معرفی مراکز

لیست مراکز ترک اعتیاد در استان فارس

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

امروزه یکی از بزرگترین خطری که سلامت جامعه و خانواده را تهدید می کند و به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی یاد می شود ، اعتیاد است. حتما شما هم عبارت “بلای خانمان سوز” را همراه واژه اعتیاد به وفور شنیده اید. ترکیب این دو وعبارت باهم تا حد زیادی توانسته حق مطلب را در مورد بیماری اعتیاد ادا کند.

در حقیقت اعتیاد به مواد مخدر بخش قابل توجهی از منابع انسانی ، سرمایه های اجتماعی و اقتصادی جامعه را از بین می برد و همچنین علاوه بر ابعاد منفی آشکاری که بر جامعه و خانواده دارد ، دربردارنده ابعاد آسیب زای پنهانی است که به مراتب می تواند بسیار خطرناک تر از ابعاد و صدمات آشکار آن باشد.

افزایش جرائم نشات گرفته از اعتیاد مانند طلاق ، خودکشی ، افسردگی، دزدی ، سرخوردگی اجتماعی ، ایجاد فشار و تنش روانی در خانواده ها ، فروپاشی خانواده ، کوتاهی در تربیت تربیت کودک و ضرر و زیان مالی به جامعه تنها بخشی از پیامدهای اعتیاد درجامعه است.

به دلیل وجود انواع مختلف مواد مخدر و پایین آمدن سن مصرف کنندگان ، توجه جدی به این معضل اجتماعی جزو ملزومات جامعه به شمار می آید. اگر چه تشخیص علائم سوء مصرف مواد مخدر به خصوص در روزهای ابتدایی مصرف به سادگی ممکن نیست اما برخی از تغییرات رفتاری و شخصیتی فرد مصرف کننده می تواند بیانگر این موضوع و از نشانه های اولیه اعتیاد باشد.

افرادی که درگیر اعتیاد هستند برای رهایی خود از دام اعتیاد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با بستری نمودن خود و طی کردن مراحل روان شناختی و مشاوره ای ، خود را نجات بخشند. در این مقاله ما مشخصات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب استان فارس را ارائه نموده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد شهر خود را شناسایی نمایید.

آدرس مراکز ترک اعتیاد در استان فارس

در این بخش ، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد در استان فارس ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  تلفن آدرس 
آتیه نو شیراز ۰۷۱-۱۶۲۷۰۶۴۸ خیابان قصردشت – خیابان قم آباد – نبش کوچه ۸
آرامش شیراز ۰۷۱-۱۷۲۳۷۱۷۴ روبروی بانک ملی – بلوارمدرس – ابتدای خیابان جانبازان (پودنک) – نبش کوچه ۶
آرمان شیراز  ۰۷۱-۱۷۳۶۳۰۹۹ بلوار سیبویه – خیابان شیشه گری – روبروی مسجد حسن بن علی
آسایش شیراز ۰۷۱-۱۸۳۴۶۲۰۴ کبابی کوثر – بلوار رحمت – چهارراه زندان – نبش کوچه ۴۶ – طبقه فوقانی
آسمان شیراز ۰۷۱-۱۷۳۱۷۰۹۵ بلوار نصر – نبش پاییزان – پلاک ۸۸ – طبقه دوم
خورشید شیراز ۰۷۱-۱۲۳۲۲۳۶۶ خیابان نادر – چهارراه گمرگ – ساختمان نادر – طبقه اول
ماهان شیراز ۰۷۱-۱۷۴۱۱۸۳۱ شریف آباد – خیابان اتحاد (قلعه نو) – دو راهی قلعه نو – کوچه ۳
همدلان شیراز ۰۷۱-۱۸۳۰۴۵۷۶  بلوار پاسداران – خیابان باغ حوض -۱۶ متری سرهنگ عبادت – کوچه ۵ – پلاک ۱۵۹
بهبود آباده ۰۷۵-۱۳۳۳۴۰۱۶ خیابان امام (ره) – کوچه ۲۲ – پلاک ۲۸۴
آسیا آباده ۰۷۵-۱۳۳۵۰۴۵۶ خیابان ۱۷ شهریور – تقاطع خیابان عاشورا
افق سبز آباده ۰۷۵-۱۳۳۴۷۲۲۷ خیابان ۱۷ شهریور
پاسارگاد ارسنجان ۰۷۲-۹۷۶۲۸۸۱۲ خیابان سعیدیه – روبروی کتابخانه حاج ملا محمد شفیع
حیات سبز اقلید ۰۷۵-۲۴۲۲۶۰۰۹  میدان شهدا – خیابان امامزاده – کوچه نسیم – طبقه فوقانی مطب دکتر روشن ضمیر
بوانات ۰۷۵-۲۳۲۲۲۰۲۰  سوریان – فلکه۲۲ بهمن -مطب آقای دکتر اسماعیل رئیسی
بهاران خرامه ۰۷۱-۲۴۶۲۳۳۴۸ نبش خیابان توحید
بهار داراب ۰۷۳-۲۶۲۴۴۱۸۸  پائین تر از سه راه کمربندی – بلوار امام خمینی
آرمان داراب ۰۷۳-۲۶۲۴۲۷۸۱ خیابان ۲۲ بهمن – جنب بیمارستان قدیم
پاک مهر مرودشت ۰۷۲-۸۴۶۶۲۴۷۲ محله ترک آباد – روبروی پمپ بنزین
ارجمند سروستان ۰۷۱-۲۵۲۲۴۲۸۸ خیابان بهداری – طبقه فوقانی سرامیک مومنی
امیر فیروزآباد ۰۷۱-۲۶۲۲۵۰۶۸ ابتدای بلوار پاسداران – روبروی مجتمع امیر – نبش کوچه ۲
سروش فیروزآباد ۰۷۱-۲۶۲۲۷۷۳۷ چهار راه مجاهدین – مطب دکتر سروش کیوانی
حیات نو کازرون ۰۷۲-۱۲۲۲۸۵۹۵ خیابان سلمان فارسی – جنب داروخانه دکتر مستوفی
دنیا لار ۰۷۸-۱۲۲۴۹۱۰۰ شهر جدید – ۱۲ متری بانک پاسارگاد
آتیه سازان فسا ۰۷۳-۱۲۲۲۵۹۳۷ بلوار هلال احمر – میدان ابن سینا
فردوسی جهرم ۰۹۱۷۷۹۱۰۶۱۳  خیابان ۲۲ بهمن – جنب مطب دکتر فروغی

لیست مراکز ترک اعتیاد استان فارس که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردیده است از سامانه رسمی ستاد مبارزه با مواد مخدر  استخراج شده است و صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد

به دلیل دیدگاه برخی از افراد نسبت به مشاوره ترک اعتیاد حضوری ، معمولا بسیاری از کسانی که دچار اعتیاد به مواد مخدر هستند از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره ترک اعتیاد حضوری خودداری می کنند.

شاید علت این امر ، عدم اعتماد به نفس یا ناتوانی در بازگویی کلیه مسائل و مشکلات فرد معتاد باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد معتاد از مراجعه به این مراکز خودداری می کنند. در سال های اخیر مراکز مشاوره تلفنی بستر مناسبی را فراهم نموده است تا افرادی که به هر دلیل از مراجعه به مراکز حضوری مشاوره ترک اعتیاد امتناع می کنند بتوانند از منزل یا هر جای دیگری که مدنظر آن هاست توسط تلفن با بهترین و مجرب ترین مشاوران ارتباط برقرار نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو با داشتن مشاوران مجرب در زمینه مشاوره ترک اعتیاد ، این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است تا از هر کجای کشور از طریق تماس تلفنی بتوانند مشاوره دریافت نمایند.

از طریق مشاوره تلفنی ترک اعتیاد به مواد مخدر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن افراد می‌توانند به راحتی به مشاوران متخصص در زمینه‌های مختلف اعتیاد دسترسی پیدا کنند. مشاوره ترک اعتیاد تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا تنها با یک تماس تلفن و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، مشاوران ترک اعتیاد در دسترس باشند.

در مشاوره ترک اعتیاد تلفنی افراد می‌توانند با خیال آسوده تری مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند تا راه حل مناسبی را با توجه به شرایط خود برای ترک اعتیاد دریافت نمایند و همچنین به وسیله آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، از اعتیاد پیشگیری نمایند.

یکی دیگر از مزیت های مشاوره تلفنی در زمینه ترک اعتیاد ، هزینه است چرا که در مشاوره تلفنی ترک اعتیاد هزینه های شما بسیار کاهش می یابد و نکته بسیار مثبت مشاوره تلفنی این است که در بسیاری از شهرها و روستاها مراکز ترک اعتیاد وجود ندارند به همین دلیل تمامی افراد می توانند از هر نقطه ای از کشور به صورت تلفنی با مشاوران متخصص تماس گرفته و نگرانی‌ها ، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند و از خدمات مشاوره تلفنی بهرمند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره