خیانت

دلایل و نشانه های خیانت مردان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل و نشانه های خیانت مردان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

این سوال برای همه پیش می آید که واقعا دلیل خیانت برخی از زوجین چه چیزی می تواند باشد؟ چرا مردان متاهل به زنان خود خیانت می کنند؟ آیا دلیل تمامی خیانت های زوجین مربوط به روابط جنسی آن ها می شود؟ متاسفانه امروز خیانت بنا برعلت های مختلفی روز به روز در حال افزایش است. برخی از دلایل خیانت آقایان ممکن است تنوع طلبی ، زیاده خواهی ، از بین رفتن عشق و علاقه در زندگی ، عقده های جنسی ، سهل انگاری همسر و همچنین رفتارهای غیرقابل تحمل همسر می باشد. به دلیل افزایش خیانت مردان متاهل به همسران خود ، نوشتاری را در قالب نشانه هایی از خیانت مردان و بررسی دلایل و علت های اصلی خیانت آقایان تهیه کرده ایم.

طبق بررسی ها و تحقیقات به عمل آمده در سنین ۲۸ تا ۵۰ سالگی بیشترین خیانت از جانب مردان می باشد.

بررسی علمی علت خیانت مردان

شاید تا کنون بیشتر افراد این باور را داشته اند که علت اصلی خیانت مردان گرایش جنسی به فرد دیگر می باشد ، ولی با انجام مصاحبه با عده ای از مردانی که به همسران خود خیانت کرده اند به این نتیجه رسیده اند که تنها ۷% از دلایل خیانت ، گرایش جنسی به شخص دیگر است و علت اصلی آن بی توجهی همسرانشان می باشد. در ادامه مطلب برخی از دلایل اصلی خیانت مردان را بیان می نماییم.

اهمیت دادن بیش از اندازه زن به فرزندان و دوستان خود: موضوع بسیار مهمی که مرد و زن می بایست به آن توجه داشته باشند این است که همیشه قبل از هر چیزی همسرشان در اولویت قرار داشته باشد ، زیرا این کار باعث پیشرفت آن ها می شود. زمانی که زنان همسران خود را از اولویت اول پایین می آورند این پیام را به همسر خود می دهند که نسبت به آن ها وفاداری ندارند ، پس نباید در مقابل از همسر خود انتظار وفاداری داشته باشند. اکثر مردانی که به همسران خود خیانت کرده اند از این موضوع گلایه می کنند ، زمانی که خسته از سرکار به منزل می روند همسرشان یا در حال صحبت کردن با تلفن و دوستانش می باشد و یا در حال رسیدگی به فرزند خود است.

بی توجه بودن زن نسبت به رابطه زناشویی: یکی دیگر از دلایلی که باعث خیانت مردان می شود همین مسئله بی تفاوت و بی توجه بودن زنان نسبت به مسائل زناشویی می باشد. در حالی که خانم و آقا می توانند به راحتی با صحبت کردن در این زمینه اطلاعات خود را افزایش دهند تا مرد به دنبال تامین نیازهای خود به خارج از فضای خانه کشیده نشود.

سرزنش های مکرر زن نسبت به همسر خود: شاید برخی از خانم ها متوجه این موضوع نباشند که سرزنش کردن های مکرر همسرشان باعث شکسته شدن اقتدار شریک زندگی شان می شود ، این کار باعث می شود تا مرد به مرور زمان تبدیل به فردی پرخاشگر و عصبی شود ، در نهایت به مرور زمان علاقه و عشق خود را نسبت به همسرش از دست می دهد زیرا زمانی که همسرش عیب های او را بیان می کند با خود گمان می کند ، دیگر برای همسر خود بهترین نمی باشد.

زنانی که به کار بیشتر از همسرشان توجه می کنند: برخی از خانم هایی که شاغل هستند ممکن است آنقدر غرق در کار و مشغله های کاری خود شوند که کمتر به زندگی و همسر خود اهمیت دهند ، این دسته از زنان می بایست بین کار و زندگی شخصی خود تعادل برقرار نمایند تا این مسئله به مرور زمان باعث سردشدن روابط زناشویی نشود.

زنانی که مانند مادر با همسر خود رفتار می کنند: یکی از مسائلی که وجود دارد این است که برخی از زنان گمان می کنند که می بایست با همسر خود مانند یک مادر با فرزندش رفتار کنند به این صورت که دائما باید او را چک کنند ، این مسئله باعث ناراحتی و فاصله گرفتن آقا از همسر خود می شود .

تنوع طلبی آقایان: ممکن است علت خیانت برخی از مردان تنوع طلبی و زیاده خواهی باشد ، این دسته از مردان با وجود داشتن همسر گمان می کنند که می توانند فرصت های زیاد دیگری را هم داشته باشند و از دست ندهند.

شک و تردید زن نسبت به همسر : طبیعتا زمانی که زن و مرد یکدیگر را دوست دارند حس اعتماد هم بین آن ها شکل می گیرد ولی گاها ممکن است زن به هر دلیلی به همسر خود شک کند ، زمانی که خانم متوجه تغییر رفتار های همسر خود می شود و به او شک می کند قبل از آن که بدون تعقل و فکر کاری انجام دهد می بایست به یک مشاور باتجربه مراجعه نماید ، زیرا در بسیاری از موارد مشاهده شده است که همین شک و تردید ها باعث خیانت همسر شده است.


نشانه های خیانت مردان چیست؟

 

نشانه های خیانت مردان چیست؟
نشانه های خیانت مردان چیست؟

از جمله سوالاتی که برای بسیاری از خانم ها پیش می آید این است که نشانه های خیانت همسر چیست و چگونه می توان تشخیص داد که یک آقا به همسر خود خیانت می کند. البته نمی توان با قاطعیت گفت که هر مردی که دارای نشانه های ذیل است به همسر خود خیانت می کند ولی به طور کلی زمانی که خانم متوجه هر یک از نشانه های ذیل در همسر خود شد نباید قبل از مطمئن شدن اقدامی کند. در ذیل برخی از نشانه های خیانت مردان را به طور مختصر بیان می نماییم.

نداشتن تمایل به برقراری رابطه جنسی با همسر: زمانی که مردی وارد یک رابطه پنهانی شده باشد به مرور زمان نسبت به داشتن رابطه جنسی با همسر خود بی تفاوت و در نهایت سرد می شود ، در واقع این طور می توان گفت که شور و هیجانی برای داشتن رابطه جنسی با همسر خود ندارد.

پرخاشگری و عصبانیت: مردانی که به همسران خود خیانت می کنند معمولا درجواب دادن به سوالاتی از قبیل این که چرا دیر به خانه آمده اند؟ چرا تلفن همراهشان خاموش بوده ؟ با پرخاشگری و عصبانیت جواب می دهند.

همسر خود را متهم به خیانت می کنند: معمولا این مردان بدون داشتن هیچ دلیل و مدرکی همسرشان را متهم به خیانت می کنند ، این دسته از آقایان به دلیل آن که خودشان همچین کاری انجام می دهند در ذهن خود این افکار را نسبت به همسر خود دارند.

کم حرفی: یکی دیگر از نشانه های خیانت آقایان می تواند این باشد که در خانه بسیار کم و یا اصلا حرف نمی زنند و نسبت به احساسات همسر خود بی تفاوت هستند.

تغییر در شکل ظاهری و شخصیت: معمولا این آقایان حرکات و رفتارهای متفاوتی از خود نشان می دهند برای مثال ممکن است بیشتر از قبل به لباس و ظاهر خود اهمیت دهند ، خواستار غذاهای جدید باشند و …

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل و نشانه های خیانت مردان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

‫۴ نظرها

  1. همسرم خیلی هیز و کثیفه و با خواهررمم فکر میکنم ارتباط داشته باشن، واقعا از دستش کلافه شدم به نظرتون چیکار کنم به روش بیارم؟

    1. با سلام و وقت بخیر، برای جلوگیری از چشم چرانی شوهرتان سعی کنید به ظاهر خود برسید. هرچقدر شما جذاب تر باشید در نظر شوهرتان احتمال چشم چرانی او کمتر خواهد شد. او به دنبال زیبایی است، وقتی این زیبایی را در شما ببیند طبیعی است که توجهش روی شما متمرکز میشود. یکنواختی باعث میشود که شوهر شما همیشه به دنبال تغییر و یا چیزهای جدید باشد. یکی از بهترین راه های درمان چشم چرانی ایجاد تنوع در جنبه های مختلف زندگی است. یکی از موثرترین اقدام ها در برابر مشکلات بین زوجین صحبت کردن با یکدیگر است. کاملا واضح با او صحبت کنید و دلیل ناراحتی خودتان را شرح دهید. بگویید که مردان هیز و چشم چران شما را آزار میدهند و دوست ندارید که شوهر شما یکی از آنها باشد.

  2. سلام متوجه شدم مدتیه که همسرم داره با دوست دختر سابقش چت میکنه همیشه احساس میکردم که هنوز فکرش پیشه اون الان که اینو دیدم خیلی برام سخته نمیدونم چطوری باهاش رفتار کنم

    1. با سلام و وقت بخیر، رابطه با افرادی که در گذشته با همسرتان در ارتباط بوده اند، ممکن است نگران کننده باشد. معمولا با متوجه شدن ارتباط همسر با دوست دختر سابقش تصور می کنید، زندگی مشترک شما نا امن شده و این ارتباط می تواند زندگی شما را خراب کند که این احساس و تصور کاملا طبیعی است اما قبل از هر چیز ابتدا باید دلیل این ارتباط را کشف کنید. در بعضی مواقع ممکن است دوست دختر سابق همسر، از افراد نزدیک و آشنایان باشد که ارتباط داشتن با او نمی تواند خیلی نگران کننده باشد اما در هر حال باید از کیفیت این ارتباط مطلع شوید. در ابتدا سعی کنید احساسات خود را مدیریت کنید و سپس در زمانی مناسب این بحث را بدون هیچ حاشیه ای مطرح نمایید تا دلیل این رابطه روشن شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره