روانشناسی

معرفی ۱۰ کتاب فوق العاده که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شود

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب هایی که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شوند با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

وقتی شما از اعتماد به نفس بالایی برخوردار باشید به راحتی دچار درگیری های عاطفی و ترس از انجام کارهای نادرست نمی شوید. می توان گفت که اعتماد به نفس یک خصیصه ی اکتسابی است. از جمله راه های افزایش اعتماد به نفس مطالعه پیرامون این موضوع است و بهترین گزینه مطالعه ی کتاب هایی است که در زمینه ی افزایش اعتماد به نفس می باشند.

معرفی چند عنوان کتاب در زمینه ی افزایش اعتماد به نفس

 نیروی اعتماد به نفس

نویسنده: برایان تریسی
انتشارات : لیوسا
تعداد صفحات: ۲۳۹
این کتاب راه های تقویت اعتماد به نفس را به شما معرفی می کند و به شما می آموزد که چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنید. همچنین کتاب به شما می گوید که افزایش اعتماد به نفس چه تاثیری بر کیفیت زندگی تان دارد.
نویسنده ی کتاب اعتقاد دارد که هر انسانی دارای توانایی و استعداد های بالقوه ای است که توسط آن ها می تواند به قله ی موفقیت صعود کند و مانعی به نام ترس بین انسان و پیشرفتش قرار گرفته است. نویسنده در این کتاب قصد دارد راه های غلبه بر ترس ها را به شما آموزش دهد.

 جرأت داشته باش

 جرات داشته باش
جرات داشته باش

نویسنده: فردریک فانژه
مترجم: محیا احمدی پور
انتشارات: نشر شمعدانی
تعداد صفحات: ۳۵۲
کتاب حاضر می کوشد که خیلی سلیس و روان به شما بیاموزد که چطور اعتماد به نفس خود را افزایش دهید. فردریک فانژه روان درمانگر مشهور فرانسوی با توجه به تجربیات بالینی خودش این کتاب را به رشته ی تحریر در آورده است و این موضوع نقطه ی قوت این کتاب است. بر اساس تجربیات نویسنده کمبود اعتماد به نفس از عمده مشکلات کسانی است که برای درمان نزد روانپزشک می روند. آن ها از اینکه توسط دیگران قضاوت شوند و یا کار اشتباهی انجام دهند می ترسند.

در کتاب جرات داشته باش درباره ی مسائلی که از کمبود اعتماد به نفس ناشی می‌شود مانند ، جرأت نه گفتن ، اهمیت ندادن به خود و بیماری هایی که با اعتماد به نفس مرتبط هستند صحبت شده است. همچنین خواننده می تواند از تست روانشناسی که در کتاب موجود است استفاده کند و اعتماد به نفس خود را بسنجد.

 اعتماد به نفس جادویی در یک هفته

نویسنده سجاد شاهرخی
تعداد صفحات: ۵۷
در این کتاب شما با راهکارهای شگفت انگیز برای افزایش اعتماد به نفس در هفت روز آشنا می شوید. همچنین از اسراری مطلع می شوید که افراد موفق آن ها را برای ساختن اعتماد به نفس خود به کار بسته اند. خواهید آموخت که چگونه در کمتر از یک هفته با استفاده از تکنیک هایی فوق‌العاده اعتماد به نفس خود را بالا ببرید.

 کتاب ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس

کتاب 135 نکته برای اعتماد به نفس
کتاب ۱۳۵ نکته برای اعتماد به نفس

نویسنده: سوزان جفرز
مترجم: سپیده خلیلی
تعداد صفحات: ۵۲
آن زمان که بیاموزید در زندگی چگونه با احساس ، اطمینان ، لذت ، کمال و جرأت روزگارتان را سپری کنید کلید همه ی درهای بسته را یافته اید. در این کتاب متوجه می شوید که چگونه ترس های خود را بشناسید و با آن ها مقابله کنید ، پس از مطالعه ی این کتاب در مسیر جدیدی قرار می گیرد و با ابزارهایی آشنا می شوید که توسط آن ها می‌توانید شرایط زندگی خود را تغییر دهید.

 بر کمرویی خود غلبه کنید

 بر کمرویی خود غلبه کنید
بر کمرویی خود غلبه کنید

نویسنده: پل ژاگو
مترجم: حسین بنی احمد
تعداد صفحات: ۱۲۸
وقتی این کتاب را مطالعه کنید یاد می گیرید که چه کار کنید تا ریشه ی خجالت را بخشکانید و اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. نویسنده ی کتاب در قسمتی از نوشته های خود توضیح می دهد که فردی بسیار خجالتی بوده و این موضوع چقدر باعث آزار او بوده است تا اینکه بالاخره با تلاش و پشتکار توانسته است برای غلبه بر کمرویی خود راهکارهای مناسب را پیدا کند و اعتماد به نفس خود را ارتقاء دهد. حال با استفاده از این تکنیک ها به انسان های زیادی در جهت تقویت اعتماد به نفس یاری می رساند .

ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد
ایجاد اعتماد به نفس به زبان آدمیزاد

نویسندگان: کیت برتون، برینلی پلتز
خلاصه شده توسط: استاد علی پیشدار
تعداد صفحات: ۳۴
اعتماد به نفس چیزی نیست که بتوان آن را مانند رنگ و یا زیبایی خیلی راحت توصیف کرد. بلکه از جمله مفاهیمی است که خاص بوده و ما در زندگی روزمره مدام این حس را با خود داریم. احساس عشق و احترام به خود از خصوصیات بارز افرادی است که اعتماد به نفس بالایی دارند. این افراد به توانایی های خود واقفند. شما نیز می توانید برای داشتن اعتماد به نفس بالا نقاط قوت خود را شناسایی و تقویت کنید. اگر جایی ضعف دارید انتقاد پذیر باشید و در این مورد از سایرین نظر خواهی کنید و این ضعف را از بین ببرید.

غول اعتماد به نفس

غول اعتماد به نفس
غول اعتماد به نفس

نویسنده: علی محمدیان
ناشر: انتشارات سخنوران
تعداد صفحات: ۱۱۵
آیا تمایل دارید که اعتماد به نفس خود را بالا ببرید؟ آیا تا به حال به خاطر ضعف اعتماد به نفس از انجام خیلی از کارها صرف نظر کرده اید؟ با مطالعه ی این کتاب اعتماد به نفس شما چند برابر می شود جوری که خودتان نیز شگفت زده خواهید شد. فقط کافی است اراده کنید و عزمتان را جزم کرده و به پیش بروید ، یادتان باشد که همیشه تغییرات بزرگ با گام های کوچک شروع می شود.

شما را به خواندن بخشی از کتاب غول اعتماد به نفس دعوت می کنیم ، “همه ی ما در زندگی می توانیم کمی با اعتماد به نفس تر شویم ، فقط کافی است غول درون خودمان را بیدار کنیم و با آموزش های درست به سمت اعتماد به نفس بالا حرکت کنیم ”

شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس

شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس
شنا بر فراز ابرهای اعتماد به نفس

نویسنده: علیرضا رضایی

تعداد صفحات: ۹۳۲

کتاب حاضر بر اساس واقعیت زندگی نویسنده نوشته شده است. داستان کتاب بر گرفته از زندگی واقعی آقای علیرضا رضایی است ، ایشان به خاطر پیروی خانواده از الگوهای غلط و عدم اطلاعات کافی و شرایط نامناسب ۹ سال از زندگی خود را در شرایط سخت و طاقت فرسایی در انزوا و فقر به سر برده است از این رو مطالب کتاب همانند گنج گران بهایی از شرایط خود آزموده است ، شنا نیز می توانید پس از خواندن کتاب و عمل کردن به راهکارهای ارائه شده به قله ی اعتماد به نفس صعود کنید .

نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس
نیروی شگفتی آفرین اعتماد به نفس

نویسنده: برایان تریسی
مترجم: سیما فرجی
ناشر: انتشارات نسل نواندیش
تعداد صفحات: ۲۴۸
اگر خوب دقت کنید خواهید دید که اکثر افرادی که در کار ، حرفه و زندگی خود به سطح بالایی از موفقیت دست یافته اند اعتماد به نفسی بالاتر از سایرین داشته و اشخاصی جسور و پرتلاش بوده اند.

آقای تریسی در این کتاب قصد دارد به خواننده بگوید که با اعتماد به نفس بالا چطور می تواند در جاده ی موفقیت بدون توقف پیشروی کند و در نهایت به کامیابی برسد. پس از مطالعه ی کتاب در می یابید که چگونه با مشکلات دست و پنجه نرم کنید و خودتان را به چالش بکشید.

اعتماد به نفس فوری

اعتماد به نفس فوری
اعتماد به نفس فوری

نویسنده: پل مکنا
مترجم: بهروز زارع
ناشر: انتشارات دانشگران محمود
تعداد صفحات :۱۳۸
کتابی که هم اکنون برای شما معرفی می کنیم از جمله کتب کمیاب است ، پس خواندن آن خالی از لطف نیست. تفکر اغلب افراد در مورد خودشان این است که در حد توانایی های خود فعالیت نکرده اند و البته این تفکر درستی است زیرا افراد فقط بخشی از توانایی های خود را به کار می گیرند.

نویسنده معتقد است که با مطالعه ی کتاب ذهن شما را برای تغییر آماده کرده و با عمل به توصیه های ذکر شده در کتاب توانایی های شما را افزایش خواهد داد از این رو شما می توانید به هر آنچه که تا به حال آرزویش را داشته اید دست پیدا کنید.

 کتاب اعتماد به نفس

 کتاب اعتماد به نفس
کتاب اعتماد به نفس

نویسنده: باربارا دی آنجلیس
ناشر: انتشارات سعید نوین
تعداد صفحات: ۸۰
همه ی چیزی که شما برای دستیابی به رویاهایتان نیاز دارید هم اکنون در دستانتان می باشد فقط باید با تمام وجود بخواهید . به خودتان عشق بورزید زیرا شما انسانی با ارزش و توانمندی هایی بی نظیر هستید. هیچ گاه نا امید نشوید ، نا امیدی منشاء تمام شکست های شما خواهد بود.

پس خودتان را باور کنید. خانم باربارا می گوید اگر به زندگی من نگاه کنید درمی یابید که من در گذشته انسانی ضعیف و فاقد اعتماد به نفس بوده ام و تا سن سی سالگی نتوانسته بودم کارم را شروع کنم. ولی حالا در مقام یک مشاور به افراد کمک میکنم تا نیروی درونی خود را یافته و آن را بالفعل کنند.

حرف آخر

برای داشتن اعتماد به نفس هرگز متوقف نشوید همیشه در مسیری رو به بالا حرکت کنید ، از راه های مختلف سطح آگاهی خود را افزایش دهید ، اجازه بدهید هر چیزی سیر طبیعی خودش را طی کند ، سعی کنید تصمیم هایی بگیرید که احتمال باخت آن ها خیلی ضعیف باشد ، محکم و با اقتدار صحبت کنید ، با ترس هایتان روبرو شوید ، به دنبال برقراری تعادل در زندگی خود باشید و نهایتا باور داشته باشید که در هر اتفاقی که می افتد خیری برای شما هست. برای افزایش و تقویت اعتماد به نفس خود می توانید با مشاوران متخصص مرکز مشاوره خانوادهرایکو به صورت تلفنی تماس بگیرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب هایی که باعث افزایش اعتماد به نفس شما می شوند با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره