معرفی مراکز

لیست مراکز ترک اعتیاد در استان بوشهر

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

بی شک ، یکی از بزرگترین معضلات اجتماعی که به عنوان عاملی خطرناک سلامت فرد و جامعه را تهدید می کند ، معضل اعتیاد است. اعتیاد علاوه بر فرد ، خانواده و اطرافیان او را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. اعتیاد به عنوان یک بیماری اجتماعی عوارض جسمی و روانی زیادی را با خود به همراه دارد که تشخیص و درمان به موقع اعتیاد می تواند گامی مؤثر در جهت بهبودی و نجات فرد بیمار از این آسیب اجتماعی مهلک و خطرناک به شمار رود.

امروزه به دلیل وجود انواع مختلف مواد مخدر و پایین آمدن سن مصرف کنندگان ، توجه جدی به این معضل اجتماعی جزو ملزومات جامعه به شمار می آید. اگر چه تشخیص علائم سوء مصرف مواد مخدر به خصوص در روزهای ابتدایی مصرف به سادگی ممکن نیست اما برخی از تغییرات رفتاری و شخصیتی فرد مصرف کننده می تواند بیانگر این موضوع و از نشانه های اولیه اعتیاد باشد.

اولین و موثرترین گام برای ترک اعتیاد ، مصمم بودن فرد مصرف کننده برای ایجاد تغییر و تحول و رهایی ار این منجلاب بزرگ است. وقتی فرد معتاد خود تصمیم به ترک می گیرد ، خانواده و اطرافیان می بایست با حمایت خود از فرد معتاد ، گزینه های درمانی را برای ترک اعتیاد پیش بگیرند.

افرادی که درگیر اعتیاد هستند برای رهایی خود از دام اعتیاد به دنبال مراکزی هستند که بتوانند با بستری نمودن خود و طی کردن مراحل روان شناختی و مشاوره ای ، خود را نجات بخشند. در این مقاله ما مشخصات مراکز مجاز درمان و کاهش آسیب استان بوشهر را ارائه نموده ایم که با بررسی آن ها می توانید نزدیک ترین و مناسب ترین مرکز ترک اعتیاد شهر خود را شناسایی نمایید.

آدرس مراکز ترک اعتیاد در استان بوشهر

در این بخش ، برای سهولت دسترسی علاقه مندان به مراکز و کلینیک های ترک اعتیاد در استان بوشهر ، لیست آن ها را در جدول زیر قرار داده ایم.

نام مرکز شهر  آدرس  تلفن
سلامت جم جم – خیابان رازی – ساختمان سپهرمنش ۰۷۷-۲۷۶۳۲۳۹۲
سلامت گستر برازجان برازجان – فلکه بیمارستان – مجتمع تخصصی نوید ۲ – طبقه ۵ ۰۷۷-۳۴۲۲۵۹۷۹
توانگر برازجان برازجان – خیابان چمران – سه راهی برق – مجتمع پزشکان دی ۰۷۷-۳۴۲۲۹۷۷۹
روزنه بوشهر بوشهر – خیابان شهید مطهری – ابتدای جاده برج – جنب سفید چوب گلستان – طبقه دوم ۰۷۷-۱۵۵۳۰۲۸
نوین دشتی خورموج – فلکه شهید مهدوی – طبقه فوقانی بانک انصار ۰۹۱۷-۷۷۵۹۸۰۳
مهر دیر دیر – بلوار شهید بهشتی – روبروی بانک ملی ۰۷۷-۲۸۲۲۶۳۵۴
نور امید گناوه گناوه – خیابان معلم – روبروی اداره تعاون ۰۹۱۲-۳۳۴۵۵۶۳
خلیج فارس عسلویه عسلویه – بیدخون ۰۷۷-۳۷۲۶۲۲۸۲
صبا کنگان کنگان – روبروی کیوسک راهنمایی و رانندگی – کوچه دکتر اکبری ۰۷۷-۲۷۲۲۸۰۹۰
فجر دیلم دیلم – روستای بویرات
حیاتی نو جم جم – بهر حاج نوشاد
آفتاب بوشهر بوشهر – خیابان فرودگاه ۰۹۱۷-۰۸۶۵۰۸۹
آینده بوشهر بوشهر – خیابان بی سیم – روبروی درمانگاه قائم – ساختمان خلیج فارس – طبقه ۲ ۰۹۱۵-۵۰۹۷۵۱۷

لیست مراکز ترک اعتیاد استان بوشهر که در جدول بالا تقدیم حضورتان گردیده است از سامانه رسمی ستاد مبارزه با مواد مخدر  استخراج شده است و صرفا جنبه معرفی دارند و سنجش میزان کیفیت خدمات آن ها به عهده شخص می باشد.

مشاوره تلفنی ترک اعتیاد

به دلیل دیدگاه برخی از افراد نسبت به مشاوره ترک اعتیاد حضوری ، معمولا بسیاری از کسانی که دچار اعتیاد به مواد مخدر هستند از مراجعه حضوری به مراکز مشاوره ترک اعتیاد حضوری خودداری می کنند.

شاید علت این امر ، عدم اعتماد به نفس یا ناتوانی در بازگویی کلیه مسائل و مشکلات فرد معتاد باشد. به همین دلیل است که بسیاری از افراد معتاد از مراجعه به این مراکز خودداری می کنند. در سال های اخیر مراکز مشاوره تلفنی بستر مناسبی را فراهم نموده است تا افرادی که به هر دلیل از مراجعه به مراکز حضوری مشاوره ترک اعتیاد امتناع می کنند بتوانند از منزل یا هر جای دیگری که مدنظر آن هاست توسط تلفن با بهترین و مجرب ترین مشاوران ارتباط برقرار نمایند.

مرکز مشاوره خانواده رایکو با داشتن مشاوران مجرب در زمینه مشاوره ترک اعتیاد ، این امکان را برای هموطنان عزیز فراهم آورده است تا از هر کجای کشور از طریق تماس تلفنی بتوانند مشاوره دریافت نمایند.

از طریق مشاوره تلفنی ترک اعتیاد به مواد مخدر، در کوتاه‌ترین زمان ممکن افراد می‌توانند به راحتی به مشاوران متخصص در زمینه‌های مختلف اعتیاد دسترسی پیدا کنند. مشاوره ترک اعتیاد تلفنی این امکان را فراهم کرده است تا تنها با یک تماس تلفن و بدون نیاز به مراجعه حضوری ، مشاوران ترک اعتیاد در دسترس باشند.

در مشاوره ترک اعتیاد تلفنی افراد می‌توانند با خیال آسوده تری مشکلات و مسائل خود را مطرح نمایند تا راه حل مناسبی را با توجه به شرایط خود برای ترک اعتیاد دریافت نمایند و همچنین به وسیله آموزش‌هایی که دریافت می‌کنند، از اعتیاد پیشگیری نمایند.

یکی دیگر از مزیت های مشاوره تلفنی در زمینه ترک اعتیاد ، هزینه است چرا که در مشاوره تلفنی ترک اعتیاد هزینه های شما بسیار کاهش می یابد و نکته بسیار مثبت مشاوره تلفنی این است که در بسیاری از شهرها و روستاها مراکز ترک اعتیاد وجود ندارند به همین دلیل تمامی افراد می توانند از هر نقطه ای از کشور به صورت تلفنی با مشاوران متخصص تماس گرفته و نگرانی‌ها ، مشکلات و دغدغه‌های خود را مطرح کنند و از خدمات مشاوره تلفنی بهرمند شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آدرس مراکز ترک اعتیاد در کشور و هم چنین دریافت مشاوره ترک اعتیاد با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره