جنسی و زناشویی

۱۰ قرص قوی برای افزایش میل جنسی مردان و زنان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص های افزایش دهنده میل جنسی مردان و زنان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در این مقاله صرفا ما به معرفی قرص می پردازیم توجه داشته باشید که مصرف این دارو می بایست تحت نظر و تجویز پزشک معالج صورت پذیرد.

یکی از ارکان اصلی در حفظ نشاط و پایداری روابط زناشویی ، داشتن رابطه جنسی مطلوب برای زوجین است. در بسیاری از موارد ، به علت عدم تعادل در میزان رابطه جنسی ، اختلافات عمده ای به وجود می آید که مسبب اصلی آن نارضایتی جنسی است. به همین دلیل داروهای متعددی تحت عنوان “قرص افزایش دهنده میل جنسی” روانه بازار فروش شده اند که به طور چشمگیری در تصحیح مزاج و درمان افراد سردمزاج موفق بوده اند. لازم به ذکر است که مصرف داروهای نام برده ، بر خلاف تاثیر فوق العاده خود ، عوارض مختلفی را به دنبال خواهند داشت ، از این رو توصیه می شود که پیش از شروع استفاده محصولاتی از این قبیل ، با کمک روانشناس ، به رعایت موازین مرتبط با این اختلال ، مانند ترک عادات بد غذایی یا تغییر سبک زندگی ، پرداخته و در صورت لزوم و تشخیص پزشک ، نسبت به درمان با دارو اقدام نمایید. با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب شما را با قوی ترین قرص های افزایش میل جنسی در آقایان و بانوان آشنا کنیم.

معرفی ۱۰ قرص قوی برای افزایش میل جنسی

قرص ویاگرا (Viagra)

ویاگرا نوعی قرص افزایش میل جنسی در مردان است که از شهرت بسیاری برخوردار می باشد. این محصول با افزایش نیروی جنسی و حفظ نسبتا طولانی نعوظ ، به تحریک هورمون های جنسی آقایان می پردازد. سازوکار ویاگرا به گونه ای است که با گشاد نمودن شریان های آلت تناسلی ، خون بیشتری را در این ناحیه به جریان می اندازد و لذت سکس را نیز افزایش می دهد.

نحوه مصرف قرص ویاگرا

این قرص در دوزهای مختلفی تولید می شود که بنا بر میزان شدت عارضه مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی برای حصول نتیجه مطلوب ، بهتر است دارو ، ۳۰ دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شود. مصرف بیش از یک عدد در روز توصیه نمی شود. برای تاثیر بیشتر دارو می توانید به طور همزمان از محرک های جنسی نیز استفاده کنید.

عوارض قرص ویاگرا

طبیعتا مصرف غیر اصولی قرص های افزایش میل جنسی ، تبعات منفی به دنبال خواهد داشت. قرص ویاگرا نیز از این قاعده مستثنی نیست. از جمله عوارض جانبی آن می توان به: تورم عصب های چشم و تاری دید ، بالا رفتن ضربان قلب ، اسهال و استفراغ اشاره کرد. البته در موارد نادر و با مصرف بی رویه دارو احتمال از دست دادن بینایی و یا حتی مرگ هم تشدید خواهد شد.

قرص پرووسترا (Provestra)

قرص پرووسترا (Provestra) افزایش دهنده میل جنسی
قرص پرووسترا (Provestra)

قرص پرووسترا عملکردی شبیه به ویاگرا دارد ، با این تفاوت که برای استفاده بانوان طراحی شده است. اغلب مواد تشکیل دهنده این قرص برگرفته از گیاهان دارویی هستند که با ایجاد توازن در سطح هورمون های بانوان ، موجب گشاد شدن عروق های خونی می شوند. این قرص با افزایش لغزندگی در واژن ، روند رسیدن به ارگاسم را تسریع می بخشد و لذت رابطه را چندین برابر می کند. کاهش دردهای دوران قاعدگی و تنظیم آن نیز از مزایای قرص افزایش میل جنسی پرووسترا شناخته شده است.

نحوه مصرف قرص پرووسترا

به منظور افزایش تاثیر دارو می بایست به صورت روزانه یک عدد قرص را حداقل ۳۰ دقیقه بعد از صرف غذا استفاده نمود. مصرف پرووسترا برای مادران شیرده و خانم های باردار ممنوع است.

عوارض قرص پرووسترا

با مصرف پرووسترا ممکن است علائمی مانند : سردرد ، حالت تهوع ، سوء هاضمه ، اختلال در دید ، سرگیجه و … رخ دهد. برای کنترل و پیشگیری از چنین پیامدهایی ، مصرف صحیح دارو را سرلوحه کار خود قرار دهید و از استفاده بیش از حد مجاز خودداری نمایید.

تادالافیل (Tadalis-sx)

این محصول با هدایت خون به سمت اندام های جنسی ، موجب افزایش میل جنسی در آقایان و بانوان می شود ، که استفاده از آن در مردان متداول تر است. این قرص در دوز های ۵۰ و ۱۰۰ میلی گرم تولید می شود که بنا بر تشخیص پزشک مورد استفاده قرار می گیرند. قرص تادالافیل دارای ممنوعیت های مصرفی بسیاری است ، به همین دلیل مصرف خودسرانه دارو به هیچ وجه توصیه نمی شود.

نحوه مصرف قرص تادالافیل

استفاده از قرص افزایش میل جنسی تادالافیل برای بیماران قلبی ، افراد مبتلا به نارسایی کبد و اشخاصی که سابقه سکته مغزی دارند ممنوع است. سایر افراد می توانند روزی یک عدد قرص را حدودا یک ساعت قبل از برقراری رابطه جنسی مصرف کنند. مصرف بیش از یک عدد در روز خطرناک خواهد بود. استفاده همزمان قرص های افزایش میل جنسی حتی از نوع گیاهان دارویی با تادالافیل تداخل دارویی به همراه خواهد داشت.

عوارض قرص تادالافیل

کاهش فشار خون ، خشک شدن دهان ، خارش پوست ، گرفتگی بینی ، احساس درد در قفسه سینه و سر ، تاری دید و … از پیامدهای مخرب قرص تادالافیل به شمار می آیند. البته امکان بروز همه علائم در افراد وجود ندارد و شدت آن نیز به سازگاری بدن آن ها بازمی گردد.

قرص لیبیدوکس (Libidox)

قرص لیبیدوکس (Libidox) افزاینده میل جنسی
قرص لیبیدوکس (Libidox) افزاینده میل جنسی

قرص لیبیدوکس دارویی گیاهی با قدرت بسیار بالا در افزایش میل جنسی است که برای گروه آقایان در نظر گرفته شده است. این قرص علاوه بر تحریک قوای جنسی ، اختلالاتی نظیر عدم نعوظ و زود انزالی را نیز درمان خواهد کرد. تمامی ترکیبات این محصول بر پایه مواد طبیعی است که با تولید هورمون هایی همچون تستوسترون ، توانایی جنسی آقایان را بهبود می بخشد.

نحوه مصرف قرص لیبیدوکس

به منظور دستیابی به نتیجه مطلوب ، بهتر است قرص افزایش میل جنسی لیبیدوکس ، دو مرتبه در روز مورد استفاده قرار بگیرد. همچنین توصیه می شود که قرص دوم را یک ساعت پیش از اقدام به رابطه جنسی مصرف نمایید. استفاده از این قرص برای افراد مسن یا کودکان زیر دوازده سال ، افراد مبتلا به بیماری هایی همچون: تیروئید ، اختلالات کلیه و کبد ، فشار خون و افراد دچار مشکلات روانی و بیماران قبلی ممنوع است.

عوارض قرص لیبیدوکس

قرص لیبیدوکس نیز همانند داروهای مشابه خود دارای عوارض مختلفی است. بالا رفتن ضربان قلب و فشار خون ، پرخاشگری ، احساس سرگیجه و سردرد ، خارش و اگزامای پوستی ، از جمله مهم ترین عوارض قرص مربوطه محسوب می شوند. لیبیدوکس با قرص های افسردگی تداخل دارویی دارد.

قرص واردنافیل (Vardenafil)

یکی از قرص های پرطرفدار در میان آقایان ، واردنافیل نام دارد که با تاثیر مستقیم بر عروق خونی در آلت تناسلی ، بر میل جنسی آن ها می افزاید. این محصول با گشاد کردن شریان های خونی ، به تقویت قوای جنسی می پردازد و نعوظی طولانی را برای مردان به ارمغان می آورد.

نحوه مصرف واردنافیل

به منظور بهبود عملکرد جنسی ، می بایست به صورت روزانه نسبت به مصرف قرص افزایش میل جنسی واردنافیل پرداخت. البته در برخی از موارد و بنا به تجویز پزشک معالج ، می توان دوز مصرفی را دو برابر نمود. استفاده بیش از این مقدار ، عواقب جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت.

عوارض قرص واردنافیل

بروز حساسیت های پوستی مانند خارش و قرمزی و التهاب ، گزگز شدن اندام ها ، سرگیجه ، اختلال در کیفیت بینایی ، سوء هاضمه ، افزایش گیجی و خواب آلودگی ، بر هم زدن تعادل فشارخون و … را می توان از عوارض مصرف واردنافیل برشمرد. برای کاهش این علائم می بایست دارو را به طور منظم و طبق دستور پزشک استفاده نمود. مصرف بیش از حد قرص واردنافیل ، ممکن است نعوظ دردناک و طولانی مدت (بیشتر از شش ساعت!) را به همراه داشته باشد.

قرص ایکس اید گلدن (X-ade)

قرص ایکس اید گلدن ، محصولی از کشور استرالیا است که به عنوان درمانی قطعی برای افزایش میل جنسی از آن یاد می شود. این قرص هم برای آقایان و هم بانوان قابل استفاده است. مصرف قرص ایکس اید موجب گشادی عروق خونی و تحریک تمایلات جنسی می شود. نعوظ لذت بخش و تسریع روند ارگاسم از دیگر دستاوردهای این قرص به شمار می آیند. همچنین به علت فرمولاسیون ویژه دارو ، احتمال باروری افراد نیز رشد می یابد.

نحوه مصرف قرص ایکس اید گلدن

بهترین زمان برای استفاده قرص مورد نظر ، هنگام غذا خوردن است ، چرا که جذب مواد با سرعت بیشتری انجام می پذیرد و بعضی از علائم ناخوشایند مصرف قرص نیز کاهش پیدا می کنند. این قرص می بایست یک بار در روز مورد استفاده قرار بگیرد.

عوارض مصرف قرص ایکس اید گلدن

استفاده از این محصول برای مادران شیرده و خانم های باردار خطر آفرین خواهد بود. قرص مربوطه برای درمان قطعی کمبود میل جنسی کارایی ندارد و اغلب به صورت مکمل غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

وگادول (Vegadol)

قرص وگادول برای افزایش میل جنسی
وگادول

خاستگاه اصلی این قرص کشور هندوستان است. وگادول از دو ماده معروف “ترامادول” و “سیلدنافیل” تشکیل شده است که به همین دلیل به شدت اعتیاد آور است. بیشترین موارد استفاده از این قرص به منظور تاخیر در انزال آقایان است اما برای تقویت میل جنسی نیز مورد استفاده قرار می گیرد ، چرا که با ایجاد نعوظ طولانی ، علاقه افراد نسبت به برقراری رابطه جنسی را افزایش می دهد.

نحوه مصرف قرص وگادول

قرص وگادول نوعی داروی لحظه ای است که تقریبا بلافاصله پس از مصرف ، تاثیر گذار خواهد بود. از این رو استفاده روزانه و مداوم آن توصیه نمی شود. بهتر است ۲۰ الی ۶۰ دقیقه قبل از شروع رابطه ، یک عدد قرص افزایش میل جنسی وگادول را همراه با آب میل کنید. لازم به ذکر است که تحت هیچ شرایطی میزان مصرف را افزایش ندهید و از جویدن قرص خودداری کنید.

عوارض مصرف قرص وگادول

مهم ترین عارضه مصرف وگادول ایجاد وابستگی عمیق است ، به طوری که روند ترک دارو بسیار مشکل می شود. از دیگر عوارض جانبی این محصول می توان به ایجاد حساسیت های پوستی ، افت شدید فشارخون ، نعوظ بسیار طولانی (حدودا ۶ ساعت) ، سوء هاضمه ، اختلال در عملکرد کبد و کلیه و معده ، سکته ناگهانی به علت مصرف بیش از حد ، سردردهای بی علت و… اشاره کرد. همچنین قرص وگادول با داروهای مربوط به اختلالات روانی مانند قرص ضد افسردگی تداخل دارد.

سیلدنافیل (Sildnafil)

سیلدنافیل یکی دیگر از داروهای درمان اختلالات جنسی است که در غالب قرص افزایش میل جنسی مورد استفاده آقایان قرار می گیرد. این قرص با محصولاتی مانند: تادالافیل ، واردنافیل و آوانافیل در یک خانواده قرار می گیرند و تاثیرات مشابهی نیز دارا می باشند. این نکته را به خاطر داشته باشید که قرص سیلدنافیل موجب نعوظ و افزایش حجم آلت تناسلی شده و تنها پس از تحریک جنسی ، زمان نعوظ را بیشتر می کند.

نحوه مصرف قرص سیلدنافیل

برای اثر گذاری بیش از پیش دارو ، بهتر است ۳۰ الی ۶۰ دقیقه پیش از انجام مقاربت ، قرص را با آب فراوان میل کنید تا اثر بخشی آن را افزایش دهید. مصرف قرص سیلدنافیل با غذاهای پر چرب از کیفیت درمان می کاهد.

عوارض مصرف قرص سیلدنافیل

ایجاد در نواحی مختلف بدن مانند سر و کمر و عضلات ، گرگرفتی همراه با سرخی صورت ، سوء هاضمه ، گرفتگی بینی و تار شدن دید از جمله پیامدهای منفی مصرف سیلدنافیل محسوب می شوند.

یوهمبین (Yohimbine)

بیشترین استفاده از قرص یوهمبین در حوزه رفع ناتوانی جنسی می باشد ، اما در برخی از شرایط ، یوهمبین می تواند باعث افزایش میل جنسی در آقایان نیز بشود. این قرص با افزایش جریان خون در آلت تناسلی ، نعوظی لذت بخش را به ارمغان می آورد. این محصول به طور مستقیم هورمون های جنسی را تحت تاثیر قرار می دهد.

نحوه مصرف قرص یوهمبین

بهترین زمان برای استفاده از قرص یوهمبین ، حداقل نیم ساعت پیش از شروع نزدیکی تخمین زده شده است. مصرف یک عدد قرص یوهمبین به صورت روزانه بلامانع است.

عوارض مصرف قرص یوهمبین

بالا رفتن فشار خون ، ایجاد اضطراب ، افزایش ضربان قلب ، و گاهی بروز توهم ، سردرد و سرگیجه ، اختلال در عملکرد کلیه ها ، تشنج و گرگرفتگی صورت ، از جمله بارزترین عوارض این محصول قلمداد می شوند. به منظور کاهش علائم منفی ، مصرف دقیق و به موقع دارو کارآمد خواهد بود.

فلیبانسرین (Flibanserin)

فلیبانسرین (Flibanserin) افزاینده میل جنسی
فلیبانسرین (Flibanserin) افزاینده میل جنسی

قرص فلیبانسرین دارویی موثر برای افزایش میل جنسی در بانوان است. این محصول با تولید هورمون هایی مانند دوپامین و سروتونین در مغز ، به افزایش میل جنسی کمک می کند. البته این قرص برای خانم هایی که فقدان میل جنسی شان ناشی از اختلالات روحی و روانی نباشد کارساز خواهد بود.

نحوه مصرف قرص فلیبانسرین

برای افزایش عملکرد دارو ، توصیه می شود که یک عدد قرص فلیبانسرین را به هنگام خواب میل نمایید تا از تاثیرات فوق العاده آن شگفت زده شوید.

عوارض مصرف قرص فلیبانسرین

این دارو نیز همانند سایر محصولات مشابه خود ، دارای عوارضی است که در صورت سوء مصرف ، شدت بیشتری پیدا خواهند کرد. افت فشار خون ، کاهش نیروی بدن ، ایجاد خواب آلودگی ، حالت تهوع و استفراغ ، از مهم ترین عارضه های قرص افزایش میل جنسی فلیبانسرین هستند. مصرف قرص های پیشگیری از بارداری و همچنین نوشیدنی های الکلی ، موجب تشدید علائم خواهند شد.

مصرف خودسرانه داروهای افزایش یا کاهش میل جنسی ، حتی در گیاهان دارویی نیز پیامدهای منفی گسترده ای را به وجود خواهد آورد ، از این رو توصیه می شود که در صورت مشاهده هر گونه اختلال جنسی ، به پزشک حاذق در این زمینه مراجعه کنید. در بسیاری از موارد ، نیازی به مصرف دارو دیده نمی شود و فرد می تواند با تصحیح رژیم غذایی و رفع عادات نادرست در زندگی ، در افزایش میل جنسی خود موفق شود. به همین جهت دریافت راهنمایی از روانشناسان نیز می تواند در این خصوص یاری دهنده باشد.

برای به اشتراک گذاشتن مشکلات روحی و جنسی خود ، می توانید به صورت تماس تلفنی ، در هر کجای کشور که هستید ، با مشاوران برجسته “مشاوره خانواده رایکو” در ارتباط باشید و راهکارهای عملی صحیح را دریافت نمایید. در ادامه به بررسی چندین سوال پر تکرار درباره قرص افزایش میل جنسی ، خواهیم پرداخت.

سوالات متداول

۱-  آقایی ۴۷ ساله هستم که دچار عدم نعوظ و کاهش میل جنسی شده ام ، ضمن اینکه فشار خون خفیف دارم و روزی یک عدد قرص ۵۰ میلی گرم آتنولول مصرف می کنم. برای رفع اختلال جنسی چه دارویی را می توانم استفاده کنم؟

 تجویز قرص های مربوط به اختلالات جنسی نیاز به بررسی بیشتر شرایط بیمار دارد ، اما در اغلب موارد برای بیماران مبتلا به فشار خون ، مصرف با احتیاط قرص لیبیدوکس تاثیرگذار خواهد بود. توصیه می شود که پیش از مصرف به پزشک مراجعه نمایید.

۲-  آیا مصرف قرص یوهمبین برای افرادی که قصد بچه دار شدن دارند مضر است؟

خیر ، تاکنون گزارشی مبنی بر ایجاد تغییرات در اسپرم توسط استفاده از یوهمبین داده نشده است. البته بهتر است در یک برهه زمانی پیش از اقدام ، مصرف قرص را کاهش دهید.

۳-  برای رفع کامل فقدان میل جنسی ، چه مدت باید از قرص افزایش میل جنسی استفاده نمود؟

عوامل زیادی در درمان نداشتن میل جنسی دخیل هستند. سن ، جنسیت ، بیماری ، نوع قرص و میزان مصرف ، اعتیاد به مواد مخدر و الکل ، سبک زندگی و ... همگی به نوعی در سرعت درمان تاثیر گذارند. به همین دلیل نمی توان به طور قطعی ، دوره زمانی معینی را برای درمان کامل مشخص کرد.

۴-  به مدت یک هفته است که از قرص پرووسترا برای افزایش میل جنسی استفاده می کنم اما پس از مصرف دچار تپش قلب و گاهی بی خوابی می شوم ، آیا این عوارض طبیعی است؟

 به دلیل اختلال در عملکرد قلب و حتی مغز شما ، توصیه می شود که هرچه سریع تر نسبت به قطع دارو اقدام کنید و برای جایگزین کردن موارد مشابه به پزشک مراجعه کنید. البته ممکن است علائم ذکر شده به دلیل وجود بیماری نهفته یا تداخلات دارویی به وقوع بپیوندد که باید مورد بررسی دقیق قرار بگیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص های افزایش دهنده میل جنسی مردان و زنان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲۶ نظرها

  1. سلام من ۳۰ سالمه همسرمم خیلی دوس دارم و رابطه خوبی داریم و میل جنسی دارم اما وقتی میخوایم رابطه برقرار کنیم وسط رابطه به یکبار سرد میشم و نمیتونم ادامه بدم به نظرتون چه درمانی پیشنهاد میکنید

    1. با سلام و وقت بخیر، سرد شدن ناگهانی شما در رابطه جنسی می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. در بسیاری از مواقع مشکلات جنسی آقایان مانند اختلال نعوظ یا انزالی موجب سرد شدن خانم ها از رابطه می شود. دلیل دیگری که می تواند موجب این مشکل شود، تصور غلط شما از بدنتان باشد و به همین ترتیب اعتماد به نفستان کاهش یابد. گاهی هم افسردگی می‌تواند دلیل سرد مزاجی در خانم ها باشد و در نهایت توجه داشته باشید که عوامل فیزیولوژی و هورمونی مثل سطح تستوسترون یا ابتلا به بیماری‌هایی مثل دیابت، تیروئید، سوء تغذیه یا تنگی عروق نیز از دیگر دلایل سرد شدن زنان هستند.

  2. سلام وقتتون بخیر
    من ۲۸ سالمه و تازه عروسم میل جنسیم کمه میترسم شوهرم بهم خیانت کنه بخاطر این مشکل چه قرصی رو بهم پیشنهاد میدین شما؟

    1. با سلام و احترام، باید توجه داشته باشید که رابطه جنسی یکی از مهم‌ترین ارکان زندگی زناشویی است. در صورتی که نتوانید به‌ درستی رابطه جنسی برقرار کنید، زندگیتان نیز تحت تاثیر قرار می‌گیرد و ممکن است تبعات بدی را به همراه داشته باشد. قطره‌ها و شربت‌های زیادی برای افزایش میل جنسی در زنان وجود دارد که پیشنهاد ما قبل از مصرف هر گونه دارو امتحان کردن سایر روش هاست. انواع غذاهای گوشتی ارگانیک می‌توانند در افزایش میل جنسی زنان و مردان موثر باشند. غذاهای دریایی نیز می‌توانند باعث افزایش خون رسانی به اندام‌های جنسی زن و مرد شوند و میل جنسی را افزایش دهند. آجیل که از مغزهای متفاوتی تشکیل شده است، منیزیم دارد. منیزیم هم ماده‌ای است که باعث افزایش توان جنسی می‌شود.

  3. سلام
    ۳۹ سالمه بسیار رابطه خوبی با همسرم دارم و حدود ۲۰ دقیقه بعد سکس بازم اماده سکس هستم . بطوری که خانم رو راضی کردم روزی یه بار رو سکس داشته باشم .
    ولی دارم اذیت میشم و نیازم برطرف نمیشه . چیکار کنم

    1. با سلام و وقت بخیر، جالب است که بدانید غذا و رابطه جنسی همیشه با هم مرتبط بوده اند از همین رو، تغییر در رژیم غذایی به کم کردن میل جنسی شما کمک می کند. تحقیقات نشان داده است که مصرف گیاه شیرین بیان و سویا میزان تستوسترون را کاهش می دهد و کاهش سطح این هورمون در بدن منجر به پایین آمدن میل جنسی می شود. از طرفی دیگر تحقیقات نشان داده که اگر سروتونین شما پایین بیاید میل جنسی شما هم کاهش می یابد و یکی از چیزهایی که براحتی اینکار را انجام می دهد استفاده از نوشابه های رژیمی است. نوشابه های رژیمی سرشار از شیرین کننده های مصنوعی به ویژه آسپارتام هستند که سروتونین را پایین می آورند و از این طریق میل جنسی را کاهش می دهند.

  4. سلام من ۲۸ سالمه ۷ ساله ازدواج کردم میل نزدیکی ندارم تا وقتیکه فیلم پورن نبینم
    زمان نزدیکی هم زیاد طول نمی‌کشه سرد میشم
    دوس قرص مصرف کنم تا زمان طولانی لذت ببرم باید چی قرصی استفاده کنم
    خودم ویاگرا رو انتخاب کردم اما استفاده هنوز نکردم

    1. با سلام، یکی از عمده ترین مشکلات پس از قطع مصرف قرص های تاخیری بازگشت زودانزالی با شدت بیشتر است. از دیگر عوارض کلی این قرص‌ها اختلال پریاپیسم (نعوظ مانا)، تغییر در دید و شنوایی، آبریزش بینی، درد بدن، سرگیجه، مشکلات گوارشی و… است. یکی از عوامل تأثیر گذار بر زودانزالی، اعتیاد به خودارضایی است که معمولا با ترک آن، مشکل زودانزالی برطرف می شود. قبل از مشورت با پزشک متخصص و انجام روان درمانی مصرف هیچگونه دارویی توصیه نمیشود.

  5. سلام منو شوهرم۳ساله که ازدواج کردیم شوهرم میل پایینی به برقراری رابطه داره و فاصله رابطه ها بسیار از هم زیاده درحدی که شابدماهی یه بار و خیلی زودهم تمام میشه چه راه حلی رو پیشنهاد میدید؟؟

    1. با سلام و درود، برای افزایش میل جنسی می توانید برخی اقدامات زیر مانند: با همسر خود صحبت کنید (بیشتر دلایل پرهیز مردان از رابطه جنسی، ریشه در تغییرات یا احساساتی دارد که برای آن ها سخت است. آن ها ممکن است احساس گناه، شرمندگی یا کمبود اعتماد به نفس داشته باشند)، به اتاق خوابتان هیجان وارد کنید، درمان جایگزین تسترون، نوردرمانی، ورزش و در نهایت مراجعه به پزشک داشته باشید.

  6. آقایی هستم ۶۵ ساله که دچار عدم نعوظ و کاهش میل جنسی شده ام ، متاسفانه این به دلیل عدم میل جنسی همسر ۵۴ ساله من است. متاسفانه اکثر زنان ایرانی با این مشکل رو برو هستند. می خواستم راهنمایی در مورد مصرف قرص افزایش میل جنسی بفرمایید. ضمنا ساله پیش از شیلد نافیل استفاده کرده ام. .لطفا اگر امکان دارد با ایمیل بنده تماس بگیرید.

    1. با سلام و درود، برای افزایش میل جنسی در زنان، ورزش، تغذیه و یا به طور کلی سبک زندگی تاثیر زیادی دارد ولی در صورت افزایش و شدت گرفتن مشکل ذکر شده، می بایست با پزشک متخصص مشورت نموده و اقدام به مصرف دارو نمایند.

  7. سلام وقت بخیر من هیچ مشکلی تو رابطه یا میل جنسی ندارم اما هیچ لذتی از رابطه نمیبرم تنها لذتم ارضاشدن همسرم هستش ولی خودم عذر می خوام اگر بخوام مثال بزنم انگارا که به تمامی التم اسپری لیدوکائین به مقدار فراوان استعمال کرپم بعد اقدام به رابطه کردم به چمدین دکتر سکس تراپی،روانشناس و روانپزشک و حتی مشاور هم روجوع کردم که هیچ نتیجه ای از دارو ها ندیدم

    1. با سلام و درود، در صورتی که هیچ لذتی را در برقراری رابطه با همسر خود تجربه نمی کنید، در ابتدا می بایست دلیل این مشکل مورد نظر را شناسایی کنید و نسبت به حل آن اقدام نمایید؛ اما در حالت کلی تغییر در پوزیشن های زناشویی می تواند راهی برای افزایش لذت رابطه جنسی باشد.

  8. سلام و خسته نباشید.
    من ۲۴ سالمه بدن سالمی‌‌هم دارم و ۳ ساله ازدواج کردم اما مشکل در نعوظ دارم. انزال دیری هم دارم که واقعا اذیت کنندست. راهی وجود داره که هم نعوظ بهتری داشته باشم و خصوصا انزال زودتری؟ چون نعوظ رو یه هرحال به زور میتونم یکاریش کنم اما انزال بسیار دیری که دارم واقعا برام عذاب آور شده. ممنون

    1. با سلام و وقت بخیر، به طور کلی درمان دیر انزالی به علت زمینه ای آن بستگی دارد؛ در مواردی که دیر انزالی به دلیل مصرف داروهای افسردگی باشد؛ می بایست با مشورت پزشک دارو را تعویض نمایید. با توجه به اینکه عوامل روانی و فیزیولوژیکی در به وجود آمدن این بیماری می توانند نقش داشته باشند، که بهتر است به پزشک مربوطه مراجعه نمایید.

    1. با سلام و درود، بهتر است قبل از مصرف دارو حتما با پزشک مختصص و روان شناس مشورت کنید تا شرایط شما مورد بررسی قرار بگیرد.

  9. سلام من مهدیه هستم دوساله ازدواج کردم۲۰ سالمه میل جنسی خیلی پایینی دارم ب حدی ک اصلا لذت رابطه رو حس نمیکنم همش از سکس فراریم من چ قرصی باید استفاده کنم

    1. با سلام، قبل از استفاده از قرص های تقویت قوای جنسی لازم است ابتدا مشکل را از جنبه های روانی بررسی بفرمایید.

    1. با سلام و درود، مصرف مکمل یا شربت، می بایست طبق شرایط زیستی فرد انتخاب شود؛ جهت بررسی های بیشتر لطفا به پزشک مراجعه نمایید.

  10. با سلام خسته نباشید من مشکلی ک دارم عاشق ی دختر هستم قبلا با هم خوب بودیم الان چند ساله ک با هم قهریم من اونو‌میخوام ولی اون قبول نمکینه الان موندم چکار کنم

    1. با سلام و درود، زندگی مشترک شامل ارتباط و علاقه ی متقابل است. باید بدانید علاقه مندی سالم نباید ناشی از وابستگی و نیاز باشد.

  11. سلام وقتتون بخیر
    من ۲۱ سالمه و عقد کردم میل جنسی پایینی دارم
    چه قرصی و پیشنهاد میکنین که عوارض کمی داشته باشه

    1. با سلام و درود، پیشنهاد می شود ابتدا به اصلاح تغذیه و سبک زندگی خود بپردازید. کاهش استرس ها و یادگیری مهارت های برقراری رابطه ای صمیمانه با همسر می تواند در این زمینه کمک کننده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره