معرفی مراکز

لیست مراکز مشاوره در استان آذربایجان شرقی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان آذربایجان شرقی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

امروزه با افزایش سطح تحصیلات و آگاهی ، مردم جامعه گرایش و تمایل بیشتری برای اخذ مشاوره و راهنمایی از مشاوران باتجربه دارند. با تغییر سطح فرهنگ اجتماع ، مردم به این باور رسیده اند که مراجعه به یک روانشناس و یا مشاور فقط مختص افرادی نیست که از یک بیماری روانی رنج می برند ، بلکه آن ها می توانند در زمینه های مختلف مشاوره هایی برای پیشبرد اهداف خود دریافت کنند.

در حال حاضر مراکز و کلینیک های مشاوره در سراسر کشور وجود دارند که توسط بهترین و باتجربه ترین روانشناسان و مشاوران به ارائه خدمات در زمینه های مختلف اعم از: مشاوره خانواده ، مشاوره تحصیلی ، مشاوره ترک اعتیاد ، مشاوره زناشویی ، مشاوره کودک و … می پردازند.

روانشناسان و مشاوران خبره و باتجربه ، در تمام نقاط کشور از جمله استان آذربایجان شرقی و شهرستان های آن ، اقدام به ارائه خدمات به علاقه مندان می نمایند. در این مقاله لیست و آدرس تمامی مراکز مشاوره استان آذربایجان شرقی ارائه شده است که می توانید با مراجعه به آن ها ، گام موثری برای رسیدن به اهداف موردنظر خود بردارید.

لیست مراکز مشاوره در استان آذربایجان شرقی

در این بخش ،  برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های مشاوره در استان آذربایجان شرقی ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  شماره تلفن 
مرکز مشاوره دانش تبریز تبریز تبریز – چهارراه آبرسانی – برج سفید ۲ (اس ام پی) – طبقه ۵ – واحد D ۰۴۱-۳۳۳۶۹۸۸۱
موسسه روانشناسی کودک و خانواده آرامش اندیشه تبریز تبریز تبریز – ۱۷ شهریور جدید – جنب بانک ملی – ساختمان میلاد – طبقه ۴ ۰۴۱-۳۵۵۷۵۸۴۹
مرکز مشاوره پویش تبریز تبریز تبریز – خیابان ۱۷ شهریور جدید – نرسیده به چهار راه باغ شمال – جنب ساختمان آبان – طبقه دوم غربی ۰۴۱-۳۵۵۶۹۶۲۶
دکتر رامین قاسم زاده – روانشناس بالینی – زوج درمانگر تبریز تبریز – آبرسان – اول پاستور جدید – تقاطع جدیری – جنب آجیلی ذریه – کلینیک پارسیان – طبقه چهارم ۰۴۱-۳۳۳۷۱۳۲۳
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره روشنا تبریز
تبریز تبریز – خیابان امام – نرسیده به چهارراه آبرسان – نبش کوی سهند (آجیلی لوکس) – ساختمان آذر – طبقه اول ۰۴۱-۳۳۳۷۷۰۷۲
مرکز مشاوره عمومی افق مراغه مراغه – خیابان شیخ تاج – پایین تر ازحسنیه حاجی غفار – روبروی مسجد اکبرآباد – ساختمان حاجی محمدزاده – طبقه دوم – مرکز مشاوره افق ۰۴۱-۳۷۲۵۳۸۸۶
 پویا مهر مرند مرند – خیابان شهید رجایی -نرسیده به مسجد سرهنگ – جنب موسسه قرض الحسنه المهدی – ساختمان جمعیت خیریه طبقه ۳ واحد۶ ۰۹۱۴-۷۸۳۲۸۰۶
 روان پویش سراب سراب خ فردوسی غربی جنب کلینیک رها ۰۴۱-۴۳۲۲۸۶۳۸
کوشا اهر خیابان رسالت – طبقه دوم کلینیک شیخ الرئیس ۰۴۱-۴۴۲۲۳۰۴۵
آران میانه میانه خیابان شهید میانجی روبروی داروخانه نجفی طبقه دوم ۰۴۱-۵۲۲۲۶۲۱۸
سرای اندیشه آذرشهر آذرشهر – خیابان امام روبروی کوی پیرلر مجتمع اسکان طبقه دوم ۰۴۱-۳۴۲۲۶۰۰۶
صدرا آذرشهر آذرشهر – خیابان امام – روبروی کوی پیرلر – مجتمع اسکان طبقه دوم ۰۴۱-۳۴۲۳۵۸۰۴
زندگی جلفا هادی شهر – خیابان امام خمینی – طبقه فوقانی شیرینی سرای دقیق ۰۴۱-۴۲۰۴۶۳۰۰
نشاط شبستر شبستر – خیابان امام – ساختمان پزشکان دکتر نوروزی ۰۴۱-۴۲۴۲۵۲۳۳
شهریار بناب بناب – خیابان مطهری – خیابان دانشجو – جنب منبع آب ۰۴۱-۳۷۷۲۳۹۴۰
همراه هریس هریس – خیابان انقلاب – کوچه چمن – پلاک ۶ ۰۴۱-۴۳۴۳۶۴۳۵
 اندیشه نیک هریس – بخشایش هریس – بخشایش – خیابان امام آخر نعمت لو ۰۴۱-۴۳۴۴۳۵۱۸
پویش ملکان خیابان امام – روبروی بانک سینا – جنب مطب دکتر خباز ۰۹۱۴-۱۲۰۹۱۳۳

اسامی مراکز مشاوره که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردید صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات مشاوره ی آن ها به عهده شخص می باشد.

آیا با خدمات مشاوره تلفنی آشنا هستید؟

شرکت در جلسات مشاوره و یا ملاقات حضوری با یک روانشناس مجرب ، قطعا تاثیر مثبتی خواهد داشت اما گاهی اوقات ، برخی به دلایلی امکان مراجعه حضوری به مراکز و کلینیک های روانشناسی را ندارند در این مواقع مشاوره تلفنی می تواند بهترین راه حل برای آن ها باشد.

در مراکز مشاوره تلفنی و روانشناسی ، کارشناسان خبره با توجه به نیاز و مشکل کاربر اقدام به ارائه مشاوره می نمایند. مرکز مشاوره خانواده رایکو یکی از این مراکز است که اقدام به ارائه مشاوره به هم وطنان عزیز در سراسر کشور می نماید. استفاده از مشاوره تلفنی برخی مزیت هایی نسبت به مشاوره حضوری دارد که برخی از آن ها به شرح زیر هستند.

  • مشاوره گیرنده می تواند در کوتاه ترین زمان سوالات خود را از روانشناس بپرسد و پاسخ های مناسبی دریافت کند.
  •  در مشاوره تلفنی نیازی به حضور در محل نیست و شخص می تواند تنها با یک تلفن با مشاور متخصص در آن زمینه صحبت کند. لذا در هزینه رفت و آمد و همچنین در زمان صرفه جویی می شود. حتّی شما می توانید از سراسر کشور بدون داشتن محدودیت مکانی با روانشناس متخصص در ارتباط باشید.
  • گاهی فرد به خاطر افسردگی ، منزوی بودن و گوشه گیری ، کمبود انرژی ، بیماری های مزمن برای مراجعه به مرکز مشاوره امتناع می کند یا برخی ترس از قضاوت شدن دارند و از بیان کردن مشکل خود احساس شرم می کنند که مشاوره تلفنی در این موارد در جهت تغییر این احساسات منفی و پیش داوری ها نسبت به مشکلات بسیار کمک کننده می باشد.
  • از دیگر مزایای مشاوره تلفنی ، پرداخت هزینه است که مراحل آن بسیار آسان می باشد و برای پرداخت هزینه تماس نیازی به کارت به کارت و صرف زمان اضافی برای انتقال وجه نیست. هزینه مشاوره تلفنی مستقیماً روی قبض تلفن شما محاسبه خواهد شد.
  • و …

به طور کلی باید بدانید هیچ وقت برای حل کردن مشکلات دیر نیست و استفاده از خدمات مشاوران و روانشناسان چه به صورت حضوری و چه تلفنی می تواند روش مناسبی برای شروع تغییر و کم کردن دغدغه های فکری باشد. مرکز مشاوره خانواده رایکو با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی خود پاسخگوی سوالات شما در زمینه های روانشناسی و خانواده از سراسر کشور می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مراکز مشاوره استان آذربایجان شرقی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

 

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره