روانشناسی

۱۰ روش شگفت انگیز برای جذب ثروت و پول با قانون جذب

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های جذب ثروت و پول با قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

 یکی از قوانین کائنات و حاکم بر سرنوشت بشر قانون جذب است. هر چیزی که شما در جهان هستی می بینید از انرژی تشکیل شده است و هر اتفاقی که در مسیر زندگی برای انسان رخ می دهد توسط انرژی افکار خودش جذب شده است. قدرت مغز انسان می تواند در سرنوشت او بسیار تاثیرگذار باشد قانون جذب ثروت نیز از این قانون مستثنی نیست. در واقع در دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم پول و ثروت نوعی نماد قدرت به حساب می آید که جذب و دریافت آن قوانین خودش را دارد. اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که با قانون جذب ثروت آشنایی دارید می توانید مانند آهنربایی قوی پول و ثروت را به سمت خود جذب کنید.

برای جذب پول و ثروت این که کار شما چیست مهم نیست ، مهم چگونگی به کار بستن قانون جذب ثروت است. با استفاده از قانون جذب ثروت به آنچه آرزو دارید می رسید ، اگر به محیط پیرامون خود بیشتر دقت کنید می بینید که اکثر افراد نسبت به پول خیلی احساس خوشایندی ندارند.

شاید این حس آن ها به این دلیل باشد که بخش اعظم پول و ثروت جهان در دست تقریباً ده درصد از آدم ها می باشد. انسان های ثروتمند به پول احساس خوبی دارند و این گونه پول و ثروت را به سمت خود جذب می کنند.

روش های شگفت انگیز برای ثروتمند شدن با قانون جذب ثروت

عاشق کارتان باشید

اولین قدم قانون جذب ثروت این است که شما عاشق کارتان باشید
اولین قدم قانون جذب ثروت این است که شما عاشق کارتان باشید

اولین قدم و اولین قانون جذب ثروت این است که شما یا عاشق کاری هستید که انجام می دهید یا اینکه کاری که عاشق آن هستید را انجام می دهید. زیرا وقتی نسبت به کارتان احساس خوبی دارید کارایی شما نیز افزایش می یابد و باعث می شود در زمینه ی کاری خود ایده پردازی های موفق انجام داده و به بهترین شکل ممکن آن ها را عملی کنید. اما در صورتی که کار و حرفه ی شما مورد پسندتان نباشد انگیزه ای هم برای پیشرفت نخواهید داشت.

باورهای کهنه را دور بریزید

با باورهای محدود و بازدارنده خداحافظی کنید ، هر باور و نظری درباره ی پول و ثروت دارید را روی یک برگه ی کاغذ بنویسید احتمالاً عباراتی مانند ” من نمی توانم “، ” پول درآوردن اصلا کار راحتی نیست ” ، ” اوضاع اقتصادی خوب نیست ” و… که این جملات ناشی از افکارتان است شما باید این افکار مزاحم را از ذهنتان بیرون کنید و آن ها را با عبارات مثبتی مانند ” من حتما از عهده ی آن برمی آیم “، هر چقدر هم سخت باشد من انجامش می دهم ” و.. جایگزین کنید و آن ها را مدام با خود تکرار کنید.

شکر گذار باشید

راه دیگر آموزش قانون جذب ثروت شکر گذاری است ، اگر شما برای هر پولی که به زندگیتان وارد می شود خداوند را شاکر باشید با سرعت شگفت انگیزی پول و ثروت به سمت شما جذب می شود. برای هر پولی که به دست می آورید یا معامله ای که انجام می دهید خدای بزرگ را شکر کنید.

بلند پرواز باشید ، رویاهای کوچک را فراموش کنید

در هر موقعیتی به خودتان یادآوری کنید که هر آن چه که الان هستید فقط و فقط به خاطر خود شماست، اگر الان در وضعیت خوب یا بد هستید نتیجه ی تصمیمات خودتان است. فراموش نکنید که همیشه باور به پیروزی ، آغاز راه رسیدن به موفقیت های بزرگ است. به رویاهای بزرگ فکر کنید هر چه که رویاهای شما بزرگتر باشد به همان اندازه برای صعود به قله ی موفقیت بیشتر تلاش خواهید کرد و محدودیت ها سد راه شما نخواهند شد.

وانمود کنید که ثروتمند هستید حتی اگر هیچ پولی ندارید

در قانون جذب وانمود کنید که ثروتمند هستید
در قانون جذب وانمود کنید که ثروتمند هستید

ارتعاشات پول و ثروت را در تفکرات خود فعال کنید ، باور داشته باشید که حتما پول و ثروت به سمت شما جذب می شود ، در همه ی اوقات وانمود کنید شخص پولداری هستید ، به این فکر کنید که میلیونرها چطور غذا می خورند؟ چطور راه می روند؟… به بوتیک های شیک و گران قیمت بروید و اجناسی را که دوست دارید نگاه کنید. وقتی که شما وانمود می کنید که ثروتمند هستید برای کائنات پیام ارسال می کنید و توسط این پیام به کائنات می گویید که من لیاقتش را دارم ، در نهایت کائنات پاسخ شما را خواهند داد.

پول را دوست بدارید

طبق قانون جذب ثروت باید پول را دوست خود بدانید ، به این فکر نکنید که پول چیز کمیاب و دست نیافتنی است ، در مورد کارهایی که دوست دارید با پول انجام دهید برای اطرافیانتان صحبت کنید . پول را دوست داشته باشید و همیشه فکر کنید که صاحب پول زیادی هستید و بی دغدغه خرج می کنید ، تصویر سازی کنید و از این کار لذت ببرید و شک نکنید که کائنات جواب شما را خواهد داد.

از جذب کردن ثروت توسط دیگران خوشحال باشید

گاهی از گوشه و کنار می شنوید که فلان کس در کارش موفق است و به تازگی پول زیادی به دست آورده است ، حسادت نکنید و تنگ نظر نباشید در عوض شادمان شوید از این رو شما هم روی همان طول موج قرار می گیرید و بر اساس قانون جذب ثروت این نشانه ی خوبی است. پس فراموش نکنید اگر برای پیشرفت دیگران خوشحالی کنید این انرژی مثبت به سمت خودتان بر می گردد و پول و ثروت را به سمت خود جذب خواهید کرد.

به صدای درون خود گوش فرا دهید و تمرکز کنید

احساس درونی خود را جدی بگیرید ، به این حس اعتقاد داشته باشید و به آن توجه کنید. درون شما نیرویی هست که می تواند بهترین راهنمایتان به طرف هر آنچه دوست دارید باشد. هر چقدر بر قانون جذب ثروت تمرکز کنید آن را در ذهن خود قوی تر می کنید و قطعاً روزی به آن دست پیدا می کنید. به احساس درونی خود گوش کنید در واقع این همان قانون جذب است که اگر نادیده گرفته شود فرصت از دست خواهد رفت.

هدفی را برای خود مشخص کنید

در قانون جذب ثروت ، هدف مشخصی داشته باشید
در قانون جذب ثروت ، هدف مشخصی داشته باشید

 

بسیاری از افراد خودشان هم به درستی نمی دانند دنبال چه هستند و چه می خواهند و باید برای چه چیزی تلاش کنند ، از این رو سردرگم هستند ، این افراد هرگز در زندگی خود پیشرفت نمی کنند. اگر خواهان به دست آوردن ثروت به وسیله ی قانون جذب ثروت هستید برای خودتان سقفی تعیین کنید و برای رسیدن به آن با جدیت پیش بروید.

شجاع باشید و از سختی ها نترسید

آدم های ضعیف و ترسو با اولین شکست ناامید شده و عقب نشینی می کنند ولی انسان های قوی از شکست پلی می سازند برای پیروزی زیرا می دانند که زندگی همیشه بر یک روال نخواهد ماند ، مسیر زندگی انسان به دریایی می ماند که گاهی آرام است و گاه طوفانی ، پیروی از قانون جذب ثروت به شما انرژی لازم برای پیشروی و جذب ثروت را می بخشد پس برای رسیدن به ثروت امیدوار باشید و سختی ها را نادیده بگیرید ، روی افکار مثبت خود درباره ی پول و ثروت تمرکز کنید و منتظر پول باشید همه ی زیبایی قانون جذب ثروت به همین حس تعلیق و انتظار است.

با افرادی که انرژی مثبت دارند ارتباط برقرار کنید

وقت گذرانی در کنار کسانی که سرشار از انرژی مثبت و حس الهام بخشی هستند شما را شارژ می کند. پیوستن به گروه هایی که به قانون جذب ثروت اعتقاد دارند برای شما نیز در کسب ثروت بسیار موثر است ، زیرا از نظر قانون جذب ، چیزهایی که شبیه هم هستند یکدیگر را جذب می کنند. البته شک نکنید که تمرکز و اشتیاق بر روی موضوع جذب پول و ثروت با انرژی مثبت ، حتماً آن را به طرفتان جذب خواهد کرد.

برای کسب پول و ثروت دلیل داشته باشید

عده ای به این دلیل دنبال پول نمی روند چون فکر می کنند شایستگی پول دار شدن را ندارند ، پول را برای رسیدن به اهداف بزرگ بخواهید ، قانون جذب ثروت زمانی به واقعیت می رسد. که با تمام وجود آن را بخواهید ، به این فکر کنید که اگر مبلغ هنگفتی پول داشته باشید چقدر می توانید گره از مشکلات اطرافیان خود باز کنید.

بخشنده باشید

برای موفقیت در قانون جذب ثروت بخشنده باشید
برای موفقیت در قانون جذب ثروت بخشنده باشید

بخشندگی علاوه بر اینکه احساس بسیار زیبا و خوشایندی برای شما به ارمغان می آورد ، کلی انرژی مثبت هم از سمت دیگران برای شما فرستاده می شود. قانون جذب ثروت می گوید هر چه بیشتر ببخشید پول دار تر می شوید ، مثلا تصمیم بگیرید که تا همیشه مقداری از درآمد خود را با عشق ببخشید ، بخشیدن همیشه لذت را به همراه دارد زیرا سخاوتمندی مملو از نشاط و قدرت است.

حرف آخر

به عنوان مهم ترین اصل در قانون جذب ثروت به موفقیت ایمان داشته باشید و فراموش نکنید که ثروت و دارایی هر کس در روح و ذهن اوست. باور داشته باشید که پول زیادی به سمت شما در حرکت است زیرا با ایمان و باور قوی پول را به طرف خود جذب خواهید کرد. اگر تردید کنید و قانون جذب را زیر سوال ببرید هرگز نتیجه ی دلخواه حاصل نمی شود و حتی ممکن است احتمال جذب را به صفر برساند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره روش های جذب ثروت و پول با قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره