روانشناسی

بهترین قرص برای چاقی صورت

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص های چاقی صورت با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در این مقاله صرفا ما به معرفی قرص می پردازیم توجه داشته باشید که مصرف این دارو می بایست تحت نظر و تجویز پزشک معالج صورت پذیرد.

داشتن صورتی تپل به یکی از معیارهای زیبایی در عصر جدید تبدیل شده است! برای چاقی صورت راه های مختلفی وجود دارد که یکی از این راه ها تزریق ژل است ما عوارض خاص خود را دارد. هزینه تزریق ژل به نسبت دیگر راه ‌های درمانی کمی بالاست و در زمان مشخص نیاز به تمدید دارد. همچنین ریسک این امر بالا بوده و در واقع جوابدهی آن برای چاقی صورت تا حد زیادی به مارک ژل و مهارت دکتر وابسته است. از همین رو بسیاری به مصرف انواع قرص چاقی برای صورت روی می آورند.

بهترین قرص های چاقی صورت

در سال های اخیر تعداد زیادی در این زمینه تولید می شوند که به صورت تخصصی بر روی چاقی صورت تاثیر می گذارند و باعث چاقی دیگر اعضای بدن نمی شوند. اثربخشی این قرص ها بسیار بالا بوده و به طور معمول در مدت زمان کمی صورت را فرم دهی می کنند. بیشتر این قرص ها ترکیبی گیاهی داشته و سرشار از ویتامین های مختلف هستند که می ‌توانند لاغری صورت را به صورت دائمی درمان کنند. این قرص ها می توانند بر روی پوست هایی که بر اثر پیری زودرس دچار لاغری شدند نیز تأثیر مثبت بگذارند.

قرص چاقی صورت فت فیس

قرص چاقی صورت فت فیس یکی از قرص های چاقی صورت است که در کمترین زمان ممکن قسمت های لاغر صورت را پر می کند. قرص فت فیس کاملا گیاهی و عاری از هر گونه عوارض قرص چاقی بوده و شامل ویتامین های مختلفی از جمله ویتامین های گروه B، گروه E و امگا ۳ است. این قرص که حاوی ۱۶ نوع اسید آمینه می باشد می تواند تمام اسید آمینه های ضروری بدن را تامین کند. قرص گیاهی چاقی صورت فت فیس شامل مواد معدنی مختلفی مانند مس، آهن، پتاسیم، منگنز، سلنیوم، فسفر، کروم و روی است.

در قرص چاقی صورت فت فیس از ویتامین های موجود در پودر جوانه گندم استفاده شده است و علاوه بر چاقی صورت باعث لطافت و روشن شدن پوست نیز می ‌شود. این قرص از پیری زودرس پوست جلوگیری کرده و بافت های قدیمی پوست را نیز بازسازی می کند.

شما می توانید با مصرف قرص چاق کننده صورت فت فیس در مدت زمان کوتاهی شاهد تغییرات واضحی در بافت صورت خود باشید. این قرص که کاملا گیاهی است ساخت آمریکا بوده و از FDA آمریکا گواهینامه های معتبری را دریافت کرده است. همچنین این قرص چاقی صورت از وزارت بهداشت و درمان ایران نیز دارای مجوز است. با مصرف این قرص ویتامین ها و مواد معدنی و امگا ۳ مورد نیاز به بدن شما می رسد. خواص آنتی اکسیدانی این قرص باعث تقویت کلاژن سازی پوست می شود و حجم ماهیچه های صورت را نیز افزایش می دهد. قیمت قرص فت فیس نیز بسیار مقرون به صرفه بوده و در حدود بسته ای صد هزار تومان است.

بهترین قرص برای چاقی صورت
قرص چاقی صورت فیس پاور

قرص سوپر فت فیس پاور

یکی دیگر از قرص های چاقی صورت قرص چاقی صورت سوپر فت فیس پاور است که از بهترین قرص های چاقی صورت موجود در دنیاست و دارای تاییدیه FDA آمریکا نیز می باشد. این شرکت ادعا می‌ کند که تاثیر قرص های چاقی صورت آن تا ۹۷ درصد بدون بازگشت و بدون عوارض است.

شما با مصرف قرص سوپر فت فیس پاور علاوه بر چاق شدن صورت گونه هایی برجسته نیز پیدا می کنید. همچنین این قرص با داشتن ویتامین های مختلف گروه های A، D، B و همچنین داشتن مواد مغذی مانند امگا ۳، فسفر، پتاسیم، منیزیم، روی و… ویتامین های مورد نیاز بدن را تامین می کند. آنتی اکسیدان های موجود در این قرص باعث از بین رفتن چین و چروک صورت و شفافیت پوست نیز می شود.

قرص چاقی صورت سوپر فت فیس پاور باعث چاقی سایر نقاط بدن نمی شود و شما می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. این قرص که فرمولی گیاهی دارد، کاملا بدون عوارض است. امگا ۳ موجود در این قرص از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌ کند و باعث لطافت و روشن شدن پوست صورت می شود. ویتامین E موجود در این قرص باعث کاهش چین و چروک و زیبایی صورت می شود.

دقت کنید که این قرص چاقی صورت به صورت کلی برای افراد بین ۱۸ تا ۵۰ سال مناسب بوده و مصرف آن برای بقیه سنین باید زیر نظر پزشک متخصص باشد. در صورت داشتن بیماری های دیابت، فشار خون چه بالا و چه پایین، مشکلات قلبی و کبدی و کلیوی از مصرف این قرص خودداری کنید. مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی نیز به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

قرص چاقی صورت سوپر فت فیس اکسترا

‌یکی دیگر از انواع بهترین قرص چاقی صورت، قرص سوپر فت فیس اکسترا است. این قرص نیز ساخت آمریکا بوده و دارای تاییده جی ام پی است. ترکیبات این قرص کاملا گیاهی بوده و هیچگونه عارضه خاصی برای شما به وجود نمی آورد. با مصرف این قرص گونه ها به صورت طبیعی پر و حجم دهی می شوند. این قرص برای بانوان و آقایان قابل استفاده بوده و ترکیباتی کاملا گیاهی دارد.

این قرص چاقی صورت با استفاده از گیاهان کمیابی ساخته شده است که دارای ۱۲ ترکیب اصلی برای چاق کردن صورت می باشد. با داشتن این ۱۲ ترکیب در کنار هم، صورت به شکلی یکنواخت و طبیعی پر شده و چاقی آن بدون بازگشت است. این قرص تنها بر روی چاقی صورت تاثیر دارد و افراد دارای اضافه وزن هم می توانند از این قرص استفاده کنند. پر شدن صورت به مرور باعث می شود که چین و چروک های پوست نیز پر شده و صورت جوانتر نشان داده شود.

قرص سوپر فت فیس

دقت داشته باشید که این قرص با دو مدل قبلی متفاوت است و در یک قوطی قرمز رنگ ارائه می شود. یکی از تفاوت های این قرص ها در کمپانی سازنده آنهاست. قرص سوپر فت فیس توسط کمپانی دایماتیز آمریکا تولید می شود. در هر قوطی از این قرص، شصت عدد قرص وجود دارد. این قرص حاوی ویتامین های گروه B مانند B1، B2، B6، B5، B12 و ویتامین E، ویتامین D3 و ویتامین E است.

معتبر بودن قرص چاقی صورت و تاییدیه های بهداشتی آن بسیار مهم است. برخی از قرص های چاقی صورت فقط در دوران مصرف با داشتن ترکیبات کورتون باعث پف صورت می شوند و بلافاصله پس از مصرف صورت به حالت قبلی بازمی گردد. اثرات جانبی کورتون بسیار زیاد بوده و می تواند باعث بیماری هایی مانند پوکی استخوان و ناباروری شود.

بهترین قرص برای چاقی صورت
قرص چاقی صورت شیکوریدین دینه

قرص چاقی گیاهی شیکوریدین دینه

این قرص گیاهی که ساخت شرکت دینه ایران است نیز می تواند تاثیر بسیار خوبی بر چاقی صورت داشته باشد. این قرص با داشتن انواع مختلف ویتامین و مواد معدنی ضمن تقویت بدن، ضعف عمومی بدن را نیز برطرف می کند.  این قرص گیاهی از عصاره دانه شنبلیله، ریشه کاسنی و اسانس رازیانه و چند ماده گیاهی دیگر ساخته شده است.

این قرص چاقی صورت دارای مواد معدنی مانند کلسیم، سدیم، پتاسیم، منگنز، فسفر و روی است. قرص چاقی گیاهی شیکوریدین دینه حاوی ویتامین K، ویتامین C و ویتامین های گروه B است. به طور کلی بهتر است روزانه سه عدد از این قرص قبل از هر وعده غذایی اصلی مصرف شود. دوره مصرف این دارو حداقل ۴ تا ۶ هفته است. تا کنون عوارض جانبی خاصی از مصرف این قرص به ثبت نرسیده است.

بهترین قرص برای چاقی صورت
قرص چاقی صورت اونیکس

قرص چاقی صورت اونیکس

قرص چاقی صورت اونیکس محصول کشور آلمان بوده و کاملا گیاهی و بدون عوارض است. در ترکیبات گیاهی این قرص از گیاهانی مانند زیره سبز، جینسینگ، رازیانه، عصاره آمله، عصار بلیله و … استفاده شده است. ترکیبات مورد استفاده در این قرص باعث می شود که پس از مصر احساس اسهال و استفراغ و مشکلات گوارشی برای شما ایجاد نشود.

این قرص چاقی صورت که دارای ویتامین های مختلفی است باعث می شود که ویتامین ها و مواد معدنی غذاها به راحتی جذب بدن شما شود. مواد موجود در این قرص ضمن  کاهش استرس، باعث درمان مواردی مانند کم خونی و فقر آهن نیز می شود. دقت داشته باشید که قرص اونیکس در دو نمونه چاقی و چاقی صورت عرضه می شود. اگر تنها قصد پر کردن صورت خود را دارید می توانید قرص چاقی صورت اونیکس را خریداری کنید.

قرص اونیکس با داشتن ۱۷ نوع آمینو اسید ضروری برای بدن همه نیازهای بدن را برطرف می کند. آنتی اکسیدان موجود در این قرص ضمن برطرف کردن چین و چروک پوست، روند پیری پوست را نیز کند می کند. بیشتر ویتامین های موثر در زیبایی و سلامتی بدن مانند ویتامین های گروه B، ویتامین E، ویتامین D و … در این قرص چاقی صورت وجود دارد.

بهترین قرص برای چاقی صورت
قرص چاقی صورت هات ویدا

قرص چاقی صورت هات ویتا

قرص چاقی صورت هات ویتا برای افراد در سنین ۱۳ تا ۱۵ سالگی مناسب است. بسته این قرص شصت عددی می باشد که باید روزی دو بار، پس از صبحانه و پس از شام مصرف شود. این قرص باعث پر شدن صورت و کاهش گودی زیر چشم بوده و حاوی ویتامین های موجود در جوانه گندم است. امگا ۳ و ویتامین  E موجود در این قرص چین و چروک های پوست را کاهش داده و باعث جوانسازی پوست می شود.

این قرص چاقی صورت به دلیل داشتن ویتامین های مختلف، همزمان با پر کردن صورت پوست را نیز شفاف و لطیف می کند. پر بودن صورت و پوست شفاف نقش به سزایی در زیبایی یک فرد دارد. این قرص که برای مصرف بانوان و آقایان مناسب است، نباید در دوران بارداری و شیردهی مصرف شود.

قرص گین آپ

قرص چاقی صورت گین آپ نیز یکی دیگر از بهترین قرص های چاقی صورت است. این قرص محصول کشور ترکیه می باشد و از عصاره میوه های استوایی تهیه شده است. بسته این قرص شصت عددی است که مصرف روزانه دو عدد از آن برای دیدن بهترین نتیجه توصیه می شود. بهتر است حداقل دو یا سه دوره از این قرص مصرف شود.

این قرص به صورت تخصصی برای چاقی صورت فرموله شده است و می توانید آن را بدون نگرانی از چاقی بقیه بدن مصرف کنید. برای مصرف این قرص توصیه می شود که یک عدد از آن قبل صبحانه و یک عدد بعد از شام مصرف شود. با مصرف دو تا سه دوره از این قرص، تاثیر آن بر روی صورت ماندگار می شود.

داشتن فیبر و ویتامین C در این قرص باعث می گردد که سیستم ایمنی بدن نیز تقویت شده و همچنین باعث کاهش مشکلات روده مانند نفخ شو. در واقع مصرف این قرص باعث عوارض جانبی برای بدن نمی شود. امگا ۳، امگا ۶ و امگا ۹ موجود در این محصول نیز باعث کاهش چین و چروک های پوست می شود. در واقع با پر شدن چین و چروک های پوست، صورت جوان و شاداب می شود.

عوارض جانبی قرص گین آپ

این قرص که کاملا گیاهی است طبیعت گرمی دارد و بهتر است افراد دارای طبیعت گرم همزمان با مصرف این قرص از خاکشیر برای متعادل سازی طبیعت بدن استفاده کنند. مصرف این قرص برای افراد در بازه سنی ۱۸ تا ۵۰ سال مناسب یوده و بقیه افراد برای مصرف آن باید با پزشک مشورت کنند. البته توجه داشته باشید که مصرف این قرص در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

قرص گین اپ برای چاقی صورت
قرص گین اپ

قرص چاقی صورت سناتور

این قرص که محصول کشور کانادا است، کاملا گیاهی بوده و تاکنون عوارض جانبی از این قرص گزارش نشده است. این قرص تاثیری دائمی داشته و پس از قطع مصرف آن صورت به حالت قبلی بازنمی گردد. این قرص با داشتن انواع ویتامین ها می تواند سیستم ایمنی بدن شما را نیز تقویت کند.

همچنین قرص مذکور حاوی پروتئین بوده و می تواند نیاز روزانه بدن را تامین کند. این قرص میزان نیاز روزانه بدن به کلسیم را نیز تامین می کند. چاقی این قرص فقط در ناحیه صورت بوده و بر روی چاقی بدن تاثیری ندارد.

قرص چاقی صورت فیس بالک

این قرص که محصول کشور آلمان است کاملا گیاهی بوده و به صورت تخصصی بر چاقی صورت تاثیر می گذارد. این قرص باعث افزایش آب میان بافتی سلول های پوست صورت می شود. هر بسته این قرص شصت عدد است که برای مصرف یک ماه شما کافیست. برای بهترین اثربخشی باید روزانه دو عدد از این قرص مصرف شود. همزمان با پر شدن پوست صورت، چین و چروک و لکه های پوستی نیز به مرور از بین می روند.


آیا قرص چاقی صورت عوارض دارد؟

به طور کلی قرص چاقی صورت برای افرادی مناسب است که بدنی متناسب و صورتی لاغر دارند و معمولا اکثر قرص های این دشته، دارای عوارض خاصی نمی باشند. قرص یکی از روش های اثربخش برای چاقی صورت است که در مدت زمان کوتاهی شما را به نتیجه دلخواه خود می رساند. به صورت کلی مصرف این قرص ها برای افراد ۱۸ تا ۵۰ سال مناسب است و افراد دیگر بهتر است با مشورت پزشک این قرص ها را مصرف کنند. مصرف قرص های چاق صورت در دوران بارداری و شیردهی ممنوع است.

به ویتامین های موجود در قرص مصرفی دقت کنید؛ می توانید در زمان مصرف این قرص ها، استفاده از مکمل های ویتامین روزانه را متوقف کنید. بهتر است همزمان با مصرف این قرص ها استفاده از سبزیجات و میوه ها را هم بیشتر کنید و روزانه حداقل ۸ لیوان آب بنوشید. در صورت بروز هر گونه حساسیت و علائم غیر عادی بهتر است مصرف قرص را متوقف کرده و با پزشک مشورت کنید.

در این مقاله صرفا ما به معرفی قرص می پردازیم توجه داشته باشید که مصرف این دارو می بایست تحت نظر و تجویز پزشک معالج صورت پذیرد.

 

سوالات متداول

۱- چه قرص هایی برای چاق شدن صورت توصیه مناسب هستند؟

از جمله این قرص ها می توان به فت فیس، شیکوریدین دینه، سناتور و... اشاره نمود.

۲- آیا قرص های چاقی صورت برای تمامی سنین توصیه می شود؟

خیر، برخی از قرص های چاقی صورت مثل سوپر فت فیس پاور در رده سنی خاصی در نظر گرفته می شود.

۳- آیا قرص چاقی صورت عوارض دارد؟

این قرص ها برای افرادی مناسب است که بدنی متناسب و صورتی لاغر دارند و معمولا اکثر قرص های این دشته، دارای عوارض خاصی نمی باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص های چاقی صورت با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره