معرفی مراکز

لیست دفاتر ازدواج و طلاق در سمنان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تلفن دفاتر ازدواج و طلاق در سمنان و همچنین مشاوره ازدواج و طلاق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

یکی از مهم ترین ضرورت های زندگی انسان، ازدواج و تشکیل خانواده می باشد. خانواده اساسی ترین جایگاه برای رشد و پرورش ابعاد شخصیتی انسان محسوب می شود. در حقیقت پیوند ازدواج میان زن و مرد، باعث تکامل آن ها خواهد شد. با توجه به این که ازدواج یکی از مهم ترین بخش های زندگی هر فردی به شمار می آید، لذا برای موفق بودن در این امر و جلوگیری از طلاق در آینده، دارا بودن شرایط لازم برای ثبت این تعهد الزامی می باشد.

جوانی که تصمیم به ازدواج می گیرد باید با خود بسنجد که آیا به بلوغ جسمانی، روانی، عاطفی، اجتماعی، اخلاقی، اقتصادی، ذهنی و فرهنگی رسیده است؟ هدف و انگیزه خود را برای ازدواج مشخص کرده است؟ آیا درباره انتظارات، تکالیف و وظایف خود در زندگی زناشویی اطلاعات کافی دارد؟

پاسخ به این سوالات تا حد زیادی از اشتباه در این امر مقدس جلوگیری می کند و باعث می شود که فرد با آگاهی کامل اقدام به تشکیل زندگی آینده خود نماید. چرا که عدم توجه به این مسائل در بسیاری از موارد از دلایل طلاق محسوب می شوند.

همانطور که می دانید در کشور ما همانند بسیاری از کشورهای دنیا، زن و مرد برای ثبت پیوند ازدواج و یا طلاق میان خود، ملزم به ثبت رسمی آن هستند. دفاتر مجاز ثبت ازدواج و طلاق که در تمامی استان ها دایر و فعال هستند به این کار می پردازند که ما در این مقاله، آدرس دفاتر ازدواج و طلاق را در سمنان برای شما عزیزان ارائه نموده ایم.

آدرس و شماره تلفن دفاتر ثبت ازدواج و طلاق در سمنان

در این بخش، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به آدرس دفاتر ازدواج و طلاق در استان سمنان، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

شهر  آدرس دفتر ازدواج و طلاق  شماره تلفن
سمنان سمنان – خیابان هفتم تیر ـ  هفتم تیر ۱۵ ـ پلاک ۶۶ ۰۲۳-۳۳۳۲۵۰۸۰
سمنان سمنان – شهرک گلستان – خیابان فرهنگ – رز شرقی –  پلاک ۲۱۱ ۰۲۳-۳۳۴۵۹۸۷۸
سمنان سمنان – بلوار شهید مصطفی خمینی- پلاک ۴۰ ۰۲۳-۳۳۴۶۴۲۰۰
سمنان سمنان – شهرک انقلاب – فاز یک – خیابان چهارده متری پنجم شهید لاسجردی – پلاک ۲۷۶ ۰۲۳-۳۴۴۶۱۶۰۵
سمنان سمنان – خیابان طالقانی – مجتمع میلاد نور –  واحد سوم ۰۲۳-۳۳۳۴۱۴۳۰
سمنان سمنان – شهرک فرهنگیان – خیابان شهریار چهارم – کوچه تربیت دوم – پلاک ۴۰ – طبقه دوم ۰۲۳-۳۳۴۴۸۰۴۱

مشاوره تلفنی ازدواج و طلاق

امروزه، بیشتر در پیرامون خود با افرادی رو به رو می شویم که پس از ازدواج به دلایل انتظارات بیش از حد از یکدیگر یا به دلیل عدم سازگاری برخی از ویژگی ها و خصوصیات رفتاری و اخلاقی، قادر به تحمل فرد مقابل خود نیستند و مدام در بحث و مشاجره به سر می برند که کم کم این مشکلات باعث ایجاد طلاق عاطفی بین زوجین شده و در نهایت منجر به جدایی میان آن ها خواهد شد.

اهمیت و ضرورت مشاوره قبل از ازدواج اینجا نمایان می شود. چرا که مشاوران و روانشناسان با بررسی ویژگی های اخلاقی و شخصیتی و بر اساس تست های روانشناسی که گرفته می شود به شما خواهند گفت که با چه کسانی نباید ازدواج کرد؟ که تمامی این راهنمایی ها منجر به جلوگیری از طلاق در آینده خواهد شد و باعث می شود دختر و پسر با آگاهی و شناخت یکدیگر، نسبت به شروع زندگی جدید خود اقدام کنند.

ممکن است بسیاری از جوانان به دلیل مشغله های زندگی فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره ازدواج را نداشته باشند و یا به دلایل دیگری مثل کمرویی و خجالت، عدم اعتماد به نفس بالا و … نخواهند در این جلسات شرکت کنند. به همین دلیل مشاوره تلفنی ازدواج یکی از بهترین گزینه ها برای دریافت راهنمایی های پیش از ازدواج است.

هم چنین زوجینی که در روابط زناشویی خود به مشکل برخورده اند و تصمیم به جدایی گرفته اند بهتر است پیش از اقدام به این کار، به مشورت با مشاوران و روانشناسان متخصص بپردازند و با آگاهی کامل نسبت به این کار اقدام کنند. چرا که انسان ها در مواقع حساس ممکن است احساساتی عمل کرده و دست به اشتباهی بزنند که جبران آن امکان پذیر نباشد. مشاوره تلفنی طلاق، بهترین گزینه برای زوجینی است که به دلایلی از مراجعه به دفاتر مشاوره و یا کلینیک روانشناسان خانواده، معذوریت دارند. چرا که در هر لحظه و در هر موقعیت که اراده کنند، می توانند سوالات و مشکلات خود را با مشاوران در میان گذاشته و بهترین راه حل را دریافت نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو، با دارا بودن کادر مجرب روانشناسان و مشاوران در تمامی زمینه های روانشناسی از جمله طلاق و ازدواج به کمک شما آمده است تا بتوانید با دریافت مشاوره تلفنی، در هزینه و زمان خود صرفه جویی کرده، مشکلات خود را مطرح و برطرف نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس و تلفن دفاتر ازدواج و طلاق در سمنان و همچنین مشاوره ازدواج و طلاق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. ببخشید یه سوال برام پیش اومده که بدون اینکه صیغه محرمیت خونده بشه میشه عقد کرد؟ یا حتما اول باید صیغه محرمیت باشه و بعد عقد؟

    1. با سلام، خیر برای عقد دائم لازم نیست از قبل حتما بین زوجین صیغه محرمیت جاری شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره