خیانت

دلایل و نشانه های خیانت زنان متاهل

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل و نشانه های خیانت زنان متاهل با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

متاسفانه امروزه خیانت در بین زنان و مردان متاهل بسیار گسترش یافته است. دلایل متعددی باعث می شود که خانم یا آقا خیانت کند. ولی سوالی که برای اغلب مردم پیش می آید این است که چه مسئله و موضوعی باعث می شود که یک زن و یا مرد به همسر خود خیانت کند؟ خیانت صدمات بسیار جبران ناپذیری به همراه دارد ، فردی که همسرش به او خیانت کرده است ، دیگر نمی تواند مانند سابق به همسر خود اعتماد کند و یا به او علاقه داشته باشد. نمی توان این کار زشت و ناپسند را تنها با بیان یک یا چند دلیل توجیه کرد ولی در طول زندگی ، مشکلات و مسائل بسیاری وجود دارد که ممکن است مرد یا زن را وسوسه به انجام این کار کند.

طبق نظریه مِیِر ممکن است برخی از زنان برای کسب تجربه های جدید و به دلیل ایجاد تنوع مرتکب خیانت شوند.

دلیل خیانت زنان چیست؟

می توان برخی از دلایل خیانت زنان را ناشی از استفاده نامناسب از تلفن همراه و شبکه های اجتماعی ، خشونت علیه زنان ، اعتیاد داشتن مرد به مواد مخدر ، مشاهده فیلم ها و سریال های ماهواره ای و از بین رفتن تعهد دانست. ممکن است اغلب مردم علت خیانت مردان را مسائل و مشکلات جنسی بیان نمایند ولی خیانت زنان ناشی از دلایل و مشکلات بسیار دیگری می تواند باشد . گاهی این مشکلات و مسائل به اندازه ای شدت می یابد که در نهایت زن نمی تواند تحمل کند و به خیانت روی می آورد. در این بخش از مطلب سعی کرده ایم برخی از دلایل خیانت زنان متاهل به همسران خود را بیان نماییم. 

۱-اختلال های شخصیتی:

معمولا خانم هایی که دچار اختلال شخصیت مرزی هستند ، خواهان برقراری ارتباط با دیگران می باشند. زنانی که مبتلا به اختلال شخصیت مرزی هستند به منظور نگهداری و حفظ افراد مختلف در کنار خود و به دست آوردن امنیت و آرامش ، اقدام به برقراری رابطه های مختلف می کنند.

۲- کمبود محبت :

یکی از نیازهای اساسی زنان این است که از جانب همسر خود مورد محبت و توجه قرار بگیرند. زمانی که مردی به همسر خود محبت نمی کند ، به مرور زمان باعث از دست رفتن علاقه و دوست داشتن بین خود و همسرش می شود ، به همین دلیل زن برای جبران خلاء عاطفی خود اقدام به برقراری رابطه با فرد دیگری می کند.

۳ ترس از خیانت همسر:

برخی از زنان دائما این افکار را با خود مرور می کنند که همسرشان به آن ها خیانت می کند. فکر کردن به این افکار به قدری افزایش می یابد که در نهایت برای رهایی از انواع استرس و اضطراب ناشی از این افکار به سراغ برقراری رابطه مخفیانه می روند.

۴-تنوع طلبی:

می توان علت دیگر خیانت های زنان را تنوع طلبی نامید ، ممکن است فرد نتواند با همسر خود سال ها زندگی کند و دائما به دنبال ایجاد تنوع می باشد.این دسته از زنان می بایست به یک روانشناس و یا مشاور مراجعه نمایند.

۵-مشکلات جنسی:

یکی دیگر از عواملی که ممکن است بسیار تاثیر گذار باشد و منجر به خیانت زن به همسر خود شود ، برآورده نشدن نیازهای جنسی می باشد. ممکن است مشکلاتی از جمله: پایین بودن کیفیت رابطه جنسی و تفاوت هایی که در تمایلات جنسی زن و مرد وجود دارد ، باعث شود زن وسوسه به انجام این کار زشت و ناپسند شود.

۶-انتقام گرفتن از همسر:

ممکن است برخی از زنان متاهل صرفا برای این که از همسرشان در قبال خیانتی که انجام داده است و برای فهماندن حس فردی که مورد خیانت قرار گرفته است ، این کار را انجام دهند.

۷.نبود تفاهم و نقاط مشترک:

در روز های اول زندگی ، زن و مرد گمان می کنند فردی را یافته اند که از هر لحاظ آن ها را درک می کند و تفاهم بسیاری با یکدیگر دارند ولی پس از گذشت چند سال این احساس از بین رفته و کم رنگ تر می شود. همین مسئله باعث می شود که زن به دنبال شخصی باشد که او را درک کند و بفهمد به همین دلیل وارد یک رابطه جدید با فردی دیگر می شوند.

۸.داشتن رابطه با دوستان نامناسب:

یکی دیگر از عواملی که در نهایت باعث خیانت زن به همسر خود می باشد برقراری رابطه با دوستان نامناسب و بی بند و بار می باشد ، که به مرور زمان فرد تحت تاثیر دوستان خود قرار گرفته و وارد رابطه های غیراخلاقی می شود.

۹-اختلالات روانی:

خیانت زنان ممکن است ناشی از وجود اختلالات روانی در آن ها باشد. برای مثال می توان اختلال دو قطبی را نام برد ، فردی که مبتلا به این اختلال است دارای دو فاز شیدایی و افسردگی می باشد. فرد در زمانی که دچار فاز شیدایی می شود علاقه و میل بسیاری به برقراری ارتباطات با دیگران دارد.

۱۰-به دنبال توجه دیگران هستند

خانمی متاهل را تصور کنید که با آرایشی زننده و با پوشیدن لباس های نامناسب از خانه خارج می شود ، صرفا برای دیده شدن و این که دیگران به او توجه کنند ، این خانم از صحبت ها و نگاه های دیگران ناراحت نمی شود و گاها ممکن است فردی پولدارتر و یا خوشتیپ تر از همسر خود مزاحم او شود ، همین مسائل به مرور باعث می شود که این خانم وسوسه شده و به همسر خود خیانت می کند.


نشانه های خیانت زنان متاهل

معمولا اکثر مردان به دنبال این هستند که نشانه های خیانت زنان را متوجه شوند ، البته باید این موضوع را در نظر داشت که زنانی که خیانت می کنند بسیار زیرک و زرنگ هستند و هیچ نشانی از خودشان باقی نمی گذارند. ولی ممکن است خیانت خود را از طریق برخی رفتار ها بروز دهند. در ادامه برخی از نشانه های خیانت زنان را بیان می نماییم . البته مردان می بایست به این نکته توجه نمایند ، در صورتی که هنوز از خیانت همسر خود مطمئن نشده اند و در حد حدس و گمان آن را پیش بینی می کنند هیچ رفتار و عکس العملی را بدون تعقل و فکر کردن انجام ندهند.

  • یافتن دوستی جدید: یکی از نشانه های خیانت زنان این است که شخص جدیدی بر سر راه او قرار می گیرد و دائما دوست دارد که با او تماس بگیرد ، بیرون برود و خوش بگذراند.
  • تمایل بسیار شدید به داشتن استقلال: معمولا زنانی که با فرد جدیدی رابطه برقرار می کنند علاقه دارند که دیگرخودشان به طور مستقل زندگی کنند و به همسر خود متکی نباشند. از رفتارهای این زنان این طور می توان برداشت کرد که هیچ نیازی ندارند به این که همسرشان از آن ها نگهداری و مراقبت کند و این تصور را دارند که به تنهایی می توانند به خوبی زندگی کنند.
  • بی تفاوت بودن نسبت به همسر: برای یک مرد هیچ چیزی بدتر از این نیست که دائما همسرش در مورد همه چیز بهانه گیری کند و غر بزند و یا نسبت به همسر خود بی تفاوت و بی اهمیت باشد. معمولا خانم هایی که به همسران خود خیانت می کنند ، دیگر در تصمیم گیری ها نظرات همسر خود را نمی پرسند و کارهای همسرشان برایشان اهمیت ندارد.
  • آرایش بیش از اندازه: معمولا زنانی که به همسران خود خیانت می کنند به صورت ناگهانی آرایش های بیش از اندازه انجام می دهند و همینطور از لباس های جلف و زننده استفاده می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل و نشانه های خیانت زنان متاهل با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

‫۴ نظرها

  1. سلام من همسرم ملوانه هر ۶ ماه یک بار میاد خونه من واقعا دوسش دارم ولی خب منم زن جوونم نیاز جنسی دارم بخاطر همین با یه اقایی دوست شدم فقط برای رفع نیاز الان عذاب وجدان گرفتم یخورده میخام به همسرم بگم به نظرتون درسته؟

    1. با سلام و درود، خیانت کردن با وجود همسر، می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. در رابطه زناشویی بسیار مهم است که زن و مرد بتوانند اختلافات خود را به موقع و به شیوه درست حل نمایند. زوجینی که اکثرا از گفت و گو اجتناب می‌کنند و اجازه می‌دهند که اختلافات روی هم انباشته شوند، نوعی فاصله عاطفی را به مرور زمان میان خود پدید می‌اورند که این امر می‌تواند هر یک از طرفین را نسبت به رابطه زناشویی دلسرد کرده و به روابط دیگری بکشاند که در آن احساس امنیت و آرامش بیشتری وجود دارد. اگر همچنان به روابط خود ادامه دهید، ممکن است به هر نحوی متوجه این رابطه شده و اوضاع بدتر شود، پس می توانید خود را از هر رابطه دیگری رها کرده و به صورت منطقی با همسر خود راجع به خواسته و نیازهایتان صحبت کنید.

  2. سلام زنم مدام سرش تو گوشیه و معلومه داره با یکی دیگه چت میکنه با منم خیلی سرد شده علاقه نداره با من رابطه ی جنسی داشته باشه و تیپ های ناجوریم میزنه جدیدا
    به نظرتون ازش جدابشم؟

    1. با سلام، در اولین قدم باید از خیانت همسر خود مطمئن شوید ، زیرا در غیر این صورت ممکن است لطمه ی بزرگی به زندگی خود وارد کنید. اگر از روی شک همسر خود را به خیانت متهم کنید باعث به وجود آمدن ناراحتی و بی اعتمادی میشوید و حتی امکان دارد رابطه شما به جدایی ختم شود.
      برای این کار بررسی نشانه های خیانت زن می باشد در صورت وجود مدارک کافی و اطمینان نیز بهترین گزینه صحبت با همسر است، هر چند که این مکالمه بسیار سخت و ناراحت کننده است اما باید ابهامات خود را برطرف کرده و حرف های همسر خود را هم بشنوید.
      در صورتی که خیانت همسرتان برای شما ثابت شد اقداماتی که می توانید انجام دهید شامل: برای داشتن بهترین برخورد با خیانت زن بهتر است؛ برای تصمیم گیری هم به خود و هم همسرتان زمان دهید. شما برای کنترل احساسات خود و درک بهتر شرایط نیاز به زمان دارید . همسر شما هم ممکن است احساس سرخوردگی و پشیمانی داشته باشد و زمان میتواند به هردوی شما کمک کند تا تصمیم بهتری بگیرید.
      میتوانید مدت زمانی از زن خود فاصله بگیرید و هر دوی شما روی خودتان تمرکز کنید.
      همه ی افراد چه مرد و چه زن پس از خیانت دچار احساسات گوناگونی مثل خشم ، ناراحتی ، انتقام، کمبود اعتماد به نفس می شوند. در برخی موارد حتی بیماری های روحی مثل افسردگی و اضطراب گریبان گیر زندگی فرد میشود اما بر مردان ، بیشتر خشم و عصبانیت غالب است.
      خشم بیش از اندازه در مردان ممکن است منجر به اتفاقات تلخی شود پس کنترل این احساسات از مهم ترین کارهایی است که در برخورد با خیانت زن باید انجام دهید و برای این کار میتوانید از مشاور کمک بگیرید تا آسیب کمتری به خود و همسر خود وارد کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره