جنسی و زناشویی

۱۰ قرص قوی برای کاهش میل جنسی مردان و زنان | دارو

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص و داروهای کاهش میل جنسی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در این مقاله صرفا ما به معرفی قرص می پردازیم توجه داشته باشید که مصرف این دارو می بایست تحت نظر و تجویز پزشک معالج صورت پذیرد.

یکی از امیال طبیعی مهم و لذت بخش در وجود همه انسان ها ، میل جنسی است. این میل خدادادی در همه افراد به یک اندازه نمی باشد و در شرایطی که عده ای از نظر جنسی بسیار سرد مزاج و بی میل هستند ، برخی دیگر از تمایلات جنسی بالایی برخوردار بوده و اگر موقعیت ازدواج برای آن ها مهیا نباشد ، احتمال گرایش به خودارضایی و یا روابط جنسی متعدد را خواهند داشت. از طرفی در زندگی مشترک و روابط زناشویی نیز اگر یکی از طرفین از میل جنسی زیادی برخوردار بوده و نفر دوم چنین شرایطی را نداشته باشد ، قطعا با مشکلاتی مواجه خواهند شد و هر دوطرف در رابطه زناشویی خود ، احساس نارضایتی خواهند کرد.

در هر صورت ، کاهش یا افزایش بیش از اندازه این میل در وجود زنان و مردان چه مجرد و چه متاهل ، با مشکلات و دردسرهایی همراه است. البته راهکارهایی برای کنترل این نیاز طبیعی نیز وجود دارد که می توان با استفاده از آن ، میل جنسی را در افرادی که دارای تمایلات بیشتری هستند ، کاهش داد. از جمله این راهکارها ، قرص کاهش میل جنسی و داروهایی است که در این مطلب به بررسی آن خواهیم پرداخت.

انواع قرص کاهش میل جنسی

تعدادی از قرص ها و داروها هستند که در کاهش میل جنسی ، تاثیر بسزایی دارند. عموما این قرص های کاهش دهنده توانایی جنسی ، اغلب از نوع قرص ضد افسردگی می باشند که ترشح سروتونین را در مغز افزایش داده و اختلالاتی را در شدت میل جنسی ، قدرت نعوظ آلت تناسلی مردان و یا حتی مشکلاتی را در ارگاسم فرد ایجاد می کنند.

نکته ای که همین ابتدا برای مصرف قرص کاهش میل جنسی باید متذکر شد ، تهیه و استفاده از این نوع داروها طبق نظر و دستور پزشک است چرا که این قرص ها نیز همانند هر داروی شیمیایی دیگری با عوارض و مشکلاتی همراه هستند. برخی از انواع قرص هایی که موجب کاهش میل جنسی می شوند ، از قرار زیر می باشند:

قرص فلوکستین (Fluoxetine)

فلوکستین یک نوع قرص کاهش میل جنسی است و از داروهای موثر برای ناراحتی های روانی محسوب می شود و آن را می توان یک نوع دارو ضد افسردگی نام برد. همچنین از این قرص برای درمان زود انزالی در مردان و در مواردی ، برای کاهش وزن استفاده می شود. معمولا مقدار مصرف این قرص کاهش میل جنسی ، روزی دو عدد (صبح و شب) است.

مصرف این قرص دارای عوارضی مانند حالت تهوع ، احساس خواب آلودگی ، سرگیجه ، بی اشتهایی ، تعریق زیاد ، احساس ضعف و خستگی ، کاهش وزن و خشکی دهان است. همچنین کاهش میل جنسی یکی از عوارض این قرص ضد افسردگی نیز شناخته می شود که افراد برای کنترل توان جنسی خود از آن بهره می برند.

قرص سرترالین (Sertraline)

سرترالین نیز علاوه بر اینکه به عنوان یک نوع دارو برای مقابله با استرس و درمان ترس شناخته می شود ، به عنوان قرص کاهش میل جنسی نیز کاربرد دارد و گاها به همین منظور از جانب پزشک ، تجویز می شود.

اصلی ترین عوارض مصرف این قرص شامل: بی تعادلی در حرکت ، تغییر در خلق و خوی فرد ، خشک شدن دهان ، درمان انزال زودرس در مردان ، اسپاسم و پرش عضلانی ، تب ، تشنگی ، خستگی ، افزایش ضربان قلب ، خارش پوست ، احساس گیجی ، تهوع و ناراحتی معده و به خصوص کاهش احساس و تمایل جنسی فرد می باشد. مصرف این دارو روزانه یک قرص ۵۰ میلی گرمی است که تاثیر زیادی در بهبود خواب ، اشتها ، عملکرد و افزایش انگیزه فرد برای انجام امور روزمره را دارد.

قرص ونلافاکسین (Venlafaxine)

قرص ونلافاکسین (Venlafaxine) و کاهش میل جنسی
قرص ونلافاکسین (Venlafaxine)

قرص ونلافاکسین یکی از داروهای درمان اختلال اضطراب اجتماعی و انواع فوبیا است که البته با توجه به عوارض بی شمار آن و تاثیراتی که در عملکرد کبد و کلیه دارد ، بهتر است نکات احتیاطی لازم در رابطه با مصرف این قرص کاهش میل جنسی ، رعایت شود. از جمله عوارض این دارو ، افزایش فشار خون ، حالت تهوع و سردرد ، احساس خستگی و خواب آلودگی در طول روز و بی خوابی شبانه ، اختلالات گوارشی ، عرق زیاد ، مشکلات عصبی و خلق و خو و در نهایت کم کردن تمایلات جنسی می باشد. مقدار مصرف این قرص ۳۷.۵ میلی‌ گرمی ، به صورت روزانه دو عدد می باشد.

قرص سیتالوپرام (Citalopram)

نوع دیگری از قرص ضد افسردگی سیتالوپرام است که عملکرد این نوع قرص ، کاهش میل جنسی در اثر افزایش ترشح سروتونین در مغز صورت می گیرد. در واقع سروتونین ماده‌ای است که برای حفظ تعادل در مغز ، ترشح می شود و عموما برای رفع مشکلات روحی و ناراحتی های روانی همچون افسردگی شدید ، مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنین این قرص ، برای مشکلات قاعدگی ، اختلالات دوران یائسگی ، درمان استرس ، انواع فوبیا ، وسواس ، پرخوری عصبی و بی اشتهایی عصبی کاربرد دارد و در مواقعی ، این قرص برای کاهش میل جنسی در افراد دارای تمایلات زیاد ، تجویز می گردد. قرص سیتالوپرام هم دارای عوارض متنوعی است که از جمله می توان به اختلالات خواب ، خشکی دهان ، لرزش بدن ، تهوع ، سرگیجه ، تاری دید ، تعریق زیاد ، درد در ناحیه شکم ، ترشح بیش از حد بزاق دهان ، آبریزش بینی ، بی اشتهایی و افزایش فشار خون اشاره کرد.

قرص فیناستراید (Finadteride)

نوع عملکرد این قرص با انواع دیگر قرص هایی که برای کنترل میل جنسی ، استفاده می شود ، تا حدودی متفاوت بوده و جزء قرص های ضد افسردگی و درمان ناراحتی های روحی ، محسوب نمی شود. این نوع قرص کاهش میل جنسی ، عموما برای درمان بزرگی پروستات و ریزش موی آقایان مصرف می شود که از عوارض آن ، به حداقل رساندن خواسته های جنسی نیز هست.

از دیگر عوارض مصرف قرص فیناستراید ، افزایش حجم سینه ، رشد و بیشتر شدن موهای زائد بدن ، کاهش مقدار اسپرم و منی در آقایان ، اختلال نعوظ ، ایجاد چروک های پوستی و خشک شدن چشم می باشد. مقدار مصرف این قرص ، توسط پزشک و پس از دریافت آزمایشات هورمونی لازم ، تعیین می شود. ضمن اینکه برای تاثیر بیشتر این قرص در کاهش شهوت و میل جنسی ، باید به صورت مداوم مورد استفاده قرار بگیرد.

سیپروترون استات (Cyproterone acetate)

یک نوع قرص هورمونی با تاثیر مستقیم بر روی کاهش توانایی جنسی افراد ، قرص سیپروترون استات است که وظیفه آن مهار ترشح هورمون جنسی تستوسترون است که در اثر استفاده از آن ، فرد ، تمایلات جنسی خود را از دست می دهد.

در واقع این قرص کاهش میل جنسی به حدی قوی است که می تواند توانایی جنسی مردان را به صفر برساند و در صورت مصرف بیش از اندازه ، احتمال ناباروری و عقیم شدن فرد را نیز به دنبال خواهد داشت. از عوارض مصرف این قرص ، حالت تهوع و استفراغ ، سردرد ، افسردگی ، بالارفتن فشار خون ، مشکلات کبد و احتمال تومور در این ناحیه ، تغییرات شدید در وزن ، کاهش خونریزی در زمان قاعدگی و افزایش رشد موهای زائد در زنان ، را می توان نام برد.

قرص پروپشیا (Propecia)

قرص پروپشیا (Propecia) و کاهش میل جنسی
قرص پروپشیا (Propecia)

این نوع قرص نیز از جمله داروهای ضد ریزش مو برای آقایان است که برای درمان مشکلات جنسی نیز کاربردهای فراوانی دارد و نقش کنترل کننده و کاهش دهنده میل جنسی ، در افراد با تمایلات جنسی زیاد را خواهد داشت.

قرص پروپشیا نیز در زمره قوی ترین قرص های محدود کننده میل جنسی محسوب می شود که حتی تا مدت ها پس از قطع کردن مصرف این دارو ، ممکن است تاثیر آن پابرجا باشد. از عوارض جانبی این قرص ، علاوه بر کاهش میل جنسی و مقدار منی می توان به اختلال نعوظ ، پیری زودرس پوست ، خشکی چشم ، تغییر شکل سینه ها و… اشاره کرد.

قرص های بتابلوکر

گروهی از قرص ها نیز که تحت عنوان بتابلوکر ، معروف هستند و بیشتر مصارف پیشگیرانه داشته و برای درمان ناراحتی های قلبی استفاده می شوند هم چنین به عنوان قرص کاهش میل جنسی ، کاربرد دارند. برخی از این قرص ها مانند پروپرانولول و متوپرولول که معمولا متداول تر از سایر قرص هایی هستند که برای کنترل فشار خون و مشکلات قلبی مورد استفاده قرار می گیرند ، تاثیرات بیشتری را بر روی تمایلات جنسی افراد ، ایجاد می کنند و می توان از آن ها ، برای کم کردن غریزه جنسی استفاده نمود که البته بازهم تاکید می شود ، از مصرف خودسرانه این قرص ها ، باید اجتناب کرد.

قرص آلپرازولام یا زاناکس

برخی دیگر از داروهای روان درمانی همچون آلپرازولام یا زاناکس که معمولا نقش موثری در درمان استرس شدید و اضطراب دارند نیز از جمله قرص هایی به شمار می روند که تاثیرات زیاد و مستقیمی را بر روی قدرت جنسی افراد داشته و باعث کاهش آن می شود. بنزودیازپین‌ ها که داروهای موثر در درمان اضطراب شدید نیز محسوب می شوند ، بر دستگاه عصبی مرکزی بدن ، تاثیراتی را اعمال کرده و باعث شل شدن عضلات می شوند که در اثر آن ، فرد میلی به برقراری رابطه جنسی نخواهد داشت. دیگر عوارض جانبی مصرف قرص کاهش میل جنسی آلپرازولام ، ایجاد احساس خواب آلودگی ، سرگیجه ، درد در ناحیه شکم ، و تاری و اختلال در دید می باشد.

قرص های ضدبارداری HD و LD

قرص های ضدبارداری که امروزه استفاده از آن ها بسیار رایج شده است ، با ایجاد تغییر در ترشح هورمون های جنسی ، تغییراتی را در خواسته های جنسی زنان به وجود می آورد و عملا موجب کاهش عملکرد جنسی آن ها می گردد. افرادی که قصد کاهش میل جنسی خود را ندارند و در اثر استفاده از این قرص ها ، شاهد تغییرات منفی در قدرت جنسی خود شده اند ، می توانند با مراجعه به پرشک از دیگر روش های پیشگیری از بارداری استفاده کنند.در صورتی که به اطلاعات بیشتری در رابطه با قرص کاهش میل جنسی ، نیاز داشتید می توانید با مشاوران ما در مرکز مشاوره خانواده رایکو ، ارتباط برقرار نموده و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

داروهایی که باعث کاهش میل جنسی می شوند

داروهایی که باعث کاهش میل جنسی می شوند
داروهایی که باعث کاهش میل جنسی می شوند

علاوه بر قرص هایی که به آن ها اشاره کردیم ، گروه های مختلفی از انواع داروها که با اهداف درمانی مختلفی استفاده می شوند نیز ، باعث بروز اختلالاتی در توان جنسی افراد خواهند شد. البته این نکته را نیز یادآور می شویم که تاثیر این داروها در کاهش میل جنسی بر روی همه افراد یکسان نیست و در عده ای ، ممکن است هیچ گونه اثری بر روابط زناشویی و کاهش توانایی جنسی آن ها نداشته باشد. برخی از این داروها شامل موارد زیر می باشند:

  • داروهایی که مستقیما بر روی تمایلات جنسی اثرگذار هستند مانند هیدروکلروتیازید یا داروی فشار خون
  • داروهایی که موجب ایجاد اختلال در نعوظ مردان می شوند مانند سایمتیدین که از نوع داروهای مورد استفاده برای دستگاه گوارش است.
  • برخی از داروها که اختلالاتی را در انزال مردان به وجود می آورند همچون پرازوسین ، متیل دوپا که از داروهای کاهش دهنده فشار خون هستند.
  • داروهایی که با تاثیر بر عملکرد تولید اسپرم ، قدرت جنسی مردان را کاهش می دهند مانند داروهای شیمی درمانی.
  • داروهای مورد استفاده خانم ها که برای رفع اختلال لغزندگی واژن و یا دردهای واژینال حین برقراری رابطه جنسی استفاده می شوند. مانند اکسی بوتینین ، آنتی هیستامین ، تاموکسیفن ، برخی آنتی بیوتیک ها و بروموکریپتین.

سوالات متداول

۱- مصرف کدام مواد خوراکی باعث کاهش میل جنسی می شود؟

به طور معمول ، خوردن مواد و خوراکی ‌هایی که طبع آنها گرم است ، در افزایش میل جنسی تاثیر زیادی دارند. از این رو افرادی که قصد کنترل میل جنسی خود را دارند باید از خوردن این مواد اجتناب کرده و موادی را در برنامه غذایی خود بگنجانند که طبع سرد دارند.

۲- گیاهان دارویی کاهش دهنده میل جنسی کدامند؟

استفاده از برخی گیاهان دارویی مانند کافور ، می تواند به شما برای کاهش قدرت جنسی کمک کند. علاوه بر آن مصرف مواد گیاهی دیگری مانند بید ، شاهدانه ، خشخاش ، تاجریزی پیچ ، انیسون ، رازک ، مریم گلی و نعنا فلفلی می تواند در این رابطه موثر واقع شوند.

۳- کدام یک از مواد مخدر و اعتیادآور در کاهش میل جنسی نقش دارند؟

مصرف بسیاری از مخدرها باعث بروز اختلالات جنسی در فرد مصرف کننده می شود. این مواد می تواند از یک سیگار معمولی تا مصرف الکل ، مورفین ، کدئین ، مسکن های قوی مانند هیدورکدون و اکسی کدون ، ماری جوانا ، هروئین ، کوکائین و... باشد.

۴- تاثیر قرص ضد تشنج Tegretol بر کاهش میل جنسی چگونه است؟

یکی از داروهایی که معمولا افرادی که مبتلا به اختلالات دو قطبی هستند از آن استفاده می کنند و یا برای درمان تشنج تجویز می شود ، قرص تگرتول است که این دارو نیز نقش زیادی در کاهش میل جنسی افراد دارد. این قرص کاهش میل جنسی ، با متعادل کردن تکانه های عصبی ، موجب کاهش لذت جنسی در این افراد می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قرص و داروهای کاهش میل جنسی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲۲ نظرها

  1. سلام من ۵۱سال سن دارم متاهلم و میل شدید جنسی دارم به شکلی که زندگی خانوادگی ام برای چندمین بار از هم پاشیده شده حالا برای اینکه دوباره کار به جدایی نرسه چه دارویی مصرف کنم تا توانایی جنسی ام کم بشه

    1. با سلام، برای کاهش میل جنسی در مردان میتوانید از روش هایی مانند: غذا و رابطه جنسی همیشه با هم مرتبط بوده اند. تغییر در رژیم غذایی به کم کردن میل جنسی شما کمک می کند. اما از طرفی هم ممکن است سلامت شما را تا حدی به خطر بیندازد. هورمون تستوسترون هم در مردان هم در زنان میزان میل جنسی آنها را تعیین می کند. بنابراین کاهش سطح این هورمون در بدن منجر به پایین آمدن میل جنسی هم می شود. تحقیقات نشان داده است که مصرف گیاه شیرین بیان و سویا میزان تستوسترون را کاهش می دهد، استفاده از داروهای ضد افسردگی، ضد آندروژن ها و در نهایت یکی از روش های موثر در کاهش میل جنسی مراجعه به یک روانشناس است. صحبت با یک درمانگر یا سکس تراپیست به شما کمک می کند تا دلایل تحریک زیاد جنسی خود را پیدا کنید. مشاور بعد از کشف این دلایل تکنیک هایی را برای کنترل میل جنسی به شما یاد می دهد.

  2. سلام پسر هستم ۲۳سالمه و بطور شدیدی نیاز جنسی بالایی دارم
    خواستم بدونم قرص سیپروترون کامپاند که نیاز جنسیو کاهش میده تاثیر برکاهش رشد عضلات نداره؟چون خیلی لاغرم و بدنسازی میرم برای رشد عضلات
    اگه تاثیر منفی میزاره روی رشد عضلات پس داروی دیگه ای هس که نیاز جنسیو کنترل کنه و تاثیر منفی رو رشد عضلات نزاره؟

    1. با سلام، یکی از داروهای موثر در زمین جنسی داروی سیپروترون است که در آقایان با فرم سیپروترون استات برای کنترل اختلالات میل جنسی در مردان، درمان برخی بیماری های مربوط به پروستات تجویز میشود، عوارض این قرص شامل: مشکلات گوارشی، تهوع، افسردگی، تغییر در میل جنسی، بالا رفتن فشار خون، اختلالات کبدی و باعث عقیمی موقت آقایان به دلیل کاهش تولید اسپرم که پس از اتمام دوره درمان رفع می گردد.

  3. سلام من تقریبا چهر ساله خود ارضایی میکنم قدم ۱۸۵ وزنم هم ۱۰۴ کیلو میخواستم ببینم امکانش هست که بازم قد بکشم یا از قرصهای قد بلندی مصرف بکنم ۱۶ سالمه

    1. با سلام، تا ۲۰ سالگی امکان افزایش قد وجود دارد، البته لازم به ذکر است، خودارضایی در روند رشد و افزایش قد اختلال ایجاد میکند.

  4. با سلام. حدود ۳۶ سال سن دارم و متاهل. بدنی سالم بدون مصرف قرص یا دود.
    بشدت میل جنسی بالایی دارم که خانمم واقعآ عاجز مانده درمقابل من. خودمم اذیت میشم. نمیدونم چکار کنم.

    1. با سلام، یکی از روش های کاهش میل جنسی، کنترل رژیم غذایی است مانند: هورمون تستوسترون هم در مردان هم در زنان میزان میل جنسی آنها را تعیین می کند.بنابراین کاهش سطح این هورمون در بدن منجر به پایین آمدن میل جنسی هم می شود. و مصرف گیاه شیرین بیان و سویا میزان تستوسترون را کاهش می دهد.
      در محصولات فراوری شده اکثر مواد مغزی ای که باعث افزایش میل جنسی و قدرت باروری مردان میشود حذف شده است. آرد سفید از آن دسته موادی است که فرآوری شده و سه چهارم روی خود را از دست می دهد.
      اگر سروتونین شما پایین بیاید میل جنسی شما هم کاهش می یابد و یکی از چیزهایی که براحتی اینکار را انجام می دهد استفاده از نوشابه های رژیمی است.نوشابه های رژیمی سرشار از شیرین کننده های مصنوعی بویژه آسپارتام هستند که سروتونین را پایین می آورند.
      مصرف غذاهای کنسروی بخاطر داشتن سدیم بالا باعث افزایش فشار خون و کاهش جریان خون در دستگاه تناسلی می گردد که در نهایت به کاهش میل جنسی ختم می شود.
      نعنا شاید خواص زیادی داشته باشد اما منتول موجود در آن تستوسترون را کاهش می دهد. افرادی که با خوردن کافئین دچار اضطراب می شوند میل جنسی شان هم کاهش می یابد.
      اقدام دیگر برای کاهش میل جنسی مراجعه به یک روانشناس است. صحبت با یک درمانگر یا سکس تراپیست به شما کمک می کند تا دلایل تحریک زیاد جنسی خود را پیدا کنید.
      مشاور بعد از کشف این دلایل تکنیک هایی را برای کنترل میل جنسی به شما یاد می دهد.
      سروتونین باعث کاهش میل جنسی می شود و این ماده در داروهای ضد افسردگی مثل SSRI ها یافت می شود.
      از طرف دیگر ورزش بیش از حد زیاد یا کم روی افزایش یا کاهش میل جنسی اثر گذار است.ورزش کم منجر به طیف وسیعی از مشکلات مربوط به سلامتی می شود که این میتواند میل جنسی را هم کم کند.
      ورزش منظم و متوسط خطر ابتلا به بیماری های مختلف را کاهش داده و با کاهش سطح کورتیزول در شب و کاهش استرس به افزایش میل جنسی کمک می کند.
      از سوی دیگر ورزش بیش از حد هم باعث کاهش میل و فعالیت جنسی می شود.

  5. سلام پسری هستم با سن ۱۶/۵ من میل جنسی خیلی زیادی دارم و همان طور که می دانید شرایط ازدواج یا سکس رو به کل ندارم می خوام شهوتم بسیار کم شود ولی هیچ گونه آسیبی برای ارگاسم یا تولید بچه در آینده نداشته باشم فقط در حدی شود که بتوانم کنترل کنم راه های ورزش برنامه ریزی رو امتحان کردم اما نتونستم جلوش رو بگیرم و چندین بار شکست خوردم یک بار ترک موفق داشتم اما سر اتفاقی باز برگشت این اتفاق خود ارضایی لطفا خواهشا قرصی یا مواد گیاهی که باعث شود این مشکلم حل شود را بگوئید راستی چون هیچ کس از اعضای خانواده ام نمی دانند قضیه رو همه چی در دسترسم نیست مثلا تخم کاهو و …. چیز هایی که به وفور پیدا شود را معرفی کنید با قرص اگر عوارض ارگاسم یا در آینده برای بچه داری و حذف نکردن کامل شهوت را نداشته باشد مشکلی ندارم و تهیه می کنم واینکه به چه دکتری مراجعه کنیم برای گرفتن قرص مورد نظر؟
    مثلا عمومی یا روده و معده و ….؟

    1. با سلام و وقت بخیر، با توجه به اینکه خود ارضایی گاهی اوقات می تواند مشکل ساز شود، بهتر است از یک متخصص برای ترک این عمل کمک بگیرید. یادگیری ترک خودارضایی یک فرایند است چرا که در طول زمان باید بر خواسته ها و امیال خود غلبه کنید و طبیعتا این روند زمان بر است. برای ترک قطعی انجام این کار، در ابتدا می بایست یک درمانگر پیدا کنید، چنانچه برای قطع این عمل از لحاظ ذهنی کاملا آماده هستید، با یک مشاور، روانشناس یا روانپزشک در زمینه سلامت جنسی صحبت کنید اما باید بدانید فرایند درمان در طول یک جلسه نیست و باید بدانید که یک پزشک معالج در این زمینه ممکن است شما را در طول هفته ها یا حتی ماه ها معالجه کنند.

  6. سلام من پسری ۱۷ ساله هستم که روزی ۱ بار خود ارضا یی می کنم با قد ۱۷۵و وزن ۶۰ کیلو و بعد خواندن خواستم از قرص ها تهیه کنم آیا این قرص ها کدوم برای من بهتر است و تحولاتی زیادی در زندگی روز مره خودم ایجاد نمی کند و من برای اینکه خیلی خود ارضایی می کنم وضعیتم ام خوبا ها ولی خودم دوست ندارم دیگر خود ارضایی کنم و اینم هست که نمی خواهم با مصرف یک قرص قوی کلا حس شهوتم رو از بین ببرم میشه منو راهنمایی کنید چکار کنم

    1. با سلام و وقت بخیر، با توجه به داشتن عوارض قرص های مختلف، بهتر است که در ابتدا راه های دیگر را امتحان کنید. از پورنوگرافی به شدت دوری کنید، دیدن فیلم های پورن تاثیر بسیار زیادی بر انجام عمل خود ارضایی دارد. سعی کنید در طول روز مدت زمان تنهایی خود را به حداقل برسانید و زمان زیادی را با دیگران سپری کنید، ورزش کردن و داشتن تحرک نیز دو راه فوق العاده برای ترک انجام این کار می باشد.

    1. با سلام و درود، قرص سرترالین قرص ضد افسردگی و ضد ترس است که گاهی به عنوان قرص کاهش میل جنسی تجویز می شود؛ لازم به ذکر است با توچه به عوارضات قرص مربوطه، در ابتدا می بایست با پزشک مربوطه مشورت نمایید.

  7. سلام
    من ۲۷ سالمه و متاهل هستم و نیاز شدید به قرص های کاهش میل جنسی دارم ولی نمیدونم چه نوع قرص تهیه کنم میشه کمکم کنید.

    1. با سلام و درود، برای مصرف هر گونه دارو لازم است ابتدا تحت نظر متخصص شرایط جسمانی شما مورد بررسی قرار گیرد.

  8. سلام ببخشید مصرف کدام داروهای بالا بدون تجویز پزشک میشه خرید یا کافور که خریدم چگونه مصرف کنم که خیلی خوب بتونه کاهش بده قرصی دارید که فقط برای این کار باشه

    1. با سلام و درود، بر خلاف تصور، کافور اشتهای جنسی را کم نمی کند و صرفا حرارت بدن را پایین می آورد؛ به همین دلیل مصرف آن برای افراد سرد مزاج توصیه نمی شود؛ لازم به ذکر است مصرف دارو باید طبق بررسی های پزشک از شرایط زیستی و بدنی شما، صورت بگیرد.

  9. سلام
    من تقریبا ۱۷ سالمه و از ۴ یا۵ سال پیش دچار خود ارضایی شدم
    خیلی از راه هارو امتحان کردم ولی نتیجه ای نگرفتم
    العان دنبال دارو یاقرص هستم که عوارزش کم باشه
    انقدر ازاین کار بدم میاد که حاظرم حتی یه کاری بکنم که عقیم بشم ولی این عادتم بدرو کناربزارم
    میتونین کمکم کنین؟؟

    1. با سلام و درود، بهترین راه درمان خود ارضایی، ایستادگی در برابر خواسته های شهوانی است، علاوه بر این، سبک زندگی باید تغییر کند و به فعالیت های تیمی پرداخته شود، مثلا بخشی از روز را به فعالیت های بدنی و ورزش اختصاص دهید چرا که در این صورت انرژی اضافی بدن شما تخلیه شده و افکار شهوانی از ذهن شما خارج شوند.

  10. سلام، وقتتون بخیر
    من متاهلم و همسرم میل جنسی خیلی پایینی داره و من کاملا برعکسم، وقتی سردی همسرم رو میبینم دلم میشکنه و میخوام که یه داروی کاهش میل جنسی مصرف کنم تا مثل هم بشیم، اینطوری فشار کمتری رو تحمل میکنم و زندگی بهتری خواهیم داشت. چه دارویی بهم پیشنهاد میدین؟

    1. با سلام، قبل از مصرف داروها لازم است ابتدا به همراه همسرتان به مشاور مراجعه کنید تا شرایط و وضعیت روحی ایشان مورد بررسی قرار بگیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره