معرفی مراکز

لیست مراکز ترک اعتیاد در استان قزوین

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

اعتیاد، یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی است که سلامت جامعه و خانواده را به خطر می اندازد و تهدیدی بزرگ برای آن ها به شمار می آید. در حقیقت اعتیاد به مواد مخدر باعث از بین رفتن بخش قابل توجهی از منابع انسانی ، سرمایه های اجتماعی و اقتصادی جامعه می شود و علاوه بر ابعاد منفی آشکاری که بر جامعه و خانواده دارد ، دربردارنده ابعاد آسیب زای پنهانی است که به مراتب می تواند بسیار خطرناک تر از ابعاد و صدمات آشکار آن باشد.

افزایش جرائم نشات گرفته از اعتیاد مانند طلاق ، خودکشی ، افسردگی، دزدی ، سرخوردگی اجتماعی ، ایجاد فشار و تنش روانی در خانواده ها ، فروپاشی خانواده ، کوتاهی در تربیت تربیت کودک و ضرر و زیان مالی به جامعه تنها بخشی از پیامدهای اعتیاد درجامعه است.

به دلیل وجود انواع مختلف مواد مخدر و پایین آمدن سن مصرف کنندگان ، توجه جدی به این معضل اجتماعی جزو ملزومات جامعه به شمار می آید. اگر چه تشخیص علائم سوء مصرف مواد مخدر به خصوص در روزهای ابتدایی مصرف به سادگی ممکن نیست اما برخی از تغییرات رفتاری و شخصیتی فرد مصرف کننده می تواند بیانگر این موضوع و از نشانه های اولیه اعتیاد باشد.

افرادی که درگیر اعتیاد هستند برای رهایی خود از دام اعتیاد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با بستری نمودن خود و طی کردن مراحل روان شناختی و مشاوره ای ، خود را نجات بخشند. در این مقاله ما مشخصات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب استان قزوین را ارائه نموده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد شهر خود را شناسایی نمایید.

آدرس مراکز ترک اعتیاد در استان قزوین

در این بخش ، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد در استان قزوین ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  شماره تلفن
آتیه قزوین قزوین – الوند – ده متری جنب داروخانه دکتر ابوترابی ۰۲۸-۳۲۲۳۳۸۴۴
آراد تاکستان قزوین – تاکستان – خیابان امام خمینی – روبروی شهرداری – طبقه فوقانی مجتمع سیمرغ ۰۲۸-۳۵۲۴۹۵۲۱
آریا قزوین قزوین – خیابان جانبازان – ۳۰ متری پیروزی – جنب داروخانه دکتر غفاری – ساختمان آریا ۰۲۸-۳۳۶۸۰۲۹۱
آزادی آبیک قزوین – آبیک – پاساژ آزادی ۰۲۸-۳۲۸۲۲۴۷۴
آوای زندگی آبیک قزوین – آبیک – خیابان شهید رجایی – کوچه ۲۱ ۰۲۸-۳۲۸۹۰۸۱۸
ارمغان قزوین قزوین – خیابان نادری جنوبی – نرسیده به کوچه زرآبادی – ساختمان ماهان ۰۲۸-۳۳۲۳۸۶۱۳
اعتماد قزوین قزوین – الوند- ده متری – کوچه ۳ خلخالی – طبقه ۲ ۰۲۸-۳۲۲۴۲۸۱۳
امین قزوین قزوین – خیابان منبع آب – جنب کوچه رسالت ۰۲۸-۳۳۳۳۷۵۱۷
بهنود بویین زهرا قزوین – بویین زهرا – خیابان ولیعصر غربی ۰۲۸-۳۴۲۲۵۸۸۳
بهبود محمودآباد قزوین – محمود آباد – خیابان امام خمینی – جنب خانه بهداشت ۰۲۸-۳۳۲۶۳۸۵۱
پاکان قزوین قزوین – بویین زهرا – بلوار طالقانی – نبش کوچه گلستان ۸ ۰۲۸-۳۴۴۲۷۰۵۹
تابناک قزوین قزوین – بیدستان – خیابان ۱۶ متری – جنب شیرینی گل گندم ۰۲۸-۳۲۳۲۶۷۳۵
۲۲ بهمن قزوین قزوین – خیابان راه آهن – بیمارستان ۲۲ بهمن ۰۲۸-۳۳۵۷۸۵۰۶
نیک قزوین قزوین – تاکستان – خیابان غفاری – پاساژ رویال ۰۲۸-۳۵۲۴۴۹۴۹
ناجی قزوین قزوین – شریفیه – خیابان ولی عصر – نبش کوچه شاهد ۹ ۰۲۸-۳۲۳۷۲۵۵۳
متین قزوین قزوین – میدان دهخدا – بازارچه مروارید ۰۲۸-۳۳۷۷۷۹۲۹
فردیس قزوین قزوین – مهرگان – درمانگاه شبانه روزی جهان ۰۲۸-۳۲۵۲۵۹۷۲
طلوع قزوین قزوین – ناصرآباد – خیابان امام خمینی – روبروی دبستان – طبقه فوقانی داروخانه دکتر غیاثوند ۰۲۸-۳۳۵۹۵۵۳۵

لیست مراکز ترک اعتیاد استان قزوین که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردیده است از سامانه رسمی ستاد مبارزه با مواد مخدر  استخراج شده است و صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد

امروزه روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان به منظور استفاده از خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. یکی از شناخته ترین روش های مشاوره ترک اعتیاد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، مشاوره تلفنی می باشد.

در سال های اخیر مراکز مشاوره تلفنی بستر مناسبی را فراهم نموده است تا افرادی که به هر دلیل از مراجعه به مراکز حضوری مشاوره ترک اعتیاد امتناع می کنند بتوانند از منزل یا هر جای دیگری که مدنظر آن هاست توسط تلفن با بهترین و مجرب ترین مشاوران ارتباط برقرار نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو با داشتن مشاوران مجرب در زمینه مشاوره ترک اعتیاد ، این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است تا از هر کجای کشور از طریق تماس تلفنی بتوانند مشاوره دریافت نمایند.

افرادی که در شهرهای دور زندگی می کنند و امکان دسترسی به مشاور موردنظر خود را ندارند یا کسانی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به یک روانشناس یا مشاور متخصص مراجعه کنند ، مشاوره تلفنی همواره بهترین گزینه محسوب می شود. از سایر مزایای مشاوره تلفنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت
  • کاهش هزینه ها از جمله حق مشاوره ، هزینه های رفت و آمد و …
  • دسترسی آسان به مشاور موردنظر و برقراری ارتباط موثر با وی
  • امکان افزایش تعداد و ساعات جلسات در صورت نیاز

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

    1. با سلام و درود، با توجه به رسیدگی بهتر به امور افراد بیمار و دچار اعتیاد در کلینیک های ترک اعتیاد و محدود بودن تعداد آنها در برخی مناطق، ظرفیت این مراکز تقریبا با سرعت پر می شود، می توانید به نزدکترین مراکز به محل سکونت خود مراجعه نموده و برای اقدامات بعدی هماهنگ کنید؛ لازم به ذکر است بهتر است قبل از مراجعه حضوری، با مرکز مربوطه تماس حاصل کرده تا از فعالیت آنها اطمینان حاصل نمایید.

  1. سلام کسایی که مشکل مالی دارند و نمیتونند هزینه روان شناس و کلینیک و مشاوره بدند ولی میخان ترک کنند باسد چیکار کنند

    1. با سلام و درود، یکی از راه های موجود، ترک اعتیاد در منزل است. باید بدانید که ترک اعتیاد در منزل دشوار است اما به هیچ وجه محال نیست. برخی افراد توانسته‌اند مصرف مواد و الکل را کنار بگذارند و به زندگی بدون مصرف مواد برگردند؛ بنابراین، مهم است که شما روحیه خود را حفظ کنید و در این مسیر ناامید نشوید. ترک اعتیاد در خانه نیازمند زمان، انگیزه و حمایت دارد و شما می‌توانید با تعهد به تغییر بر اعتیاد خود غلبه کنید و دوباره کنترل زندگی خود را به دست بیاورید. به دوستان و اعضای خانواده تکیه کنید: داشتن دوستان و اطرافیان مشوق یکی از ارزشمندترین سرمایه‌ها برای ترک اعتیاد در خانه است. اگر روابط اجتماعی گذشته شما شامل افرادی بود که آن‌ها نیز به اعتیاد دچار بودند لازم است اکنون ارتباطات جدیدتری برقرار کنید و با افرادی دوست شوید که به اعتیاد دچار نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره