جنسی و زناشویی

دلایل و علت همجنس گرایی

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل همجنس گرایی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

همه ی انسان ها نیازمند این هستند که از کسی محبت ببینید در واقع این مورد محبت دیگران قرار گرفتن یک نیاز عاطفی است که انسان ها در تمامی مراحل زندگی به آن نیاز دارند و در هر دوره ای متناسب همان دوره باید از این لحاظ ارضا شوند. در دوران نوزادی کودک از طریق والدین مورد محبت قرار می گیرد و با بوسه ها و به آغوش کشیدن کودک توسط مادر این نیاز برطرف می شود در دوران کودکی تامین نیازهای عاطفی کودک مانند نیاز های فیزیولوژیکی از جمله پوشاک ، آب و غذا برای رشد نوزاد ضرورت دارد. در دوران نوجوانی این نیاز ها از طریق دوستان و همسالان و در دوران جوانی از طریق خویشاوندان و همسر تامین می شود. از نظر برخی از روانشناسان علت برخی از وابستگی های انسان ها به یکدیگر همین نیاز های عاطفی است. حال اگر این نیاز ها به شکل صحیح و در زمان درست آن تامین نشود باعث بروز برخی از بیماری های اضطرابی از جمله افسردگی می شود. مسئله ای که می خواهیم در رابطه با آن صحبت کنیم گرایش جوانان به همجنس گرایی است و این که خانواده ها باید برای جلوگیری از این مشکل چه کارهایی را انجام دهند زیرا یکی از علت های همجنس گرایی کودکان از منظر روانی اجتماعی آشفته بودن رابطه ی بین فرزندان ، والدین و محیط اجتماعی ناسالم است. از این رو پیشنهاد می کنیم برای به دست آوردن اطلاعات در زمینه علت های همجنس گرایی و تفاوت بین هم جنسگرایی با هم جنس بازی مطالب ذیل را مطالعه فرمایید.


تفاوت ترنس سکشوال با افراد همجنس گرا و همجنس بازچیست؟

افراد ترنس و یا همان ترنس سکشوال این باور را دارند که روح شان اسیر بدنی شده است که به جنس مخالف تعلق دارد و با جسم شان تطابق ندارد. این افراد از زمانی که متوجه این موضوع در خود می شوند تصمیم به تغییر جنسیت خود می گیرند تا بتوانند به بدن واقعی خود برسند و با جنس مخالف خود زندگی کنند در حالی که همجنس گرایی به این معنی است که فرد برای ارضای غریزه جنسی خود با هم جنس خود دست به این کار می زند. در زنان مساحقه و در مردان لواط گفته می شود. تصور کنید مردی با لباس مردانه در خانه بر روی مبل نشسته و در دستش قلاب و کناف بافتنی دارد که می خواهد لباسی ببافد دقیقا کاری که زنانه است و کمتر مردی را می توانید بیابید که همچین کاری کند این می تواند یک نمونه بارز نشان دهنده ترنس در فرد باشد به این صورت که بر خلاف ظاهر کاملا مردانه خود علاقه شدیدی به کارهای زنانه ، لباس های زنانه و … دارد و همچنین برعکس ، ممکن است فردی از لحاظ جسمانی و ظاهری کاملا شبیه به یک زن باشد ولی از لحاظ روحی علاقه شدیدی به انجام کارهایی که مربوط به مردان است داشته باشد. این همان اختلاف در قرار گرفتن روح در جسمی که به آن تعلق ندارد است. مسئله بعدی هم جنس بازان هستند که ذاتا افراد همجنس گرا نیستند و در شرایط سخت و نبود جنس مخالف اقدام به انجام مقاربت با هم جنس خود می کنند. این فرد برای ارضای غرایض جنسی خود به همجنس بازی روی می آورد. زمانی که این کار به صورت مداوم تکرار شود و این شرایط ادامه پیدا کند تمایل به جنس مخالف در فرد کاهش پیدا می کند و این فرد به اشتباه همجنس گرا تصور می شود. 


همجنس گرایی چیست؟

تمایل به همجنس گرایی یکی از گرایش های است که فرد متوجه تمایل جنسی و عشق رمانتیک هم جنس خود می شود. همجنس گرایی با دو جنس گرایی و دگرجنس گرایی تفاوت دارد . به افرادی که هم به جنس مخالف و هم به هم جنس خودشان تمایل دارند دوجنس گرا و به افرادی که به جنس دیگر تمایل داشته باشد دگر جنس گرا می گویند. همجنس گرایی نوعی انحراف جنسی محسوب می شود که باعث می شود فرد نسبت به جنس مخالف خود احساس تنفر پیدا کند و هیچ علاقه ای به جنس مخالف خود نداشته باشد. همجنس گرایی جزء گناهان کبیره به حساب می آید و حرام است


با توجه به مطالعات انجام شده در جوامع مختلف ۲٪ تا ۱۳٪ افراد همجنس گرا هستند. حس عاطفی در همجنس گرایان با حس عاطفی موجود در دگرجنس گرایان برابر است. 

عوامل موثر بر همجنس گرایی

عوامل محیطی: یکی از عوامل موثر بر همجنس گرایی عوامل محیطی از جمله تربیت نادرست ، سواستفاده های جنسی در زمان کودکی و محیط خانوادگی نامناسب می باشد. 

عوامل زیست شناسی: از جمله عوامل زیست شناسی می توان به عوامل ژنتیکی و هورمونی اشاره کرد . تاکنون هیچ ژن جداگونه ای به عنوان علت اصلی همجنس گرایی شناخته نشده است ولی تحقیقات انجام شده نشان داده است که ژنتیک در حد متوسطی بر گرایش جنسی افراد تاثیر دارد. یکی دیگر از عوامل موثر بر همجنس گرایی هورمون های دوره ی جنینی می باشد ، مادرانی که پسران زیادی به دنیا می آورند احتمال همجنس گرایی پسر بعدی هر بار بیشتر می شود ، این مسئله از تاثیر سیستم ایمنی بدن بر ساختار مغز جنین بوجود می آید به این صورت که باعث می شود ساختارهای جنسی مغز جنین تحت تاثیر قرار گرفته و پسر بیشتر تمایل به مردان و جنس خود داشته باشد.   

عادت: همجنس گرایی ، همجنس خواهی و همجنس بازی تشابه بسیار زیادی به اعتیاد دارد به این صورت که پس از اولین تجربه خود وابستگی جسمانی و روانی در فرد به وجود می آورد و باعث می شود فرد به مرور زمان وابسته به انجام این کار شود. 


درمان همجنس گرایی

توجه داشته باشید که قبل از انجام هر کاری ابتدا به روان پزشک مراجعه کنید تا با معاینات و انجام برخی از آزمایش های مرتبط از ترشح نرمال غدد درون ریز خود مطمئن شوید زیرا بر اساس ترشح غیرعادی غدد درون ریز تمایلات همجنس گرایانه در فرد به وجود می آید که با استفاده از دارو تمایلات جنسی نرمال و عادی می شود. نباید از مراجعه به روان پزشک و دریافت مشاوره جنسی امتناع کنید و خجالت بکشید زیرا در وهله اول مراجعه به روان پزشک توصیه می شود به دلیل این که این مشکل هم مانند دیگر مشکلات قابل درمان می باشد. موارد ذیل هم از جمله راهکارهای درمان همجنس گرایی می باشد. 

کنترل کردن ذهن: 

اولین اقدام برای درمان همجنس گرایی کنترل کردن افکار خود است. به این صورت که سعی کنید به افکار هوس آلود و رابطه داشتن با همجنس فکر نکنید. برای این کار تلاش کنید که تنها نمانید زیرا این افکار در تنهایی به سراغ انسان می آید. زمانی که این افکار به سراغتان آمد سعی کنید آن را قطع کنید به این صورت که از جای خود برخیزید ، کنار اهل خانواده و یا دوستانتان بروید تا این افکار از ذهن شما خارج شود. 

از محیط های آلوده دوری کنید:

سعی کنید از قرار گرفتن در مکان ها و موقعیت هایی که باعث می شود اندیشه های همجنس گرایی تداعی شود دوری کنید.

بی توجه بودن نسبت به افکار همجنس گرایانه

هیچ گاه به خودتان تلقین نکنید که تمایل به برقراری رابطه با هم جنس در من نهادینه شده است و هیچ  علاقه ای به جنس مخالف خود ندارید زیرا اصلا این تفکرات صحت ندارد و شما می توانید با تلاش خود این مشکل را برطرف کنید.

ارتباطات خود را افزایش دهید

سعی کنید با دوستان ، همکلاسی و خانواده تان رابطه خوبی داشته باشید. با آنها به گردش ، سینما ، کوهنوردی و … بروید و تا جایی که امکان دارد از انزوا ، گوشه گیری و تنها ماندن اجتناب کنید.

سوالات متداول

۱- همجنس گرایی چیست؟

یکی از گرایش های جنسی می باشد که در آن عشق و کشش عاطفی و تمایلات شخص مربوط به جنس موافق است.

۲- دگرجنس گرایی و دوجنس گرایی چه نوع گرایشی است؟

دگرجنس گرا به افرادی می گویند که به جنس دیگر گرایش دارند. دوجنس گرا به افرادی می گویند که تمایل به برقراری ارتباط با هر دو جنس دارند.

۳- مدتی است که احساس می کنم دخترم با یکی از دوستای صمیمیش بیشتر از قبل ارتباط داره و ارتباطاتشون به نظرم غیرعادی میاد ، دلایل همجنس گرایی چی میتونه باشه؟

نظریات مختلفی برای گرایش به همجنس گرایی افراد وجود دارد ولی تا کنون هیچ اتفاق نظری بر سر علل وجود همجنس گرایی به وجود نیامده است. عواملی مثل ژنتیک ، هورمون های زمان جنینی ، اثرات زیستی و محیطی در به وجود آمدن گرایش جنسی افراد دخیل هستند. البته ژنتیک تا حد متوسطی بر گرایش جنسی افراد اثر می گذارد و تا فعل حال هیچگونه ژن متفاوتی به عنوان عامل ایجاد همجنس گرایی شناسایی نشده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دلایل همجنس گرایی با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۱۹ نظرها

  1. سلام من پسری ۱۵ ساله هستم و قیافه خوبی هم دارم واین باعث شده که همکلاسی ها واطرافیان به من جذب بشن بخصوص افراد همجنس و درنهایت با ابراز محبت اونها من هم علاقه مند میشم مثلا دریک زمان شاید به۵ همجنس علاقه مند بشم همونطور اون هاهم به من ولی از برقراری رابطه جنسی باهم جنس خوشم نمیا وفقط عاطفی در کل وقتی رابطه عاطفی باهمجنس برقرار میکنم بعداز مدتی اونها به من بیمهری وکم محلی میکنن واین مسئله خیلی منو آزار میده که نمیتونم دوری این افراد روتحمل کنم و فورا آشتی میکنم و ژست افراد مهرطلب رو میگیرم درضمن من ازجانب خانواده هم به شدت تحت فشارم…

    1. سلام و درود .
      انسان نیازمند مهر و محبت و علاقه است و در مواقع بروز فشار روانی و استرس ، نیاز به محبت و حمایت در همه ی افراد دوچندان می شود. باتوجه به اشاره به مشکلات خانوادگی و فشار وارده از سوی خانواده ، احتمالا موضوع علاقه به جنس موافق تشدید شده است. طبق تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان ، افرادی که به همجنس گرایی گرایش دارند ، به طور معمول تجربه ی ناملایمات رفتای از طرف خانواده ، دوستان ، والدین ، محیط و… به خصوص از جانب جنس مخالف خود را داشته اند و مسئله ی مذکور علت دوری جویی شخص از جنس مخالف شده است. البته ممکن است که این احساس مربوط به فشار جنسی ، نداشتن شریک جنسی ، دسترسی آسان تر به جنس موافق ، تماشای فیلم های پورن و تلقین به خود نیز باشد. البته در موارد محدودی عوامل ژنتیکی در این موضوع موثر است. نهایتا توصیه می شود مراجعه به سکس تراپ و پیگیری مسئله را داشته باشید.

  2. سلام من پسری هستم ۱۵ساله تقریبا قیافه ی خوبی دارمو قد بلندو … حدود چندساله که به همجنس خودم علاقه پیدا کردم ولی نه هر پسری مثلا با مشخصات فیزیکی خودم چند وقته تو مدرسه به یه پسر علاقه ی خاصی پیدا کردم و خیلی خوشگله و هرروز میبینمش یه جورایی فکر میکنم اونم همچین تفکری به من داره چند روز پیش شوخی جنسی کوچیکی بامن کرد ومن هول شدم لطفا راهنماییم کنید از درس افتادمو ریگه از چیزی لذت نمیبرم

    1. سلام .
      تمایلات همجنس گرایانه و یا همجنس خواهانه به دلایل مختلفی به وجود می آیند و تحقیقات نشان داده است ، اکثریت افرادی که به همجنس خود تمایل نشان می دهند ، تجربه ی ناملایمات رفتای از سوی خانواده و محیط و والدین (جنس مخالف) ، خود را داشته اند و این موضوع سبب دوری فرد از جنس مخالف شده است .
      بعضا افراد به دلیل فشار جنسی که در برهه ی زمانی خاصی (به عنوان مثال ، بلوغ) متحمل می شوند و به دلیل نداشتن شریک جنسی ، تمایل به همجنس خود نشان می دهند تا بتوانند غریزه ی جنسی خود را کنترل کنند و دسته ی دیگری از افراد شروع به خودارضایی های مکرر برای ارضای نیازهای جنسی خود می کنند . همچنین ممکن است افراد با تماشای فیلم های پورن و دیدن زیبایی های ظاهری این فیلم ها به خود تلقین کنند که به همجنس خود علاقه دارند و به هیچ وجه تمایل جنسی نسبت به جنس مخالف ندارند .
      اگر شما جز هرکدام از دسته های نام برده باشید ، موضوع را می توان کنترل کرد و نیازهای جنسی شما بدون تفکرات همجنس خواهانه قابل درمان هستند . اما اگر موضوع نشات گرفته از هورمون های مترشحه و عوامل ژنتیکی در بدن شما باشد ، باید برای درمان به نزد سکس تراپ مراجعه داشته باشید .
      نهایتا توصیه ی ما پیگیری این موضوع و ساده نگرفتن آن است ، مسئله ی همجنس گرایی در اکثریت جوامع رد شده و به عنوان روابط صحیح جنسی در نظر گرفته نمی شود و معمولا افراد همجنس گرا از سوی جوامع و حتی والدین و خانواده ی خود طرد می شوند و حل نشدن این موضوع می تواند مشکلات زیادی را برای شما به وجود آورد .

  3. سلام.لطفا کمکم کنید.من یه پسر هیجده ساله هستم.خیلی به همجنس بازی علاقه دارم.یعنی وقتی تو کوچه یه دختر زیبا و یه پسر خوش قیافه میبینم،احساس میکنم که علاقه ای به جنس مخالف ندارم و سعی میکنم هر طور شده با همجنس خودم رابطه برقرار کنم.البته من این مشکل رو ربط میدم به دوران کودکی که خودم کمی مورد آزار قرارگرفتم و همچنین کمبود شدید مهر ومحبت والدین در کودکی.به نظر شما من باید به روانپزشک مراجعه کنم یا درمان دیگری هم دارد؟مرسی از لطفتون

    1. باسلام.
      اکثریت افرادی که کیسی از جنس مخالف برای برقراری رابطه ی کامل جنسی ندارند و نمی توانند نیاز جنسی خود را برطرف کنند گرایش به همجنس گرایی و همجنس خواهی پیدا می کنند و معمولا پس از برقراری رابطه با جنس مخالف این گرایش تغییر می کند و اگر شما جز افرادی هستید که با وجود برقراری رابطه با جنس مخالف گرایش به همجنس خود دارید و از شرایط خود ناراضی هستید و درصدد به وجود آوردن شرایط مناسب تر جنسی برای خود می باشید ، باید مراجعه به روانشناس داشته باشید و علت این گرایش مشخص گردد . در برخی موارد ریشه ی موضوع مربوط به مشکلات جسمی و هورمونی می باشد که در این صورت علاوه بر مراجعه به روانشناس در صورت نیاز باید به روانپزشک و پزشک مربوطه نیز ارجاع داده شوید و باید روش های روان درمانی و دارو درمانی نیز همراه باهم جهت درمان استفاده شوند ، در تعدادی دیگر صرفا مراجعه به روانشناس و به کار بردن روشهای روان درمانی ( به شرط درمان پذیر بودن مراجع ) می تواند کمک کننده باشد .

  4. سلام من پسری ۱۷ ساله هستم و خوش قیافه اصلا همجنس گرا نیستم تو یه مهمونی پسر خاله ام که کلاس سوم است به من گفت تو خوش قیافه ای میشه بغلم کنی خیلی براش ناراحتم لطفا جواب بدهید خیلی نگرانشم

    1. باسلام . باتوجه به نامشخص بودن علاقمندی به همجنس گرایی در فرد مورد نظر ، نمیتوان پیش بینی و راهکار درمانی قطعی داشت و این ابراز احساس می تواند صرفا به دلیل مهربانی و عطوفت و رابطه ی نزدیک بین شما باشد . توصیه ی ما برای شما زیر نظر گرفتن رفتارهای مختلف در موقعیت هایی که می توانند وسوسه انگیز باشند در شخص یاد شده است . اگر به نتیجه ی قطعی مبنی بر علاقمندی به رفتارهای همجنس خواهانه ی وی رسیدید باید تحت نظر روانشناس شروع به شناخت علل موضوع کنید و باتوجه به اینکه عوامل زیست شناختی ، یادگیری و عادت ، عوامل محیطی و… می توانند مسبب گرایش به این حالت شوند با کمررنگ تر کردن عوامل می توانید به ایشان کمک کنید و درصدد عادی کردن علاقمندی های جنسی در بیاید.

  5. سلام من دختر هیجده ساله هستم هیچ تمایلی نسبت به همجنس ندارم ولی به شدت به خوندن رمان های گی اعتیاد پیدا کردم به نظرتون باید چیکار کنم تا ترکش کنم دیگه خسته شدم

    1. سلام برای ترک هر عمل آزار دهنده ای در ابتدا باید به خودتان فکر کنید و دلایل انجام عمل و عواقب تکرار حرکت را بارها و بارها با خود مرور کنید و قصد به ترک کردن کنید و پس از آن سرگرمی یا رفتار دیگری را جایگزین رفتار قبلی کنید و در معرض هیچگونه محرکی (فیلم های پورنوگرافی ، صحبت های پیرامون موضوع ، تجسم کردن ، رویا پردازی و عضویت در کانال های تلگرامی و… ) قرار نگیرید و برای هر موضوع مرتبطی حد و مرزی در نظر بگیرید و فراتر نروید و روابط اجتماعی و دوستانه خود را گسترش دهید و طولانی مدت تنها نمانید و در مصرف خوراکی ها و غذاها بیش از پیش دقت کنید و سعی کنید ذهنیت خود را در رابطه با موضوعات جنسی با مرور زمان تغییر دهید.

  6. سلام من خیلی استرس دارم دو روز دیگه هم کنکور دارم.سر جلسه امتحان به کلی همه چی فراموش میکنم و سرگیجه و حالت تهوع بهم دست میده باید چیکارکنم؟

    1. با سلام
      مسلما داشتن استرس برای کنکور سراسری که می تواند تاثیر به سزایی در سرنوشت و آینده شما داشته باشد یک فرآیند کاملا طبیعی می باشد. لیکن راه های مختلفی برای کنترل استرس وجود دارد که به طور خلاصه میتوان به: داشتن تغذیه و خواب کافی،داشتن برنامه کوتاه روزانه ی ورزشی و پیاده روی سبک، تنفس عمیق و ریلکسیشن، مقایسه نکردن خود با دیگر داوطلبان، مثبت اندیش بودن، مدیریت زمان داشتن و چک نکردن مدام برگه های سفید و سوالات پاسخ داده نشده،توکل و ایمان به خدا، همت بالا،… اشاره نمود. همچنین بدانید کنکور غولی نیست که شما در ذهن ساخته‌اید و می‌توانید با آرامش کامل و برنامه‌ریزی مناسب شبیه به یک آزمون معمولی با آن مواجه شوید.

  7. سلام من یه پسر ۳ ساله دارم، پسرم بیشتر علاقه داره در آغوش دخترها باشه و کنار دخترها بشینه و با دخترها مصاحبت کنه. البته اسباب بازی‌های مورد علاقه ش ماشین و حیوانات هست. ازش میپرسیم پسری یا دختر؟ میگه من دخترم هر چی بهش، میگیم تو پسری داد میزنه من دخترم. البته تو مهد با پسرها بازی های خشن و فعال رو خیلی میپسنده و وقتی موقع فعالیت های پرشی و جهشی باشه سمت پسرها رو انتخاب میکنه. در ضمن پسرم موهای بلندی داره و به خاطر صورت ظریف و موهای بلوندش همه با دختر اشتباه میگیرن. در ضمن پسرعموی همسالش خیلی خودشو به پسرم میچسبونه و بغلش میکنه و متوجه نعوظ آلت پسرم میشم. البته این اتفاقا حین بازی کردن در حضور بقیه میفته.. آیا من باید تو این سن نگران باشم؟

    1. با سلام
      گاهی والدین، آگاهانه یا از سر ناآگاهی، رفتارهای جنس مقابل را در فرزندان خود تقویت می‌نمایند. خریدن لباس‌ها و اسباب بازی‌های پسرانه برای دختران یا بر عکس، آرایش مو و حتّی نحوه‌ی گفت و گوی والدین با فرزندان، موجب می‌شود کودکان، نقش‌ها وهویّت جنسی خود را به درستی نشناسند و در دوره‌ی نوجوانی و بزرگسالی در پیروی کردن از آن نقش‌ها با مشکل مواجه شوند. وجود رفتارهای پسرانه در دختران و رفتارهای دخترانه در پسران نشانه‌ی شیوه‌های نادرست تربیتی و یا گاهی اوقات تاثیرات ژنتیکی خواهد بود. لذا برای تشخیص کامل تر و پیشگیری از گرایش فرزندتان به این موضوع حتما وی را نزد متخصص روانشناس کودک برده و این موضوع را پیگیری نمایید.

  8. باسلام من مادردودختر۱۶و۱۲ساله هستم وچندماهه که دختربزرگم ازلحاظ ظاهرولباس خیلی خودش راشبیه پسرهادرست می کنه واصلاتمایلی به درآغوش گرفتن توسط من نداره دفترخاطراتشوکه خوندم نوشته بودمیخوادوقتی ۱۸ سالش شدباجراحی سینه هاشوبرداره الان من توشوکم نمیدونم بایدچی کارکنم سال قبل هم تومدرسه به یکی ازبچه هاوابستگی غیرعادی پیداکرده بودطوریکه وقتی اون دخترازاون مدرسه رفت دخترمن هم گفت میخوادازاون مدرسه بره لطفا راهنمایی کنیدخیلی نگرانم

    1. با سلام
      شما قبل از هرگونه صحبت و برخورد با دخترتان حتما می بایست به روان پزشک مراجعه کنید تا با معاینات و انجام برخی از آزمایش های مرتبط از ترشح نرمال غدد درون ریز او مطمئن شوید زیرا بر اساس ترشح غیرعادی غدد درون ریز تمایلات همجنس گرایانه در فرد به وجود می آید که با استفاده از دارو تمایلات جنسی نرمال و عادی می شود. ولیکن اگر این نیاز اکتسابی باشد و به تازگی ایجاد شده باشد با چند جلسه درمان روانشناختی و همکاری شما به مرور زمان و صبر و حوصله رفع خواهد شد.

  9. من تا به حال رابطه‌ی جنسی نداشتم، ولی قویاً حس می‌کنم که علاقه به برقراری رابطه با همجنس خودم البته صرفاً با خصوصیات فیزیکی که مد نظرمه و نه هر همجنسی، خیلی بیشتر از علاقه به برقراری رابطه با غیر همجنسم هست. دلیلش رو واقعاً نمی‌دونم ولی از کودکی نوعی حس ابتدا کنجکاوی و سپس همجنسگرایی در من بوده و در ۹۸ درصد اوقات از خواب ارتباط با همجنس محتلم می‌شدم، الان هم از دیدن فیلم‌های پورن گی بیشتر لذت می‌برم و خیلی سریعتر تحریک میشم تا فیلم‌های پورن استریت!
    در کودکی و نوجوانی و پس از اون تا امروز هرگز تجربه‌ی جنسی، ولی نوازش یا لمس، چه با غیر‌همجنس و چه با همجنس رو نداشتم و اساساً تفاوت‌های نسبتاً آشکاری با جو موجود در جوامع مردانه داشتم. آیا دلیلی برای این حس که از دوران خردسالی در من وجود داشته وجود داره؟

    1. ببخشید لازم دیدم این نکته رو هم ذکر کنم، منظورم از تفاوت آشکار با جوامع مردانه این نیست که حس زنانه دارم یا مثل اون! منظورم اینه که هیچ موقع علاقه ها و لذت های سایر پسران و مردان در من نبوده، هیچ وقت علاقه خاصی به مثلا دوست از جنس مخالف نداشتم! در حقیقت برای من بین یک دوست یا همکار یا همکلاسی مرد و یک دوست یا همکار یا همکلاسی زن تفاوتی وجود نداره، یک نوع رابطه و گفتار و دید نسبت بهشون دارم، الان ۳۳ سالمه، مجردم و همونطور که گفتم تا به حال هم هیچ نوع رابطه ی جنسی حتی از نوع لمس و نوازش هم نداشتم.

    2. با سلام
      عواملی مانند ژنتیک، هورمون‌های زمان جنینی، و اثرات زیستی و محیطی بر شکل‌گیری گرایش جنسی افراد تأثیر گذار می باشند و شما جهت درمان قطعی و ریشه یابی حتما میبایست با یک پزشک مجرب و یا روانشناس متخصص موضوع را در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره