روانشناسی

حقایق بسیار جالب درباره قانون جذب عشق که باید بدانید

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب عشق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

دنیا قانون های خاص خودش را دارد یا بهتر بگوییم هر عملی ، عکس العملی دارد و شما هر چه به دیگران ببخشید همان را دریافت می کنید. از جمله این قوانین می توان به قانون جذب اشاره کرد ، طبق قانون جذب هر چیزی مشابه خودش را جذب می کند. پس اگر عشق بکارید ، عشق برداشت می کنید و اگر نفرت بکارید تنفر برداشت خواهید کرد. در جهانی که ما زندگی می کنیم همه چیز از انرژی بوجود آمده است و بر اساس قانون جذب انرژی های هم فرکانس همدیگر را جذب می کنند.

قانون جذب عشق چه می گوید

این قانون به ما می گوید که هر کس توانایی این را دارد که از احساسات مثبت و کلام خود استفاده کرده و ذهن نیمه هوشیار خود را تحت تاثیر قرار دهد و بر همین اساس عشق را به طرف خودش جذب کند. اگر می خواهید به فرد خاصی برسید باید بدانید که قانون جذب عشق می گوید به روی خودتان تمرکز کنید و احساسات و اندیشه ی خود را به سمت بهترین ها پرورش دهید تا به آنچه می خواهید برسید.

قانون جذب عشق

همانطور که گفتیم انسان هر چه که بکارد همان را درو خواهد کرد. تمام اعمال و رفتار ما به خودمان باز می گردد ، به اصطلاح هر چه از این دست بدهی با دست دیگر پس میگیری. مبنای قانون جذب عشق همین است ولی برای تحقق بخشیدن به آن باید روی سخن و احساس خود کار کنیم. در واقع عشق نیروی بسیار قدرتمندی در وجود هر انسان است، هستند کسانی که برای رسیدن به عشقشان از انجام هیچ کاری دریغ نمی کنند.

قانون جذب عشق و اعتماد به نفس

این که بقیه راجع به شما چه فکری می کنند مهم نیست همیشه با خودتان بگویید من بهترین هستم. این که از کسی بخواهیم که ما را دوست داشته باشد اصلا درست نیست شما می توانید با اعتماد به نفس دیگران را به سمت خود جذب کنید. به خصوصیات خوب خودتان فکر کنید و باور کنید که لیاقت دوست داشته شدن را دارید. بر روی افکار مثبت تمرکز کنید ، خواهید دید که اطراف شما را عشق احاطه کرده است فقط کافی است دستان خود را باز کرده و آن را به آغوش بکشید. با تمرکز بر افکار مثبت امواج درونی شما نیز مثبت خواهد شد و در این شرایط آمادگی خواهید داشت که شخصی عاشق در زندگی تان حضور پیدا کند.

قانون جذب عشق و ارتباط آن با احساسات

قانون جذب عشق و تاثیر آن در روابط و احساسات
قانون جذب عشق و تاثیر آن در روابط و احساسات

احساسات ما در هر لحظه دارای اهمیت ویژه‌ای است، چون زندگی ما به احساسمان گره خورده و تاثیر مستقیم بر سرنوشتمان دارد. در واقع ما حس درونمان را با احساساتمان بروز می دهیم، وقتی خوشحالیم و احساس خوبی داریم خود به خود رفتارمان نیز خوب می شود پس جایی برای نگرانی نیست. زمانی که حال ما خوب است، افکار مثبت داریم. و به دیگران نیز عشق می ورزیم، و زمانی که عشق می بخشیم در حال استفاده از قانون جذب عشق هستیم.

از خطراتی که با عشق ورزیدن شما را تهدید می کند نترسید

وقتی کسی عاشق می شود خودش را دربست به عشق می سپارد و همین امر او را آسیب پذیر می کند ، این خاصیت عشق است و در عین حال بسیار ترسناک است. زیرا در این راه فرد باید صدماتی را متحمل بشود ، گاهی ترس از این صدمات باعث می شود که فرد نتواند به کسی که دوستش دارد نزدیک شود ، خود را با کمال میل تسلیم عشق کنید و نترسید.

اگر به عشق خود نرسیدید احساس شکست نکنید

وقتی فرد با همه ی تلاش نتواند به شخص دلخواهش برسد احساس خیلی بدی پیدا می کند و خلاصی از این حس آزار دهنده به این راحتی ها نیست و این سخت ترین بخش قانون جذب عشق است. گاهی احساس می کنید که می توانید با نبود طرف مقابل هم ادامه دهید از این رو راه را برای قانون جذب عشق باز می گذارید. طبق قانون جذب عشق تا وقتی که شما می ترسید که شخص مورد نظرتان را از دست بدهید ، ادامه ی این رابطه ی دونفره برایتان بسیار سخت تر می شود.

طبق قانون جذب عشق کاری را انجام دهید که خوشحالتان می کند

هر کار خوب و مثبتی که شما را سرحال و شاداب می کند را انجام دهید به عنوان مثال ، فیلم های شاد ببینید ، پیاده روی کنید و… زیرا وقتی خوشحال هستید حال خوبی خواهید داشت و اوقاتتان شیرین است همه دوست دارند در کنار افراد شاد و پرانرژی باشند و با آن ها وقت بگذرانند پس با این رویه بهتر و زودتر به شخص مورد علاقه ی خود می رسید. احساس خوب داشتن موثر ترین روش برای جذب چیزهایی است که طالب آن هستید.

شکر گذار باشید

به خاطر داشته هایتان شکرگزار باشید و فکر و ذهن خود را مشغول چیزهایی که ندارید نکنید ، قانون جذب برای ازدواج به ما می‌گوید از زندگی لذت ببرید زیرا فقط یک بار زندگی می کنید ، اگر به طور مداوم به چیزهایی که ندارید فکر کنید هیچ وقت راه پیشرفت شما باز نخواهد شد که هیچ حتی ممکن است چیزهای با ارزش و از جمله عشق خود را از دست بدهید.

به تفاوت ها احترام بگذارید

به تفاوت بین خود و طرف مقابلتان احترام بگذارید
به تفاوت بین خود و طرف مقابلتان احترام بگذارید

گاهی دنیا همه چیز را به شما داده و درمقطعی خاص آدم هایی را سر راهتان قرار می دهد، در این شرایط شمایید که باید انتخاب کنید و بهترین را برگزینید. هنر واقعی این است که طرف مقابل را با تضادهایی که با شما دارد و عیب هایش قبول کنید و آنچه را می پسندید در او جستجو کنید ، راز قانون جذب عشق همین است که هر برچسبی که به دیگران بزنید همان را وارد زندگی خودتان می کنید ، پس هر آنچه را دوست دارید در دیگران جستجو کنید و از صمیم قلبتان به آن ها جواب مثبت بدهید.

به روی افکار مثبت تمرکز کنید

طبق قانون جذب عشق هر روز زمانی را برای تمرکز بروی افکار مثبت و اهدافتان تمرکز کنید، ذهن خود را تقویت کنید ، افکار منفی را از ذهنتان بیرون کنید ، بگذارید کائنات فرکانس های مثبت به سوی شما بفرستند و از این طریق راه گشای شما باشد و مسیر رسیدن به فرد مورد علاقه تان را برای شما باز کند.

کائنات بسیار سخاوتمند است

قانون جذب عشق می گوید که کائنات بخشنده است و هر چیزی که می خواهید را به شما خواهد داد فرقی هم نمی کند که آن چیز خوب باشد یا بد پس اجازه دهید که ذهنتان برای دریافت خوبی ها آماده باشد ، با تمام قدرت به سمت عشق بروید تا کائنات آن را به بهترین وجه به سوی شما روانه کنند. شما می توانید جهت راهنمایی و مشاوره درباره ی قانون جذب برای ازدواج با مشاوره خانواده – رایکو از طریق تلفن تماس برقرار کنید تا مشاورین این مرکز در این مورد خاص شما را راهنمایی کنند.

حرف آخر

همیشه چیزهای مثبت از کائنات درخواست کنید ، از عبارات تاکیدی مانند ” مهر خداوندی درون من جاریست و این مهر مرا شکست ناپذیر می کند ” و یا ” من همه را دوست دارم و عشق خود را به همه می بخشم ” و… . برای جذب هر چه بیشتر عشق استفاده کنید. همیشه ودر همه حال سرشار از امیدواری باشید. نگران حضور کی و کجای عشق زندگیتان نباشید زیرا وقتش که برسد خودش می آید.مهم ترین کار این است که در ابتدا عاشق خودتان باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب عشق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

نوشته های مشابه

‫۲ نظرها

    1. با سلام، برای مجذوب کردن یک شخص خاص، قانون جذب عشق با تمرکز روی شما کار می کند. این در مورد شخص دیگر نیست؛ در مورد شماست.
      گاهی اوقات این قسمت می ‌تواند سخت ‌ترین بخش قانون جذب عشق باشد؛ زیرا وقتی فردی وجود دارد که ما دوستش داریم و می خواهیم او را به سمت خودمان جلب کنیم، تنها چیزی است که می ‌توانیم به آن فکر کنیم. اکثرا فکر می کنیم که قانون جذب عشق برای این است که فرد دیگری ما را دوست داشته باشد و به ما توجه کند. در حالی که قانون جذب عشق متوجه افکار، احساسات و ارتعاشات ما می باشد.
      برای جذب میتوانید از روش های ذکر شده استفاده کنید: اعتماد به نفس داشته باشید، مثبت اندیش باشید، بدون ترس از آسیب دیدن، عشق بورزید، خوش بگذرانید، دیدگاه مثبت داشته باشید و تفاوت ها را بپذیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره