روانشناسی

معرفی ۱۰ کتاب برتر در زمینه قانون جذب

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

اگر خواهان این هستید که روحیه ای عالی داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم که حتما کتاب بخوانید ، با اختصاص دادن زمان اندکی در روز به کتاب خوانی وارد دنیایی جدید و شگفت انگیز خواهید شد. هر گاه احساس کردید که برای رویارویی با چالش های زندگی انگیزه ندارید یک کتاب خوب بخوانید تا ببینید که افرادی در اطراف شما هستند که با وجود چالش های زیاد د زندگی ، با انگیزه جنگیده اند و پیروز از این عرصه خارج شده اند. در اینجا ما قصد داریم کتاب هایی را به شما معرفی کنیم که با موضوعات انگیزشی به شما کمک خواهند کرد که با انگیزه و اعتماد به نفس بالا به مسیر خود ادامه دهید.

فهرست محتوا

 قانون جذب، چگونه باعث تحول در زندگی شما می شود.

نویسنده: راندا برن

ترجمه: درسا عظیمی

انتشارات: نگاه نوین

افراد زیادی با خواندن این کتاب و پیروی از اصولی که در آن راجع به قانون جذب ذکر شده است به اهداف خود دست پیدا کرده و به چیزهایی که می خواسته اند رسیده اند. از قبیل: رسیدن به ثروت ، شغل دلخواه ، درمان افسردگی ، سلامتی و…با مطالعه ی این کتاب قانون جذب متوجه می شوید که غیر ممکن وجود ندارد. این کتاب خواننده را به سفری رویایی از زندگی واقعی و الهام بخش کسانی می برد که به عقیده ی خیلی ها خواسته هایشان غیر ممکن بوده است.

قطعه ای از متن کتاب قانون جذب چگونه باعث تحول در زندگی شما می شود :

“”یادتان باشد هر احساس منفی ، نفرت یا کینه ، همان ها را به سمتتان جذب می کند.

احساس عشق و محبت ، عشق را به سمتتان جذب می کند.

هر احساسی که به دیگران دارید ، همان را به سمت خود جذب می کنید.”

 کلید کاربردی قانون جذب

 کلید کاربردی قانون جذب
کلید کاربردی قانون جذب

نویسنده: جک کنفیلد

مترجم: نفیسه معتکف

تعداد صفحات: ۱۶۴

ناشر: درسا

این کتاب از جمله کتاب هایی است که درباره ی آموزش قانون جذب و با نثری روان و دلنشین نوشته شده است. نویسنده کتاب ( جک کنفیلد) از شاگردان کلمنت استون بوده است و همه ی رموز استفاده از قانون جذب را از استاد خود استون آموخته است و به نوعی می توان گفت که میلیونری خود ساخته می باشد. جک کنفیلد با کتاب معروفش به نام “سوپ جوجه برای روح ” در دنیا معروف شد.

چنانچه تصمیم به خواندن این کتاب گرفته اید پس آماده هستید تا به سمت تحول و دگرگونی شخصیت خود گام تازه ای برداشته و به سوی هدف بروید.

قسمتی از متن کتاب : ” افکار تو قدرتمند هستند. آن ها واقعی و سنجیده هستند. تک تک افکاری که داری ، بیان آرزوهای تو به کائنات است. هر فکری که تو داری ، تغییری فیزیولوژیکی در بدنت به وجود می آورد”

کلید گمشده ، جذب خواسته ها

کتاب قانون جذب کلید گمشده ، جذب خواسته ها
کتاب قانون جذب کلید گمشده ، جذب خواسته ها

نویسنده: جو ویتال

مترجم: فریده همتی

تعداد صفحات: ۲۴۰

انتشارات: لیوسا

کتاب قانون جذب کلید گمشده ، کتابی بسیار زیبا است که حقایق زندگی را به زبانی ساده بیان می کند ، توصیه می کنیم اگر خواهان گسترش آگاهی خودتان در زمینه ی معجزه های قانون جذب می باشید حتماً این کتاب را مطالعه کنید. مطالب کتاب چیزی است که در ، درون همه ی انسان ها وجود دارد و برای اکثر ما ملموس و قابل درک است.

قسمتی از متن کتاب : ” آن قدر وقتتان را صرف اصلاح خود کنید که برای انتقاد کردن از دیگران وقت نداشته باشید. با این اعتقاد زندگی کنید که همه ی جهان با شماست ، مشروط بر آنکه همان بهترینی باشید که در وجودتان هست ”

 قانون جذب در روابط

 قانون جذب در روابط
قانون جذب در روابط

نویسنده: مایکل لوسیر

مترجم: فریده همتی

تعداد صفحات: ۱۸۶

انتشارات: درسا

کتاب مورد بحث کتابی پر بار است که اطلاعات کاربردی برای بهتر شدن روابط و هر چه سالم تر شدن رابطه ها در اختیار شما می گذارد.

قسمتی از متن کتاب : ” تضاد و اختلاف نظر در همه جا و بین همه ی افراد وجود دارد. گاهی فقط تغییر چند کلمه می تواند همه چیز را دگرگون کند ، گاهی همان دگرگونی به بیش از چند لغت نیاز دارد ، به یاد داشته باشید که نتایج با شما سخن خواهند گفت ”

انسان در جست و جوی معنا

انسان در جست و جوی معنا
انسان در جست و جوی معنا

نویسنده: ویکتور فرانکل

مترجم: دکتر نهضت صالحیان

انتشارات: درسا

تعداد صفحات :۲۵۵

نویسنده ی کتاب انسان در جستجوی معنا ، ویکتور فرانکل روان پزشک ، داستان زندگی خودش را به رشته تحریر درآورده است. زندگی پر از رنجی که طی آن پدر ، مادر ، برادر و همسر خود را در اردوگاه ها و کوره های آدم سوزی از دست داده است. خواننده با مطالعه ی کتاب در می یابد که چگونه یک انسان می تواند پس از تحمل رنج فراوان علیه سرنوشت خود به پا خیزد.

قسمتی از متن کتاب : ” بشر در شرایطی که خلا کامل را تجربه می کند و نمی تواند نیازهای درونی اش را به شکل عملی مثبت ابراز نماید تنها کاری که از او بر می آید این است که در حالی که رنج هایش را به شیوه ای راستین و شرافتمندانه تحمل می کند می تواند از راه اندیشیدن به معشوق و تجسم خاطرات عاشقانه ای که از معشوقش دارد خود را خشنود گرداند”

کتاب قانون جذب : بخواهید تا به شما داده شود

 کتاب قانون جذب : بخواهید تا به شما داده شود
کتاب قانون جذب : بخواهید تا به شما داده شود

نویسنده: استر هیکس

مترجم: شهکام جولایی

انتشارات: جویا

تعداد صفحات: ۲۷۲

از جمله آثار برجسته ی استر هیکس در زمینه ی آموزش قانون جذب می باشد. در این کتاب به انواع روش های یادگیری قانون جذب برای دستیابی به موفقیت در زمینه های مختلف زندگی پرداخته است . می توان گفت که از برجسته ترین نکات کتاب ارائه ی ۲۲ روش کاربردی در مورد آموزش رسیدن به آن چه که می خواهید به آن برسید است. کتاب به ما می آموزد که هر چیزی در زندگی تابع قوانینی خاص می باشد. چیزهایی مانند امور مالی ، سلامتی و انواع روابط و هر کسی این حق را دارد که زندگی خود را مملو از خوبی ها کند.

قسمتی از متن کتاب : ” از شما می خواهیم در طی این روزگاری که گذرانده اید هر اندیشه ای را که مانع از شادی و قدرت شما بوده فراموش کنید و می خواهیم به شما کمک کنیم تا آن دانش نیرومندی را که درون هر یک از شما خفته را از نو بیدار کنیم ”

سارا اسرار قانون جذب را یاد می گیرد

سارا اسرار قانون جذب را یاد می گیرد
سارا اسرار قانون جذب را یاد می گیرد

نویسنده: استر هیکس

مترجم: ارغوان جولایی

انتشارات: جویا

تعداد صفحات: ۱۴۴

اگر می خواهید که احساس خوب را درون خود حفظ کنید کتاب قانون جذب  “سارا اسرار قانون جذب را یاد می گیرد” را بخوانید و یاد بگیرید که چگونه مشکلات و ناملایمات زندگی تان را مدیریت کنید و اجازه ندهید استرس و اضطراب شما را احاطه کند. استر هیکس در این کتاب به زبان شیوا اصول قانون جذب را بیان می کند.

قسمتی از متن کتاب : ” سارا که در بستر گرمش خوابیده بود اخم کرد ، از این که می دید صبح به این زودی بیدار شده ناراحت بود ، بیرون هنوز تاریک بود اما می دانست که وقت بیدار شدن است ، با خود فکر کرد از این روزهای کوتاه زمستانی بدم می آید دلم می خواست می توانستم دراز بکشم تا خورشید درآید … ”

تو همانی که می اندیشی

تو همانی که می اندیشی
تو همانی که می اندیشی

نویسنده: جیمز آلن

مترجم: گیتی خوشدل

انتشارات: کیاراد

تعداد صفحات: ۶۴

کتابی که قصد داریم به شما معرفی کنیم یکی از شاهکار های جیمز آلن است که سال های زیادی جزء کتاب های پرفروش بوده است. توضیح حقیقت به زبان ساده و قابل فهم برای همگان از نقاط قوت کتاب “تو همانی که می اندیشی” است.

قسمتی از متن کتاب ” همان طور که گیاه از دانه بر می آید و بدون آن وجودی ندارد ، تک تک اعمال انسان نیز از بذرهای نهفته ی فکر نشات می گیرند و در غیاب آن ها امکان ظهور ندارند. این تعریف در مورد اعمالی که ” فی البداهه” و ” غیر عمدی ” هستند ، در مقابل اعمالی که با اختیار کامل انجام می شوند ، به کار می رود ”

راز

کتاب قانون جذب راز
کتاب قانون جذب راز

نویسنده: راندا برن

مترجم: نفیسه معتکف

انتشارات :منشاء دانش

تعداد صفحات :۲۰۸

راندا برن نویسنده ی کتاب راز ، فیلم نامه نویس استرالیایی است، از دیگر آثار این نویسنده می توان کتاب های راز شکرگذاری ، قهرمان ، کتاب قانون جذب را نام برد. کتاب راز به ۴۴ زبان زنده ی دنیا ترجمه شده است. این کتاب مجموعه ای گردآوری شده از سخنان اساتید پرآوازه ی ایالات‌ متحده در مورد قانون جذب است.

قسمتی از متن کتاب ” آیا تا به حال اتفاق افتاده است که شروع به فکر کردن در مورد موضوع ناخوشایندی کنید و با ادامه افکار متوجه شوید که آن موضوع بدتر و ناراحت کننده تر به نظر می رسد؟ این به دلیل آن است که قانون جذب بلافاصله افکار بیشتری از همان جنس را به سمت ذهن شما می کشاند و در مدت کمی آن قدر اندیشه های غمگین از جنس همان فکر اولیه به سمت شما می آید ”

مبانی موفقیت

کتاب قانون جذب مبانی موفقیت
کتاب قانون جذب مبانی موفقیت

نویسنده: جک کنفیلد

مترجم: گیتی شهیدی

انتشارات: نسل نواندیش

تعداد صفحات: ۶۵۶

کتاب مبانی موفقیت کتابی ارزشمند و از پرفروش ترین ها است ، نویسنده در این کتاب سعی کرده از تمام روش های دست یابی به موفقیت در رسیدن به خودشکوفایی استفاده کند. بعد از مطالعه ی کتاب “مبانی موفقیت” قادر خواهید بود از اصول قانون جذب در زندگی خود بهره بگیرید و  انسانی شاد و موفق باشید.

قسمتی از متن کتاب : ” هیچ چیز را باور نکنید ، مهم نیست آن را کجا می خوانید یا چه کسی آن را گفته است ، حتی اگر من آن را گفته باشم ، مگر این که با منطق و احساس معمول شما مطابقت داشته باشد ، صد بار گوش دهید ، هزار بار درباره اش فکر کنید ، یک بار حرف بزنید ”

حرف آخر

زمان هایی در زندگی هست که مشکلات از هر طرف روی سرمان آوار می شود ، راه های پیروزی و موفقیت از هر طرف بسته شده اند و ما در آستانه ی نا امیدی و از دست دادن انگیزه برای ادامه ی مسیر هستیم ، در این مواقع که احساس نیاز مبرم به کمک دوستی داریم با مطالعه ی یکی از کتاب های معرفی شده نیروی نهفته در درون ما آشکار شده و انگیزه ما برای تغییر شرایط به وسیله ی توصیه های ارزشمند و کاربردی ذکر شده در این کتب صد چندان می شود. ” کتاب خواندن را در برنامه ی روزانه ی خود بگنجانید ” . برای آگاهی از کتاب های منتشر شده در زمینه قانون جذب و تاثیرات آن در زندگی می توانید با مشاوران تخصصی مرکز مشاوره خانواده رایکو تماس بگیرید.

سوالات متداول

۱- قانون جذب چیست؟

باوری است درمورد اینکه با تمرکز بر هر فکری ( مثبت یا منفی ) ، می توان همان تجربه را وارد زندگی خویش ساخت. بر اساس این قانون ، انسان از انرژی خالص به وجود آمده است و انرژی های همانند ، همدیگر را جذب می کنند و به وسیله این انرژی ، شخص می تواند همه چیز را ارتقا دهد.

۲- آیا با مطالعه کتاب هایی که معرفی کردید ، می توان به درک کاملی از قانون جذب رسید؟

موضوع قانون جذب بسیار پیچیده است و دیدگاه های متفاوتی برای این موضوع وجود دارد و باتوجه به گستردگی این مبحث ، کتاب های معرفی شده می توانند به شما در شناخت بهتر موضوع کمک کنند.

۳- تاریخچه قانون جذب چیست؟ آیا انسان به تازگی این قانون را کشف کرده است؟

موضوع قانون جذب از گذشته تا به امروز مورد توجه بوده و با عناوین مختلف نه لزوما قانون جذب ، در اشعار مولانا ، نهج البلاغه ، قرآن و... وجود داشته است اما جنبش آن به صورت مشخص از قرن نوزدهم و توسط آموزه های فینیاس کویمبی شروع شد که از بیماری سل رنج می برد و درمان دارویی نتوانست مشکل او را حل کند ، بلکه تلاش های او برای مطالعه ذهن در برابر بدن ، راهگشای موضوع شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کتاب های قانون جذب با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…=

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

    1. با سلام، کتاب اعتماد به نفس دامیز، کتاب ۴۰ تمرین برای افزایش اعتماد به نفس در کودکان و نوجوانان بهترین منابع حال حاضر برای تقویت اعتماد به نفس در نوجوانان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره