روانشناسی

چطور با قانون جذب ازدواج کنیم؟؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ازدواج با استفاده از قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

قانون جذب، قانون خواستن است. تنها کافی است آن چه که آرزوی داشتنش را دارید ، بخواهید. در آن زمان می بینید که کائنات برای رسیدن به این آرزو چگونه به شما کمک می کند. قانون جذب می تواند در هر امری موثر باشد. از کسب ثروت و موقعیت اجتماعی بهتر تا موفقیت در زندگی آینده و ازدواج. قانون جذب در ازدواج یکی از مباحث مهمی است که امروزه به آن پرداخته می شود.

همه ما می دانیم که مهم ترین زمینه یک ازدواج موفق ، عشق است. عشق چیزی است که اگر کسی آن را تجربه کند ، تشنه تر می شود. تشنه جذب معشوق و یافتن راهی برای به دست آوردن او. قانون جذب می تواند به شما برای رسیدن به معشوق و ازدواج با آن کسی که او را به عنوان همسر آینده تان تصور می کنید ، کمک کند. اگر می خواهید بدانید که چطور می توان با استفاده از این قانون ازدواج کرد ، با ما همراه باشید تا در این مقاله شما را با معجزه این قانون آشنا کنیم.

همه انسان ها عشق را تجربه می کنند

عشق چیزی است که خداوند در وجود همه انسان ها قرار داده است. هر شخص نرمالی در طول زندگی خود حس زیبای دوست داشتن و در نهایت عشق را تجربه می کند. حسی که او را از زندگی روزمره اش جدا کرده و همه وجودش را تحت تاثیر قرار می دهد.

شما هم عشق را تجربه کرده اید. عشق به زندگی ، عشق به وطن ، عشق به انجام یک کار و از همه مهم تر عشق به یک انسان برای ادامه زندگی. زمانی که شما به جنس مخالف خود احساس خاصی دارید ، او را بر همه چیز مقدم می دانید. احساس می کنید که فکر کردن به او آرامتان می کند و مدام در پی جلب توجه او خواهید بود.

این احساس علاقه می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. چهره زیبا ، موقعیت اجتماعی ، خانوادگی ، شغلی و هر چیز دیگری می تواند دلیلی بر جلب علاقه شما بوده باشد. اما به احتمال زیاد آن چه که بیش از هر چیزی برای شما مهم است ، پیدا کردن راهی برای به دست آوردن معشوقتان است. اگر به دنبال راهی برای جذب او به سمت خود هستید و می خواهید تا تمام تلاش تان را برای رسیدن به او به کار بگیرید ، باید به قانون جذب ایمان بیاورید.

با قانون جذب زندگی خود را متحول کنید

متحول کردن زندگی با قانون جذب
متحول کردن زندگی با قانون جذب

قانون جذب می تواند زندگی شما را دگرگون کند. به شرط آن که بتوانید از اصول آن پیروی کنید و افکار ، گفتار و رفتار خودتان را با آن ، هم سو نمایید. تنها در این صورت است که می توانید نتیجه مطلوبی از این قانون بگیرید و به موفقیت ، ثروت ، قانون جذب عشق و هر آن چه که در ذهنتان است برسید.

فراموش نکنید که هر چقدر افکار مثبت بیش تری داشته باشید ، اتفاقات بهتری را می توانید به زندگی خود وارد کنید. هر فکر شما سیگنالی را به سوی کائنات می فرستد و کائنات مانند یک آینه آن افکار را به سمت شما منعکس می کند.

شاید در اطرافتان با افرادی رو به رو شده باشید که همیشه شرایط خوبی را در زندگی خود رقم می زنند و شما به آن ها لقب خوش شانس را داده اید. حقیقت این است که چنین شخصی همیشه در حال پرورش افکار مثبت در ذهن خودش است و به آن چه در سر دارد ، دست می یابد. پس به چیزهای خوب و بهترین هدفتان فکر کنید.

مهم ترین اصول برای قانون جذب در ازدواج

از آن جایی که هدف ما در این مقاله پرداختن به موضوع قانون جذب در ازدواج است ، این مبحث را به طور مفصل تری پی می گیریم. هر چند که مطابق با آن چه که پیش تر بیان کردیم ، قانون جذب می تواند تمام ابعاد زندگی ما را تحت تاثیر قرار دهد.

در اینجا تعدادی از مهم ترین اصول قانون جذب با هدف ازدواج و رسیدن به معشوق را به شما معرفی می کنیم و امیدواریم تا با پیروی از آن ها بتوانید به نتیجه دلخواه خود دست یابید.

عشق را در خودتان جستجو کنید

پیش از آن که در مورد عشق به همسر آینده تان فکر کنید ، عشق به خودتان را مد نظر قرار دهید. تا چه حد به خودتان عشق می ورزید و چقدر خودتان را دوست دارید؟ آیا برای زندگی آینده خودتان هدفی در نظر گرفته اید؟ آینده شما بدون معشوق تان چه می شود؟

در ابتدا به این سوالات پاسخ دهید. شما باید بتوانید افکار مثبتی داشته باشید و خوبی ها و خوب بودن را برای خودتان بخواهید. پس باید نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید. کسب اعتماد به نفس بالا و تلاش برای بهبود خصوصیات رفتاری که ناخودآگاه از خود بروز می دهید می تواند اولین گام در جذب معشوقتان باشد. مانند کنترل عصبانیت و مدیریت خشم .

به هر چیزی که مثبت تر است و احساس بهتری را به شما می دهد ، فکر کنید

مثبت اندیشی در ازدواج به روش قانون جذب
مثبت اندیشی در ازدواج به روش قانون جذب

فکر کردن در مورد برخی مسائل و پیش داوری درباره آینده شما را بسیار آزار خواهد داد. افسردگی شدید ، استرس و اضطراب نتیجه داشتن چنین افکاری خواهد بود. قانون جذب در ازدواج به شما می گوید که آینده تان را در کنار همسرتان تصور کنید و به اتفاقات بدی مانند جدایی و دور افتادن از یکدیگر فکر نکنید. این افکار تنها شما را خسته خواهند کرد و قدرت دور کردن شما از هدف تان را خواهند داشت.

از عشق خود نترسید. بر نتایج مثبتی که از آن به دست خواهید آورد تمرکز کنید. آرامشی که در کنار شخص مورد علاقه تان خواهید داشت را مد نظر قرار دهید. ترس از یک انتخاب اشتباه ، ترس از طلاق ، ترس از محدود شدن و سختی های آینده می تواند شما را دچار وسواس فکری کرده و از طرفی شخص مورد نظر را هم از بودن با شما منصرف کند. چرا که این ترس ها به شما اجازه ابراز علاقه را نمی دهند.

شاد باشید و از زندگی خود لذت ببرید

اگر در یک جلسه مشاوره ازدواج شرکت کنید ، مطالب مفصلی را در مورد تاثیر لذت بردن از زندگی در داشتن یک آینده موفق خواهید شنید. این همان تعریف قانون جذب است. از تمام لحظات زندگی خودتان بهره ببرید و باور داشته باشید که حال خوب شما تاثیر مثبتی بر طرف مقابلتان خواهد گذاشت. هیچ کس دوست ندارد ، آینده خود را با فردی عبوس، ناامید و دلسرد تقسیم کند. طوری زندگی کنید که طرف مقابلتان احساس کند که با زندگی در کنار شما می تواند به آرامش برسد. کارهایی را انجام دهید که باعث خوشحالی تان می شود و مطمئن باشید که با ادامه این وضعیت بهتر می توانید شخص مقابل را جذب کنید.

ویژگی های مثبت فرد مقابل را فراموش نکنید

هیچ انسانی خالی از نقص نیست. شاید این شما هستید که با تمرکز بر نقاط ضعف و نواقص قابل رفع شخص مقابلتان ، اقدامی برای رسیدن به او نمی کنید. شک و دو دلی را کنار بگذارید. ویژگی های مثبت او را ببینید و اجازه ندهید تا افکار منفی این ویژگی ها را از چشم شما دور نگه دارد. اگر با او در ارتباط هستید ، از ظاهر ، اخلاق و رفتار مثبتش تعریف کنید. این کار باعث می شود که او از توجه و علاقه شما نسبت به خود با خبر شده و بیش از گذشته به شما فکر کند.

در صورتی هم که شخص خاصی را در نظر ندارید ، افکار مثبت و ویژگی های رفتاری عامه پسندانه ای را مد نظر قرار داده و برای رسیدن به آن ها برنامه ریزی کنید. قانون جذب در ازدواجتان این حُسن رفتار را به شما باز می گرداند و نتیجه باور نکردنی را به شما نشان می دهد.

زندگی بدون معشوق هم جریان دارد

شاید این جمله شما را آزار بدهد و با خود بگویید که زندگی بدون معشوق برای من بی معنا است. اما نباید فراموش کنید که شما سال های پیش را بدون معشوقتان زندگی کرده اید و در این سال ها خللی در زندگیتان احساس نمی شده است. قانون جذب در ازدواج می گوید که به داشتن همسرتان فکر کنید و شرایط را برای رسیدن به او فراهم نمایید. اما این قانون زمانی درست ترین جواب را به شما می دهد که بتوانید بدون داشتن معشوقتان زندگی خوبی داشته باشید.

بهتر است بگوییم که باید طرز فکرتان را ارتقاء بدهید. به جای اینکه بگویید “من صرفا معشوق خودم را می خواهم”، بگویید “من به کمتر از معشوقم راضی نمی شوم”. اگر هم شخص خاصی مد نظرتان نیست ، با در نظر داشتن این جمله و تکیه بر قانون جذب می توانید یک ازدواج موفق را تجربه کنید. چرا که همیشه به دنبال جذب کامل ترین شخص بوده اید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ازدواج با استفاده از قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره