معرفی مراکز

لیست مراکز ترک اعتیاد در استان یزد

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

امروزه یکی از بزرگترین خطری که سلامت جامعه و خانواده را تهدید می کند و به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی یاد می شود ، اعتیاد است. حتما شما هم عبارت “بلای خانمان سوز” را همراه واژه اعتیاد به وفور شنیده اید. ترکیب این دو وعبارت باهم تا حد زیادی توانسته حق مطلب را در مورد بیماری اعتیاد ادا کند.

در حقیقت اعتیاد به مواد مخدر بخش قابل توجهی از منابع انسانی ، سرمایه های اجتماعی و اقتصادی جامعه را از بین می برد و همچنین علاوه بر ابعاد منفی آشکاری که بر جامعه و خانواده دارد ، دربردارنده ابعاد آسیب زای پنهانی است که به مراتب می تواند بسیار خطرناک تر از ابعاد و صدمات آشکار آن باشد.

افزایش جرائم نشات گرفته از اعتیاد مانند طلاق ، خودکشی ، افسردگی، دزدی ، سرخوردگی اجتماعی ، ایجاد فشار و تنش روانی در خانواده ها ، فروپاشی خانواده ، کوتاهی در تربیت تربیت کودک و ضرر و زیان مالی به جامعه تنها بخشی از پیامدهای اعتیاد درجامعه است.

به دلیل وجود انواع مختلف مواد مخدر و پایین آمدن سن مصرف کنندگان ، توجه جدی به این معضل اجتماعی جزو ملزومات جامعه به شمار می آید. اگر چه تشخیص علائم سوء مصرف مواد مخدر به خصوص در روزهای ابتدایی مصرف به سادگی ممکن نیست اما برخی از تغییرات رفتاری و شخصیتی فرد مصرف کننده می تواند بیانگر این موضوع و از نشانه های اولیه اعتیاد باشد.

افرادی که درگیر اعتیاد هستند برای رهایی خود از دام اعتیاد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با بستری نمودن خود و طی کردن مراحل روان شناختی و مشاوره ای ، خود را نجات بخشند. در این مقاله ما مشخصات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب استان یزد را ارائه نموده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد شهر خود را شناسایی نمایید.

آدرس مراکز ترک اعتیاد در استان یزد

در این بخش ، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد در استان یزد ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  تلفن
ساحل یزد یزد – بلوار شهید دشتی – نرسیده به بوستان ناجی – طبقه سوم بازرگانی ناجی ۰۳۵-۱۸۲۲۲۳۲۴
سروش یزد یزد – خیابان آیت الله کاشانی – نرسیده به پل قطار – کوچه مهر ۰۳۵-۱۸۸۴۰۲۲۸
توفیق بافق بافق – ابتدای خیابان مهدیه – روبروی پیتزا شب ۰۳۵-۲۴۲۲۷۰۳۰
بهار میبد میبد – خیابان امام خمینی – روبروی داروخانه مهر ۰۳۵-۲۷۷۲۱۱۴۳
سالار یزد یزد – بلوار دانشجو – خیابان نعیم آباد – کوچه دکتر اولیا – پلاک ۸۸۲ ۰۳۵-۱۸۲۶۶۱۷۸
آفتاب یزد یزد – صفاییه – بلوار جهاد – کوچه ۱۵ ۰۳۵-۱۸۲۵۵۴۴۱
مانی اشکذر اشکذر – خیابان امام – کوچه مکتب قرآن – طبقه زیرین بانک توسعه و تعاونی ۰۳۵-۲۳۶۲۲۴۴۳
هدایت مهریز  مهریز – خیابان شهید مطهری جنوبی – روبروی بانک سپه ۰۳۵-۲۵۲۳۱۶۰۰
رازی تفت تفت – خیابان شهدا – بالاتر از بهزیستی – جنب خشکشویی ۰۳۵-۲۶۲۲۵۸۳۰
تولد ابرکوه ابرکوه – بلوار امام – جنب راهنمایی رانندگی ۰۳۵-۲۲۵۹۹۳۱۱
فارابی اردکان اردکان – صدرآباد – خیابان ابوالفضل – کوچه ۴ ۰۳۵-۲۷۲۵۰۰۵۳
خانه دوست بافق بافق – سبزدشت ۰۹۱۳-۱۵۶۵۲۹۳
قلعه یزد یزد – بلوار امام رضا – جنب مرکز بهداشت
اعتمادی دیگر بافق بافق – جنب پارکینگ شهرداری – فلکه امام زاده عبدالله ۰۳۵-۲۲۴۲۳۰۵۷

لیست مراکز ترک اعتیاد استان یزد که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردیده است از سامانه رسمی ستاد مبارزه با مواد مخدر  استخراج شده است و صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد

امروزه روش های مختلفی برای برقراری ارتباط با مشاوران و روانشناسان به منظور استفاده از خدمات مشاوره حضوری و غیرحضوری وجود دارد که هر کدام از آن ها مزایا و معایب مختص به خود را دارند. یکی از شناخته ترین روش های مشاوره ترک اعتیاد که امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است ، مشاوره تلفنی می باشد.

در سال های اخیر مراکز مشاوره تلفنی بستر مناسبی را فراهم نموده است تا افرادی که به هر دلیل از مراجعه به مراکز حضوری مشاوره ترک اعتیاد امتناع می کنند بتوانند از منزل یا هر جای دیگری که مدنظر آن هاست توسط تلفن با بهترین و مجرب ترین مشاوران ارتباط برقرار نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو با داشتن مشاوران مجرب در زمینه مشاوره ترک اعتیاد ، این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است تا از هر کجای کشور از طریق تماس تلفنی بتوانند مشاوره دریافت نمایند.

افرادی که در شهرهای دور زندگی می کنند و امکان دسترسی به مشاور موردنظر خود را ندارند یا کسانی که به هر دلیلی نمی توانند به صورت حضوری به یک روانشناس یا مشاور متخصص مراجعه کنند ، مشاوره تلفنی همواره بهترین گزینه محسوب می شود. از سایر مزایای مشاوره تلفنی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در وقت
  • کاهش هزینه ها از جمله حق مشاوره ، هزینه های رفت و آمد و …
  • دسترسی آسان به مشاور موردنظر و برقراری ارتباط موثر با وی
  • امکان افزایش تعداد و ساعات جلسات در صورت نیاز

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام چند ماه پیش رفتم ی مرکز ترک اعتیاد بستری شدم و ترک کردم از شر این مواد خلاص شده بودم بعد از دو ماه دوباره شروع ب مصرف مجدد کردم همسرم و خانواده ام خبر نداشتن تا این که یک هفته پیش خانمم مچم‌ را گرفت خیلی داغون شد و شروع ب اشک ریختن کرد و گفت ازم جدا میشه رفت مشاوره اخلاقش باهام صد درجه فرق کرد خیلی باهام مهربون شده و منم بهش قول دادم با متادون درمانی زود پاک بشم ولی نمیدونم‌ چرا این لذت مصرف از سرم بیرون نمیره یه پسر ۱ ساله هم دارم داغونم نمیخوام خانوادمو‌‌ بدبخت کنم ولی هرروز دارم نابودتر‌ میشم همه چیزمو دارم از دست میدم نمی‌دونم چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ممنون

    1. با سلام و درود، با مراجعه به کلینیک های ترک اعتیاد و داشتن اراده قوی، می توانید به راحتی سلامت خود را بدست بیاورید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره