معرفی مراکز

لیست مراکز مشاوره در استان هرمزگان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان هرمزگان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

همه ما می دانیم که مشکلات ، جز جدایی ناپذیر زندگی بشریت هستند. بعضا از افراد اعتقاد دارند که باید مشکلات به وجود آمده در زندگیشان را به تنهایی سر و سامان دهند ؛ در صورتی که این دیدگاه صحیح نیست. چرا که به دلیل وجود اندیشه ها و سلیقه های متفاوت ، حل مسائل و مشکلات به وجود آمده به تنهایی دور از ذهن خواهد بود.

دنیای ما همواره در حال تغییر و تحول است و برای همراه شدن با این تغییرات و عبور از پیچ و خم زندگی وجود یک راهنما تاثیر بسزایی در قدم برداشتن ما در مسیر درست خواهد داشت. روانشناسان و مشاوران همان کسانی هستند که در مواقع بحرانی می توان از کمک و راهنمایی آنان بهره مند شد.

مراجعه به یک روانشناس یا مشاور ، صرفا مستلزم بیماران روحی و روانی نیست بلکه افراد می توانند برای کیفیت بخشیدن به هر بخشی از زندگی شخصی خود مثل تربیت کودک و فرزند پروری از راهنمایی های مشاوران و روانشناسان بهره ببرند. برخی از مشکلات مانند افسردگی ، کمرویی و خجالت ، بی اشتهایی ، ترک اعتیاد و … که فرد به تنهایی نمی تواند آن ها را رفع نماید ، مشاوران بر اساس تجربه و علم و دانش خود در رفع مشکل مربوطه تاثیر بسزایی خواهند داشت.

روانشناسان و مشاوران خبره و باتجربه ، در تمام نقاط کشور از جمله استان هرمزگان و شهرستان های آن ، اقدام به ارائه خدمات به علاقه مندان می نمایند. در این مقاله لیست و آدرس تمامی مراکز مشاوره استان هرمزگان ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن ها ، گام موثری برای رسیدن به اهداف موردنظر خود بردارید.

لیست مراکز مشاوره در استان هرمزگان

در این بخش ،  برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های مشاوره در استان هرمزگان ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  شماره تلفن 
همراه بندرعباس بندرعباس ، چهارراه مرادی ، پاساژ اشکان ، طبقه دوم ۰۷۶-۱۲۲۲۵۱۵۶
نسیم بندرعباس بندرعباس ، رسالت جنوبی ، روبروی فروشگاه رفاه ، ساختمان شهریاران جوان ۰۹۱۷-۲۱۱۸۴۸۷
سپهر بندرعباس بندرعباس ، بلوار سید جمال الدین اسدآبادی ، ساختمان زیگورات ، طبقه چهار ، واحد ۴۰۲ ۰۹۱۲-۱۴۳۸۳۹۷
همراز بندرلنگه بندرلنگه ، مجتمع شهید بهشتی بندر لنگه ۰۷۶-۲۲۲۴۵۱۷۷
روشنگر کیش کیش ، سفین ، فاز F ، خیابان رز یکم ، ساختمان املاک ، طبقه سوم ۰۷۶-۴۴۴۵۹۲۴
شفا قشم قشم ، میدان شفا ، کلینیک شفا ، طبقه ۲ ۰۹۱۷-۱۹۰۵۱۱۸
امید پارسیان پارسیان ، خیابان علم ، جنب پارک شهروند ۰۷۶-۴۴۶۲۴۷۴۷
پردیس بستک بستک ، بلوار امام حسین (ع) ، جنب کمیته امداد امام ۰۹۱۷-۱۶۴۳۲۰۴
آرامش بندرلنگه بندرلنگه ، خیابان شهید دستغیب ، جنب داروخانه شاهمرادی ، طبقه دوم ۰۷۶-۲۲۲۴۲۲۶۱
همیار رودان رودان ، بلوار انقلاب ، جنب دفتر خدمات ارتباطی ۰۹۱۷-۹۶۵۷۸۱۵
پندار کیش کیش ، میدان سنایی ، بلوار اندیشه فرعی شمالی ، جنب بیمه آسیا ۰۷۶-۴۴۴۲۰۶۲۹
رشد کیش کیش ، صدف ، فاز ۲ ، خیابان آذربایجان ، ساختمان پزشکان زمرد ، واحد ۱۰۱ ۰۷۶-۴۴۴۴۱۹۳۳
آوای مهر میناب میناب ، بلوار ولی عصر ، مهمان سرای امور آب ۰۷۶-۵۲۲۲۸۱۸۶

اسامی مراکز مشاوره که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردید صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات مشاوره ی آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی و مزایای آن

امروزه روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان به منظور استفاده از خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. یکی از شناخته ترین روش های مشاوره روانشناسی که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، مشاوره تلفنی می باشد.

افرادی که در شهرهای دور زندگی می کنند و امکان دسترسی به مشاور موردنظر خود را ندارند یا کسانی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به یک روانشناس یا مشاور متخصص مراجعه کنند ، مشاوره تلفنی همواره بهترین گزینه محسوب می شود. از سایر مزایای مشاوره تلفنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت
  • کاهش هزینه ها از جمله حق مشاوره ، هزینه های رفت و آمد و …
  • دسترسی آسان به مشاور موردنظر و برقراری ارتباط موثر با وی
  • امکان افزایش تعداد و ساعات جلسات در صورت نیاز

فرقی نمی کند که شما در چه زمینه ای نیاز به مشاوره دارید مرکز مشاوره خانواده رایکو با سال ها تجربه در امر مشاوره توسط مشاوران و روانشناسان متخصص ، پاسخگوی سوالات شما در زمینه های روانشناسی و خانواده از سراسر کشور می باشد.

به طور کلی باید بدانید هیچ وقت برای حل کردن مشکلات دیر نیست و استفاده از خدمات مشاوران و روانشناسان چه به صورت حضوری و چه تلفنی می تواند روش مناسبی برای شروع تغییر و کم کردن دغدغه های فکری باشد. پس از همین امروز برای تغییر هر آن چه که موردنظرتان است اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان هرمزگان با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره