زندگی از مراجعه به مراکز مشاوره ازدواج خودداری می کنند و یا به دلایل دیگری مثل کمرویی و خجالت، عدم اعتماد به نفس بالا و …حاضر نیستند در این جلسات شرکت کنند. به همین دلیل مشاوره تلفنی ازدواج یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت راهنمایی های پیش از ازدواج است.

هم چنین زوجینی که در روابط زناشویی خود به مشکل برخورده اند و تصمیم به جدایی گرفته اند بهتر است پیش از اقدام به این کار، به مشورت با مشاوران و روانشناسان متخصص بپردازند و با آگاهی کامل نسبت به این کار اقدام کنند. چرا که انسان ها در مواقع حساس ممکن است احساساتی عمل کرده و دست به اشتباهی بزنند که جبران آن امکان پذیر نباشد. مشاوره تلفنی طلاق، بهترین گزینه برای زوجینی است که به دلایلی از مراجعه به دفاتر مشاوره و یا کلینیک روانشناسان خانواده، معذوریت دارند. چرا که در هر لحظه و در هر موقعیت که اراده کنند، می توانند سوالات و مشکلات خود را با مشاوران در میان گذاشته و بهترین راه حل را دریافت نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو، با دارا بودن کادر مجرب روانشناسان و مشاوران در تمامی زمینه های روانشناسی از جمله طلاق و ازدواج به کمک شما آمده است تا بتوانید با دریافت مشاوره تلفنی، در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده، مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تلفن دفاتر ازدواج و طلاق در قزوین و همچنین مشاوره ازدواج و طلاق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره