معرفی مراکز

لیست مراکز ترک اعتیاد در استان زنجان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

امروزه یکی از بزرگترین خطری که سلامت جامعه و خانواده را تهدید می کند و به عنوان یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی یاد می شود ، اعتیاد است. حتما شما هم عبارت “بلای خانمان سوز” را همراه واژه اعتیاد به وفور شنیده اید. ترکیب این دو عبارت باهم تا حد زیادی توانسته حق مطلب را در مورد بیماری اعتیاد ادا کند.

در حقیقت اعتیاد به مواد مخدر بخش قابل توجهی از منابع انسانی ، سرمایه های اجتماعی و اقتصادی جامعه را از بین می برد و همچنین علاوه بر ابعاد منفی آشکاری که بر جامعه و خانواده دارد ، دربردارنده ابعاد آسیب زای پنهانی است که به مراتب می تواند بسیار خطرناک تر از ابعاد و صدمات آشکار آن باشد.

افزایش جرائم نشات گرفته از اعتیاد مانند طلاق ، خودکشی ، افسردگی، دزدی ، سرخوردگی اجتماعی ، ایجاد فشار و تنش روانی در خانواده ها ، فروپاشی خانواده ، کوتاهی در تربیت کودک و ضرر و زیان مالی به جامعه تنها بخشی از پیامدهای اعتیاد درجامعه است.

به دلیل وجود انواع مختلف مواد مخدر و پایین آمدن سن مصرف کنندگان ، توجه جدی به این معضل اجتماعی جزو ملزومات جامعه به شمار می آید. اگر چه تشخیص علائم سوء مصرف مواد مخدر به خصوص در روزهای ابتدایی مصرف به سادگی ممکن نیست اما برخی از تغییرات رفتاری و شخصیتی فرد مصرف کننده می تواند بیانگر این موضوع و از نشانه های اولیه اعتیاد باشد.

افرادی که درگیر اعتیاد هستند برای رهایی خود از دام اعتیاد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با بستری نمودن خود و طی کردن مراحل روان شناختی و مشاوره ای ، خود را نجات بخشند. در این مقاله ما مشخصات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب استان زنجان را ارائه نموده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد شهر خود را شناسایی نمایید.

آدرس مراکز ترک اعتیاد در استان زنجان

در این بخش ، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد در استان زنجان ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  تلفن
نوید پویان زنجان زنجان – سبزه میدان – اول خیابان فردوسی – جنب امور مشترکین ۰۲۴-۱۳۲۳۶۳۳۱
اطهر زنجان زنجان – دروازه ارک – ساختمان پزشکان محسن ۰۲۴-۱۳۲۳۷۹۲۷
ناجی زنجان زنجان – اسلام آباد – ۲۰ متری شهید مدنی – چهارراه جاده همایون – ضلع
جنوبی
۰۲۴-۱۵۲۵۹۶۴۴
بهار نوین زنجان زنجان – چهارراه انقلاب – ابتدای سعدی جنوبی – رو به روی بازارچه شیلات – پلاک ۲۲ ۰۹۱۲-۴۴۱۸۳۴۲
مرکز دانشگاه علوم پزشکی زنجان زنجان – خیابان خیام – جنب ساختمان سابق اداره آموزش و پرورش ۰۲۴-۱۳۲۶۱۸۰۴
راه نو ابهر ابهر – جاده ترانزیت – ابتدای بلوار شهید بهشتی – جنب داروخانه مرکزی ۰۹۱۲-۳۴۲۳۰۹۶
آرامش ابهر ابهر – میدان معلم – ساختمان پزشکان معلم ۰۲۴-۲۵۲۷۲۸۳۷
باران خرمدره خرمدره – خیابان شهید بهشتی – طبقه فوقانی داروخانه دکتر محبی ۰۹۱۲-۲۴۲۰۹۹۵
عرفان خرمدره خرمدره – خیابان سید جمال الدین اسدآبادی ۰۲۴-۲۵۵۳۸۰۹۶
خانه روشن خدابنده خدابنده – بلوار امام خمینی – کوچه شهید کرمی زرندی – پلاک ۱۰
ایجرود ایجرود – زرین آباد – خیابان جمهوری -بالاتر از کمیته امداد – زیرزمین بنگاه کریمی ۰۹۱۲-۱۴۱۴۸۲۳

لیست مراکز ترک اعتیاد استان زنجان که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردیده است از سامانه رسمی ستاد مبارزه با مواد مخدر استخراج شده است و صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد

به دلیل دیدگاه برخی از افراد نسبت به مشاوره ترک اعتیاد حضوری ، معمولا بسیاری از کسانی که دچار اعتیاد به مواد مخدر هستند از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره ترک اعتیاد حضوری خودداری می کنند.

شاید علت این امر ، عدم اعتماد به نفس یا ناتوانی در بازگویی کلیه مسائل و مشکلات فرد معتاد باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد معتاد از مراجعه به این مراکز خودداری می کنند. در سال های اخیر مراکز مشاوره تلفنی بستر مناسبی را فراهم نموده است تا افرادی که به هر دلیل از مراجعه به مراکز حضوری مشاوره ترک اعتیاد امتناع می کنند بتوانند از منزل یا هر جای دیگری که مدنظر آن هاست توسط تلفن با بهترین و مجرب ترین مشاوران ارتباط برقرار نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو با داشتن مشاوران مجرب در زمینه مشاوره ترک اعتیاد ، این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است تا از هر کجای کشور از طریق تماس تلفنی بتوانند مشاوره دریافت نمایند.

از طریق مشاوره تلفنی ترک اعتیاد به مواد مخدر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن افراد می‌توانند به راحتی به مشاوران متخصص در زمینه‌های مختلف اعتیاد دسترسی پیدا کنند. مشاوره ترک اعتیاد تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا تنها با یک تماس تلفن و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، مشاوران ترک اعتیاد در دسترس باشند.

در مشاوره ترک اعتیاد تلفنی افراد می‌توانند با خیال آسوده تری مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند تا راه حل مناسبی را با توجه به شرایط خود برای ترک اعتیاد دریافت نمایند و همچنین به وسیله آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، از اعتیاد پیشگیری نمایند.

یکی دیگر از مزیت های مشاوره تلفنی در زمینه ترک اعتیاد ، هزینه است چرا که در مشاوره تلفنی ترک اعتیاد هزینه های شما بسیار کاهش می یابد و نکته بسیار مثبت مشاوره تلفنی این است که در بسیاری از شهرها و روستاها مراکز ترک اعتیاد وجود ندارند به همین دلیل تمامی افراد می توانند از هر نقطه ای از کشور به صورت تلفنی با مشاوران متخصص تماس گرفته و نگرانی‌ها ، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند و از خدمات مشاوره تلفنی بهرمند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

  1. سلام دوستان گرامی روز بخیر و شادی. من میخواستم بدونم ترک اعتیاد تو کلینیک های ترک اعتیاد بهتره یا کمپ؟

    1. با سلام، برای ترک اعتیاد اصولی و صحیح لازم است بیماران بین کمپ و کلینیک های ترک اعتیاد، کلینک هایی که تحت نظر پزشکان متخصص روان شناسان و کادر مجرب است برای بهبودی دائم و ترک اصولی انتخاب نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره