روانشناسی

آموزش قانون جذب در ۷ مرحله و در کمترین زمان

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب آن با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

در این دنیا میلیاردها انسان با خواسته ها و آرزوهای گوناگون زندگی می کنند که همواره و در طول حیات خود تلاش می کنند تا به اهداف خود برسند و زندگی را آن گونه که در تصورشان است پیش ببرند. اما چرا در این میان فقط عده ای می توانند به آمال و آرزوهای خود دست پیدا کنند؟ چرا برخی از انسان ها در رسیدن به آرزوهای خود در زندگی ناکام می مانند؟ آیا این عادلانه است که در جهان هستی فقط عده ای از نعمت های الهی بهره مند گردند؟ آیا خداوند در میان بندگان خود برای اجابت خواسته هایشان فرق می گذارد؟ چقدر مطمئن هستید که خداوند تمام نعمت ها را برای استفاده تمام انسان ها آفریده نه فقط عده ای خاص؟ پاسخ تمام این سوال ها در یک قانون ماورایی خلاصه می شود؛ قانون جذب.

در سال های اخیر مردم با تماشای فیلم راز و یا مطالعه کتاب راز که به آن کتاب قانون جذب نیز گفته می شود ، تا حدود زیادی با قانون جذب آشنا شده اند ، حتی از گذشته ها و پیش از آنکه کتاب هایی با موضوع قانون جذب تالیف شود ، بسیاری از دانشمندان ، روانشناسان ، رهبران مذاهب و متفکران ، نظریه هایی در مورد قانون راز یا قانون جذب داشته اند. آن ها شاید به معنای امروزی نمی دانستند قانون جذب چیست ولی بر اساس تجربیات به اصول کلی آن رسیده بودند و سعی در آموزش قانون جذب به مردم نیز داشتند.

تعریف قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین الهی و ماورایی است که از آغاز خلقت هستی وجود داشته و تا انتها هم خواهد بود ، کسانی که مراحل قانون جذب را بشناسند بسیار بیشتر و زودتر از سایرین رشد می کنند و به خواسته و اهداف خود می رسند.

قانون جذب به زبان ساده می گوید: به هر چیزی که فکر کنید به طرف شما جذب خواهد شد. در واقع شما آن چیزی خواهید شد که بیشتر اوقات به آن فکر می کنید حتی اگر آن افکار ، منفی باشد و شما به هیچ وجه آن ها را نخواهید.

قانون جذب چگونه عمل می کند؟

قانون جذب یا راز چگونه کار می کند؟
قانون جذب یا راز چگونه کار می کند؟

قانون جذب ، دقیقا به این صورت عمل می کند که اگر شما احساس هیجان ، شادی ، اشتیاق ، خوشبختی ، رضایت و یا ثروت را در زندگی خود دارید ، به این معنی است که شما از خودتان انرژی مثبت ساطع می کنید. از طرف دیگر اگر شما احساس خستگی ، تنش ، تنفر ، ناراحتی یا غم دارید ، انرژی منفی از خود ساطع می کنید و این دقیقا عملکرد قانون جذب می باشد ، یعنی هر آن چه که احساس می کنید و انرژی ناشی از آن ، تعیین کننده خواسته های شما از زندگی است.

دنیا ، از طریق قانون جذب ، به هر دو موج ساطع شده واکنش نشان می دهد و تصمیم نمی گیرد که کدام مورد برای شما خوب است ، فقط به هر انرژی ای که در حال خلق آن هستید پاسخ داده و حتی بیشتر از آن را به شما می دهد ؛ این یعنی ، دقیقا همان چیزی را دریافت می کنید ، که از خود ساطع می کنید.

آموزش مراحل قانون جذب

قانون جذب اجازه وجود موقعیت های بی شمار ، نعمت های بی نهایت و شادی بی اندازه را به انسان می دهد. این قانون هیچ گونه مانع و دشواری را درک نمی کند و هرآنچه که در مدار این قانون قرار بگیرد را جذب کرده و به هر شکل ممکن زندگی شما را تغییر می دهد. اما برای درک بهتر از قانون جذب و این که چگونه می توان در زندگی خود از این قانون استفاده کرد ، ابتدا بایستی قانون جذب را به طور کامل شناخته و مراحل انجام آن را به خوبی فرا بگیرید که در ادامه آموزش قانون جذب را در ۷ مرحله به تفصیل بیان می کنیم.

مرحله اول : شناخت خواسته ها

شناخت خواسته ها و اینکه دقیقا شما از کائنات چه چیزی می خواهید ، اولین و مهم ترین مرحله در آموزش قانون جذب به شمار می رود. اینکه شما می دانید چه می خواهید باعث می شود قانون جذب ، کارش را به درستی انجام دهد. اگر می خواهید قانون جذب به درستی کارش را انجام دهد باید مستقیم به کائنات بگویید که چه می خواهید با شرح کامل و توصیف دقیق ، خواسته های خود را بیان کنید. مثلا اگر از کائنات درخواست پول دارید حتما باید مبلغ را هم مشخص کنید یا اگر خانه ای زیبا می خواهید باید خصوصیات خانه مورد نظر را هم بگویید.

برای این موضوع بهتر است ، خواسته های خود را بنویسید زیرا کلمات از قدرتی جادویی برخوردار هستند. نوشتن خواسته ها باعث می شود ، که آن ها با نیروی بیشتری در ضمیر ناخودآگاه شما ثبت شود و انرژی آن ، می تواند مسیر دستیابی به خواسته هایتان را کوتاه تر کند. در هنگام یادداشت کردن آرزوهایتان ، با احساس کامل و انرژی فراوان این کار را انجام دهید چراکه قانون جذب ، این انرژی و احساس شما را دریافت می کند و باعث می شود هر بار که به آن نگاه می کنید ، ارتعاش آن از کلمات شما ساطع شده و به کائنات ارسال شود.

مرحله دوم : درخواست

در قانون جذب باید روی خواسته هایمان متمرکز شویم
در قانون جذب باید روی خواسته هایمان متمرکز شویم

وقتی متوجه شدید که دقیقا چه می خواهید ، وقت آن است که خواسته خود را یادداشت کرده و آن را درخواست کنید. درخواست شما باید در زمان حال بیان شود و از زمان آینده استفاده نکنید مثلا نگویید من یک خانه زیبا خواهم داشت! بلکه باید بگویید خداروشکر که من یک خانه زیبا دارم و درآن زندگی خوب و آرامی دارم. در درخواست هایتان از ضمیر “من” استفاده کنید. زیرا کائنات با شخص شما در ارتباط است و به ضمیر ناخودآگاه شما متصل است. همچنین سعی کنید که هرچه بیشتر از کلمات احساسی و پر از انرژی مثبت استفاده شود مانند: لذت ، شادی ، هیجان ، شکرگزاری و … . این کلمات بسیار قدرتمند هستند و در شما احساس اشتیاق را ایجاد کرده و روند درخواست شما را قدرتمند تر می کنند. به خاطر داشته باشید که احساس ، دروازه ضمیر ناخودآگاه هر فرد است.

این کار را باید هر روز انجام دهید و هر روز آن ها را مرور کرده به آن ها فکر کنید و درخواست خود را به کائنات اعلام کنید. نکته مهم بعدی در استفاده از قانون جذب ، قرارگرفتن خواسته های شما در ضمیر ناخودآگاهتان است. به این صورت که شما باید اهداف و آرزوهای خود را به طور آگاهانه ، در ضمیر ناخودآگاه خود برنامه ریزی کرده و از قانون جذب و کائنات برای رسیدن به این اهداف استفاده نمایید. این نکته کلید موفقیت شما در استفاده از قانون جذب می باشد.

مرحله سوم : تجسم

شاید یکی از مسائل مهمی که بسیاری از افراد در قانون جذب به آن بی اهمیت هستند و در نهایت به خواسته های خود نمی رسند این باشد که اهداف خود را تجسم نمی کنند. انجام این کار در این مرحله از آموزش قانون جذب ، بسیار مهم است و باید به درستی انجام شود. تجسم کردن ، تکنیک نیرومندی است که از نظر علمی نیز ثابت شده و می توان از آن برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود استفاده کرد.

وقتی شما خواسته های خود را تجسم می کنید ، مغزتان مسیر های عصبی جدیدی به وجود می آورد که فاصله دنیای مادی و فیزیکی که در آن زندگی می کنید و دنیایی که درحال تجسم آن هستید را کم می کند.

برای تجسم آرزوهای خود ، هر روز و در یک زمان به انتخاب خودتان ، که معمولا شب ها قبل از خواب و صبح ها بعد از بیداری ، بهترین زمان برای این کار شناخته شده است ، به تمرین تجسم بپردازید. مکان آرامی انتخاب کرده ، چشمان خود را ببندید و تجسم کنید به تمام اهدفی که برای خودتان مشخص کردید ، رسیده اید. توقع نداشته باشید که با چندبار تجسم کردن ، به آنچه می خواهید می رسید ، بلکه باید هر روز و به طور منظم ، این کار را تکرار کنید. همچنین یک تخته آرزوها ، شبیه آنچه جان آسارف در فیلم راز برای خود ساخته بود و با کمک آن توانست به آرزوهای خود برسد ، برای تجسم و کمک به این روند طراحی کنید.

مرحله چهارم : احساس کردن

قدرت احساس و نقش آن در قانون جذب
قدرت احساس و نقش آن در قانون جذب

برای جذب آرزوها ، تنها درخواست و تجسم کافی نیست چرا که احساس در آن ها نقشی ندارد ، احساسات دارای قدرت بالایی در کارکرد قانون جذب و رسیدن به خواسته ها دارند ، باید احساس را با درخواست و تجسم درآمیزید و آن وقت قدرت شگفت انگیز قانون جذب را تماشا کنید.

تنها اگر تجسمتان به اندازه کافی واقعی باشد ، ذهنتان به آن واکنش نشان خواهد داد. به همین دلیل باید به تجسم و جملات تاکیدیتان ، احساسات و جزییات را اضافه نمایید. مثلا تجسم کنید که درب یخچال را باز کرده و یک لیمو ترش زرد رنگ را برداشته اید و آن را روی میز آشپزخانه گذاشته و با چاقو نصف می کنید.

آب لیمو را که با برش از آن خارج شده ببینید. حالا این لیمو را تا جلوی چشمانتان بالا بیاورید و بافت آن را از نزدیک ببینید. کمی فشارش دهید تا آبش خارج شود. آب را ببینید ، حالا کمی نمک روی آن زده و حل شدن دانه های نمک را در لیمو ببینید. آب دهانتان راه افتاد؟ تجسمتان باید در این سطح واقعی باشد ، احساسات پنج گانه خود را با جزئیات کامل به تجسمتان اضافه کرده به طوری که گویا همین الان در حال تجربه تجسم خود هستید و سپس از آن استفاده کنید.

هرگاه تمرین تجسم را انجام می دهید ، تلاش کنید تصویر را تا حدی که می توانید واقعی ببینید و به آن احساسات اضافه کنید. هرچه احساسات بیشتری به تجسم تان اضافه کنید ، قدرت بیشتری به آن می بخشید.

مرحله پنجم : شکرگزاری

تمرین نوشتن درخواست و تجسم ، نباید باعث شود از شکرگزاری غافل شوید. شکرگزاری از مراحل مهم و موثر در آموزش قانون جذب می باشد. شکرگزاری ، امواج مثبت ساطع شده از شما را در جهت خواسته هایتان بیشتر می کند و باعث هماهنگی بیشتر شما با کائنات می شود. به عبارتی ، شکرگزاری آن قدر موثر است که می تواند زندگی شما را به تنهایی متحول کند. وقتی شکرگزاری می کنید ، یعنی اینکه آرزوها و چیزهای مورد نیازتان را دارید و برای آن ها شکرگزار و خوشحال هستید.

در هنگام شکرگزاری ، شما در واقع در یک زندگی سرشار از نعمت قرار گرفته اید و برای آن ها راضی و سپاس گذارید. همچنین ، اگر برای چیزهایی که می خواهید در آینده داشته باشید ، شکرگزار باشید ، در واقع به کائنات می گویید که آن ها را همین الان هم دارید.

برای خود ، یک لیست شکرگزاری آماده کرده و هر چیزی را که برای آن شاکر هستید یادداشت کنید ، این لیست می تواند شامل تمام چیزهایی که دارید و تمام آنچه را که می خواهید ، باشد ، سپس از عبارت “سپاسگزارم” در مقابل نام هر کدام از آن ها استفاده کنید و از همه مهم تر باید احساس شکرگزاری را هم داشته باشید.

مرحله ششم : ایمان و باور

ارتباط بین قانون جذب و باور
ارتباط بین قانون جذب و باور

برای فعال کردن قانون جذب ، باید با تمام وجود ایمان و باور داشته باشید که خواسته و آرزوی شما در حال اتفاق افتادن است. شاید یکی از دلایلی که بسیاری از افراد در قانون جذب و دریافت خواسته هایشان ناموفق هستند ، نداشتن ایمان و باور است. آن ها به تجسم های خود رسیده اند اما چون باور ندارند که می توانند به آرزوهای خود برسند ، شکست می خورند.

اگر شما هم در راستای اهداف خود اقدام می کنید ، به این معنی است که برای رسیدن به آن ها ، ایمان دارید. بسیاری از افراد ، فقط در مورد اهدافشان صحبت می کنند ، اما اقدامی برای دست یافتن به آن ها انجام نمی دهند. چون در ته قلبشان در رسیدن به خواسته های خود ایمان ندارند. اگر برای رسیدن به خواسته هایتان ایمان ندارید ، کلیه کارهایی که برای رسیدن به اهدافتان انجام می دهید دچار تخریب خواهد شد ، زیرا ذهن و فکر شما با عملتان هم راستا نیست.

مرحله هفتم : دریافت کنید

آخرین قدم در آموزش قانون جذب ، دریافت کردن است. بعد از اینکه تمام مراحل قبلی انجام شد ، نوبت دریافت کردن خواسته هایتان می رسد. برای دریافت خواسته تان ، باید اقدام کنید. یاید برای رسیدن به اهداف و آرزوهای خود ، قدمی برداشته و حرکت کنید.

قانون جذب در واقع قانون خواستن بدون حرکت و اقدام نیست ، بلکه قانون خواستن و با انگیزه و قدرت قدم برداشتن است. به عبارت دیگر ، مرحله دریافت ، الزاما انجام کاری است تا خواسته خود را به دست بیاورید. اما در صورتی که صرفاً چیزی را بخواهید و برای آن تلاشی نکرده باشید ، هرگز آن را دریافت نخواهید کرد. در بخشی از کتاب راز نوشته خانم راندا برن ، نوشته شده باید باور داشته باشید که خواسته ی شما منتظر است که کاری برایش انجام دهید. یعنی برای رسیدن به خواسته های خود ، باید تلاش کنید. تلاش ، تلاش و تلاش زیرا تنها با تلاش و پشتکار می توانید به خواسته های بزرگ خود دست پیدا کنید.

یکی دیگر از راه های دریافت خواسته ها ، رها کردن است. گاهی اوقات برای دریافت کردن باید رها کنید. تنها زمانی می توان زندگی جدیدی را شروع کرد که چیزهای قدیمی را رها کرده و شرایط را برای ورود چیزهای جدید آماده کنید. مثلا وقتی می توانید یک اتومبیل جدید بخرید که اتومبیل قدیمی خود را رها کرده باشید یا اگر می خواهید ثروتی به دست بیاورید ، باید بخشش داشته باشید. برای دریافت پاسخ از کائنات ، باید عادت ها ، باورها و افکار قدیمی خود را رها کرده و برای دریافت خواسته های خود، اقدام نمایید.

باید به یاد داشته باشید که این خود ما هستیم که می توانیم زندگی مان را تغییر بدهیم ، قانون جذب برای همین است که اگر خودمان بخواهیم می توانیم هرآنچه را که آرزو داریم به دست بیاوریم. پس بهتر است همین الان دست به کار شده و نقشه رسیدن به یکی از آرزوهایتان را بکشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب آن با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره