جنسی و زناشویی

بزرگ کردن آلت تناسلی | همه چیز درباره آلت تناسلی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بزرگ کردن آلت تناسلی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

آلت تناسلی در مردان همواره در اندازه و نوع حالت نعوظ و یا حالت عادی دارای تفاوت های گوناگونی می باشد. این که بخواهیم اندازه و بزرگی آلت را به برخی ویژگی های جسمی و روحی ارتباط دهیم ، به طور حتم کاملا اشتباه کرده ایم و هیچ یک از ابعاد شخصیتی و توانمندی های یک مرد به اندازه آلت بستگی نخواهد داشت.

حتی این نکته را نیز باید یادآور شد که رضایت جنسی زوجین نیز هیچ ارتباطی به بزرگ بودن آلت تناسلی مرد ندارد و در میان عوامل مختلفی که در این زمینه تاثیرگذار است ، اندازه آلت چندان تاثیرگذار نیست. جالب است بدانید که میزان توجه و نظراتی که به اندازه آلت مردان وجود داشته است در دوره های مختلف ، متفاوت بوده است. مثلا در گذشته و در مناطقی مانند یونان و یا روم ، آلت بزرگ مورد تمسخر افراد واقع می شد و هیچ گونه تمایلی برای این نوع ویژگی آناتومی مردان وجود نداشت. اما امروزه ما در عصری زندگی می کنیم که اندازه آلت تناسلی برای برخی از افراد ، دارای اهمیت ویژه ای است. به طوری که برخی افراد با روش ها و یا داروهای مختلفی سعی در بزرگ کردن آلت تناسلی خود دارند.

ساختار آلت تناسلی

به طور کلی آلت تناسلی مردان متشکل از یک ساختار اسفنجی شکل است که در شرایط عادی نرم است. اما این عضو تناسلی در اثر تحریکات جنسی ، شروع به افزایش سایز و سفت شدن می کند و برای شروع یک رابطه جنسی ، حالت آماده ای به خود می گیرد.

معمولا پس از برانگیخته شدن و ایجاد شرایطی برای نزدیکی ، حالت و اندازه آلت تناسلی دچار تغییراتی می شود که ورود خون به آلت ، باعث بزرگ شدن آلت تناسلی می شود. از آن جایی که ساختار آلت تناسلی از بافتی اسفنجی و غیر عضله ای تشکیل شده است ، هرگونه اقدامات نرمشی و یا ورزشی برای بزرگ کردن آلت تناسلی ، تاثیرگذار نخواهد بود.

اندازه آلت تناسلی

معمولا در شرایط عادی و زمان هایی که آلت در موقعیت تحریک قرار ندارد ، اندازه آن در حدود ۷ تا ۸ سانتیمتر خواهد بود که این مقدار پس از برانگیختگی به ۱۲ تا ۱۶ سانتیمتر می رسد که این اندازه ها در افراد مختلف متفاوت خواهد بود و هیچ گونه ارتباطی با اندام و وضعیت جسمانی فرد ندارد.

مهم ترین موضوع تعیین کننده در اندازه آلت ، ژنتیک شخص می باشد. شروع تغییر در آلت تناسلی از ابتدای بلوغ و بین سنین ده تا چهارده سالگی آغاز می شود که البته بازهم متناسب با وضعیت ژنتیک و رشد آن ها می تواند زودتر و یا دیرتر باشد. با آغاز دوران بلوغ تغییراتی مانند بزرگ شدن بیضه ها و یا پدیدار شدن موهایی در اطراف ناحیه تناسلی به وجود می آید. سپس آلت تناسلی ابتدا به صورت طولی و پس از آن از نظر قطر بزرگ می شود.

معمولا حدود دو سال پس از پایان رشد قدی می توان اندازه دقیق آلت را تعیین کرد و اندازه آلت در نوجوانی نمی تواند معیار دقیقی برای اندازه گیری این مورد باشد. پس از این زمان ، اندازه متوسط آلت در حالت عادی بین ۶ تا ۱۱ سانتی متر ، خواهد بود.

اندازه و حالت های مختلف آلت تناسلی در مردان

اندازه و حالت های مختلف آلت تناسلی در مردان
اندازه و حالت های مختلف آلت تناسلی در مردان

همانطور که گفتیم اندازه آلت تناسلی نمی تواند با هیکل شخص ارتباط داشته باشد اما این نکته نیز وجود دارد که معمولا اندازه آلت می تواند متاثر از جثه افراد باشد. به این معنی که ممکن است شخص چاق با توده های چربی زیاد ، دارای آلتی کوچک باشد. در این مورد باید بگوییم که کوچک تر به نظر رسیدن آلت فرد به دلیل احاطه آن به وسیله بافت و توده چربی بدن او است. در واقع آلت این افراد در چربی های حجیم بدن فرو می رود. اصطلاحا در پزشکی به این شکل از آلت تناسلی ، آلت تناسلی پنهان می گویند. این دسته از افراد برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود ، بهتر است ورزش و آب کردن چربی ها را در برنامه زندگی قرار بدهند.

حالت دیگری از آلت تناسلی وجود دارد که در اثر یک نوع اختلال در ژنتیک فرد و یا مشکلات هورمونی ایجاد می شود که بیشترین طول آلت این نوع افراد حدود ۳ سانتی متر است. به این اندازه از آلت تناسلی ، میکروپنیس گفته می شود. روش های خاصی مانند جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی این افراد می تواند موثر باشد.

از دیگر حالت های ژنتیکی آلت تناسلی می توان به آلت تناسلی شبکه ای یا پرده دار و آلت تناسلی تله دار اشاره کرد که در تمام این موارد ، آلت تناسلی دارای ابعادی طبیعی و اندازه ای مناسب است اما از نظر ظاهری ، کوچک دیده می شود. این مشکلات نیز قابل اصلاح بوده و افرادی که از این مشکلات رنج می برند ، می توانند برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود از عمل جراحی استفاده کنند.

ارتباط اندازه آلت تناسلی در حالت عادی و نعوظ

یکی از نگرانی های اغلب مردان ، اندازه کوچک آلت آن ها در شرایط عادی و شل بودن است که موجب می شود در پی یافتن راهی برای بزرگ کردن آلت تناسلی خود باشند. این افراد بهتر است به این موضوع توجه داشته باشند که اندازه آلت در شرایط عادی ، دلیلی برای کوچک یا بزرگ بودن آن در مواقع تحریک و رابطه جنسی نخواهد بود. معمولا بیشتر مردان در حالت عادی دارای آلتی متوسط می باشند و آلت این افراد پس از نعوظ دارای اندازه ای بزرگ خواهد بود. این در حالی است که اندازه آلت در برخی دیگر از افراد ، دارای تغییرات جزئی و حد وسط میان حالت راست شده و یا شل است.

تاثیر برخی داروها در بزرگ کردن آلت تناسلی

اخیرا شاهد تبلیغات فراوانی هستیم که برخی ، داروهای گیاهی و یا شیمیایی را یک راهکار برای بزرگ کردن آلت تناسلی می دانند. بهتر است این گونه بگوییم که شاید برخی از لوسیون ها ، روغن ها و داروهای خاصی ، اثر موقتی در بزرگ کردن آلت تناسلی داشته باشند اما به طور کلی هیچ منبع و یا سندی علمی در این رابطه وجود ندارد که اثبات کننده تاثیر این مواد در بزرگ کردن آلت تناسلی به صورت دائمی باشد.

این موضوع به ویژه برای محصولاتی که به صورت اینترنتی و بدون نسخه به فروش می رسد ، از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد چرا که این محصولات می توانند دارای خطرات پنهانی باشند که هیچ یک از سازمان های مهم دنیا در زمینه دارو ، آن را تایید نمی کنند.

معمولا در هنگام تبلیغ و فروش محصولاتی برای بزرگ کردن آلت تناسلی ، بر گیاهی و طبیعی بودن آن تاکید زیادی می شود اما بهتر است بدانید که حتی برخی داروهای تجویزی مانند قرص تاخیری سیلدنافیل که برای درمان زود انزالی مورد استفاده قرار می گیرد نیز غیرقانونی و دارای ترکیباتی غیر گیاهی است.

بهترین داروها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

بهترین داروها برای بزرگ کردن آلت تناسلی
بهترین داروها برای بزرگ کردن آلت تناسلی

در میان انواع روش های مختلف دارویی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی معرفی شده اند چهار نوع درمان را می توان نسبت به سایرین موثرتر دانست اما با این حال بازهم بهتر است این روش ها توسط پزشک تجویز شود که در صورت وجود عوارض و خطرات ، بیمار از آن اطلاع و آگاهی کامل داشته باشد. البته نکته قابل توجه این است که هیچ شواهد و نتایجی برای حمایت از این موارد نیز وجود ندارد اما صرفا جهت آشنایی شما شامل موارد زیر می باشند:

  • جینسنگ قرمز یا پاناکس
  • دی هیدرو آندروسترون (DHEA)
  • L- آرژنین
  • طب سوزنی

تاثیر جراحی در بزرگ کردن آلت تناسلی

امروزه با توجه به پیشرفت علم در جوانب مختلف ، بزرگ کردن آلت تناسلی با استفاده از برخی روش ها و تکنیک های خاص امکان پذیر می باشد. در واقع با کمک این روش ها ، می توان به افرادی که از اندازه قطر و طول آلت خود ، ناراحت هستند ، کمک کرد.

اساس کلی جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی به این صورت است که ، ۲ سانتی متر از رباط لیگامنت را که وظیفه نگهداری از آلت در جای خود را دارد ، آزاد کرده و به این شکل ، تقریبا ۵ سانتی متر بر طول آلت تناسلی ، افزوده می شود. اما نکته ای که در رابطه با عمل های جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی باید مورد توجه قرار بگیرد ، ارزش نتیجه حاصله در چشم پوشی از عوارض آن است.

یعنی اگر عوارض و تاثیرات منفی در سلامت جسمی فرد به واسطه این عمل زیاد باشد ، نتیجه بدست آمده هر مقدار هم که مورد تایید و خواست شخص باشد ، چندان ارزشمند نخواهد بود. از این رو ، بهتر است پیش از انجام چنین جراحی هایی با هدف زیبایی ، از بحث ارجحیت منافع بر عوارض آن اطمینان کافی داشته باشید. این موضوع به اندازه ای قابل اهمیت است که اغلب متخصصین اورولوژی تنها در موارد خاص مانند دفرمه بودن آلت تناسلی یا علل پزشکی خاص ، اجازه انجام چنین جراحی هایی را به بیمار خود نمی دهند. در ادامه برخی از روش های جراحی را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

جراحی ایمپلنت برای بزرگ کردن آلت تناسلی

ایمپلنت آلت ، یکی از روش هایی است که برای بزرگ کردن آلت تناسلی مردان ، یک روش موثر شناخته می شود. در این روش ، پروتزهای مخصوصی را در ایمپلنت های مکانیکی و در آلت تناسلی فرد قرار می دهند تا در مواقع لزوم بتواند آلت را بزرگ و سفت کند. نمونه های پیچیده تری از این نوع جراحی نیز وجود دارد که متشکل از سه بخش بوده و با قرارگیری در داخل بدن می تواند ، هم در هنگام سفت شدن آلت و هم در شرایط عادی ، ظاهری طبیعی به آلت ببخشد.

عوارض و خطرات جراحی ایمپلنت

عوارض و خطرات جراحی ایمپلنت
عوارض و خطرات جراحی ایمپلنت

معمولا اورولوژیست ها، فرد را پیش از انجام عمل ایمپلنت آلت تناسلی از خطرات و عوارض این عمل آگاه می سازند. این عوارض شامل موارد زیر است:

  • عفونت و فرسایش ، یکی از مهم ترین عوارض ایمپلنت آلت است. به طورکلی عفونت را می توان اصلی ترین عوارض هرنوع عمل جراحی پروتز دانست. اما معمولا در ایمپلنت آلت تناسلی با انجام اقدامات ضدعفونی کننده از این خطر جلوگیری می شود.
  • احتمال شکستگی مکانیکی در ایمپلنت تعبیه شده در آلت ، یکی دیگر از عوارض و خطرات این نوع عمل محسوب می شود. برای رفع این مشکل نیاز به انجام عمل های جراحی دیگری وجود دارد.
  • اگر عملکرد دستگاه در این نوع جراحی مناسب نباشد می تواند موجب کوتاه شدن آلت تناسلی گردد.
  • در صورتی که پس از انجام این عمل ، دستگاه برداشته شود ، امکان کاهش تاثیر آن زیاد است.

جراحی عروق برای بزرگ کردن آلت تناسلی

جراحی عروق گزینه بعدی برای اصلاح رگ های خونی و بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان خواهد بود. این نوع جراحی معمولا تنها در برخی موارد خاص برای فرد تجویز می شود. جراحی شریانی برای اشخاصی که در اثر گرفتگی در عروق یک ناحیه خاص ، دچار اختلال در نعوظ شده اند پیشنهاد می شود.

یک روش دیگر از این نوع جراحی وجود دارد که معمولا اورولوژیست ها خیلی کم و به ندرت آن را به فردی توصیه می کنند. در این نوع جراحی ، جریان خونی که از آلت تناسلی مرد باز می گردد را محدود می کنند که بهترین روش برای درمان افرادی محسوب می شود که از اختلال نعوظ رنج می برند.

تاثیر برخی دستگاه ها در بزرگ کردن آلت تناسلی

علاوه بر داروها و روغن هایی که برای بزرگ کردن آلت تناسلی به صورت موقت مورد استفاده قرار می گیرد ، دستگاه هایی به این منظور در بازار یافت می شوند که می تواند با اثری کوتاه مدت و نهایتا یک روز ، در  افزایش حجم آلت مناسب و کاربردی باشد. از جمله این دستگاه ها می توان به اکستندر و وکیوم آلت تناسلی اشاره کرد.

البته نوع خاصی از دستگاه اکستندر نیز وجود دارد که با مکانیزم خاص و کششی که در سلول های بافت آلت ایجاد می کند ، به صورت محدود می تواند امکان افزایش دائمی طول و بزرگ کردن آلت تناسلی را داشته باشد. لازم به ذکر است که این دستگاه ها در صورتی که فاقد استانداردهای لازم باشند و یا اطلاع دقیقی از نحوه صحیح کار با آن ها وجود نداشته باشد ، موجب بروز مشکلاتی مانند ترکیدن رگ های خونی آلت تناسلی و در نتیجه ، تورم و درد شدید در این ناحیه خواهد شد.

عملکرد دستگاه وکیوم یا مکنده به چه صورت است؟

دستگاه های مکنده یا وکیوم یک نوع ابزار مکانیکی هستند که برای بزرگ کردن آلت تناسلی در افرادی که ، امکان استفاده از روش های دیگر را ندارند می توانند مثمر الثمر باشند. عملکرد دستگاه وکیوم به صورتی است که به صورت متناوب و منظم ، خون را به آلت پمپاژ کرده و باعث سفت و بزرگ کردن آلت تناسلی خواهد شد. در واقع با استفاده از یک حلقه پلاستیکی که متصل به پایه است امکان برقراری رابطه جنسی را به وجود می آورد.

مشکلات احتمالی برای استفاده از دستگاه وکیوم

استفاده از دستگاه وکیوم دربرگیرنده برخی عوارض و مشکلاتی است که یکی از مهم ترین آن ها عدم تحریک و برانگیختگی طبیعی شخص استفاده کننده از دستگاه می باشد. اما این مشکلات تنها محدود به این مورد نیست و دارای معایب دیگری نیز بوده که برخی از آن ها شامل موارد زیر است:

  • بروز علائمی مانند کبودی در آلت تناسلی فرد استفاده کننده
  • احتمال بروز آسیب های بافتی در آلت و در صورتی که حلقه متصل به پایه مدت زمان زیادی بر روی آلت قرار گرفته باشد.
  • احساس سردی در نوک آلت تناسلی

برای دریافت اطلاعات کامل تر در رابطه با اندازه آلت تناسلی و کسب راهنمایی های لازم در مورد روش های بزرگ کردن آلت تناسلی می توانید با مرکز مشاوره خانواده رایکو تماس بگیرید.

دلایل کوچک شدن آلت تناسلی

دلایل کوچک شدن آلت تناسلی
دلایل کوچک شدن آلت تناسلی

در اثر عوامل و شرایط مختلفی امکان کوچک شدن آلت تناسلی وجود دارد. یکی از این عوامل ، کهولت و افزایش سن است که باعث می شود آلت فرد تحلیل رفته و کوچک شود. همچنین یکی دیگر از دلایلی که موجب کوچک شدن آلت تناسلی می شود ، ناتوانی جنسی فرد در طی مدت زمان طولانی است. افزایش وزن و چاقی بیش از حد نیز می تواند در کوچک شدن و یا کوچکتر به نظر رسیدن آلت تناسلی تاثیر داشته باشد که کاهش وزن می تواند در بازگشت به شرایط قبل و بزرگ کردن آلت تناسلی موثر باشد.

سوالات متداول

۱- چرا گاهی اوقات اندازه آلت تناسلی کوچک تر از حد معمول است؟

معمولا شرایط جسمی و وضعیت دمایی محیط نیز می تواند در اندازه و کوچک به نظر رسیدن آلت تناسلی ، اثر گذار باشد. به طوری که در هنگام خستگی و یا سرمای هوا ، آلت تناسلی تا حدودی کوچک تر از حد معمول می شود که البته این وضعیت موقتی خواهد بود.

۲- اندازه طبیعی و استاندارد آلت تناسلی چقدر است؟

مطالعات آماری خاصی در این زمینه صورت گرفته است اما در این بررسی ها آمار و اطلاعات دقیقی به دست نیامده و به طور دقیق نمی توان گفت اندازه طبیعی آلت تناسلی چقدر است. زیرا نتایج این سرشماری ها ، بیشتر از آن که بر پایه صداقت افراد باشد ، حاصل ادعاهایی اغراق آمیز است. اما همانطور که اشاره کردیم ، اندازه متوسط آلت در شرایط معمولی و شل ، بین ۶ تا ۱۱ و در حالت نعوظ بین ۱۱ تا ۱۵ سانتی متر است.

۳- مدت زمان تاثیر دستگاه یا داروهای مخصوص بزرگ کردن آلت تناسلی چقدر است؟

معمولا تاثیر این اقدامات برای بزرگ کردن آلت تناسلی ، به صورت محدود و کوتاه مدت است و معمولا بیشترین زمانی که این وسایل و یا داروها می تواند موثر باشد حدود ۲۴ ساعت است.

۴- آیا داروی سیلدنافیل برای بزرگ کردن آلت تناسلی موثر است؟

به طور کلی سیلدنافیل یک نوع دارو برای افراد دارای مشکلات قلبی است که تاثیراتی هم بر نعوظ آلت تناسلی مردان دارد. به طور حتم مصرف این دارو بدون تجویز پزشک با مشکلات و عوارضی همراه خواهد بود و بهتر است طبق نظر و دستور پزشک استفاده شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بزرگ کردن آلت تناسلی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. سلام روزتون بخیر من خانومم خیلی سدمزاجه اصلا باهاش حال نمیکنم نمیتونه حالمو خوب بکنه چیکارا باید انجام بدیم؟

    1. با سلام و وقت بخیر. در برخی موارد، یک عامل پزشکی پنهان ممکن است باعث سرد مزاجی شود. مثل اختلالات افسردگی و اضطراب، چاق بودن یا اضافه وزن داشتن، یائسگی، حاملگی یا تغذیه نوزاد از سینه و … ممکن است باعث این موارد شود. هر دوی شما به یک میزان در مواجهه با این مشکل مسئولیت دارید، به این معنی که شما نباید کنار بنشینید و منتظر طرف مقابل باشید تا تغییر کند. بی میلی جنسی که ناشی از مشکلات ارتباطی بین همسران است، با کمک گرفتن از یک مشاور متخصص یا سکس تراپیست قابل درمان خواهد بود. ممکن است داروهایی توسط پزشک برای درمان اختلال بی میلی اکتسابی زنان تجویز شود. تغییرات هورمونی می توانند باعث سردمزاجی زنان شوند. در چنین مواردی می توان بی میلی زنان در روابط زناشویی را با مصرف هورمون استروژن و یا پروژسترون (به تشخیص پزشک) درمان کرد.

  2. درود. من یه اقای ۳۵ ساله هستم. ازدواج نکردم حس میکنم اندامم کوچیکه تو رابطه با پارتنرم حس میکنم اون رضایت کافی رو نداره چجوری میتونم این مشکو حل کنم؟

    1. با سلام، برای افزایش سایز آلت تناسلی می توانید برخی اقداماتی مانند: وزنه های بزرگ کننده آلت این تکنیک که شامل قرار دادن وزنه و یا یک چارچوب کوچک باز شونده (که دستگاه کشش آلت نام دارد) بر روی آلت در حالت شل، می باشد، دستگاههای وکیوم (مکش)، هورمون درمانی، استفاده از دارو یا کرم های مخصوص و جراحی، قبل از هرگونه اقدامی لازم است ابتدا به پزشک متخصص مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره