ازدواجخانواده

قانون جذب عشق چیست؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب عشق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ممکن است سوالاتی از موضوع شیرین عشق در ذهن داشته باشید اما پاسخ به آنها برای شما مقدور نباشد. مانند اینکه آیا امکان دارد فردی را با قانون خاصی به خودم علاقمند کنم؟ راه های جذب فرد ایده آل چیست؟ چطور می توانم تشخیص دهم عشقی که در وجود من است واقعی است یا هوسی بیش نیست؟ تعریف درست عشق چیست؟ آیا می توانم با قانون جاذبه ای فرد خاصی را مجذوب خود کنم؟اگر برای مجذوب کردن فرد ایده آل خیلی تلاش کردید اما به نتیجه مطلوب نرسیدید و درد عمیقی قلب شما را فرا گرفته است. باید بدانید که بدست آوردن شغل و پول برای شما آسان تر از حل مسائل احساسی است و حتی ممکن است بسیار تلاش کنید اما به بن بست برسید.


آیا قانون جذب عشق وجود دارد؟

در این دنیا برای هر چیزی قانونی وجود دارد یعنی برای رسیدن به هر چیزی راهکاری وجود دارد به این صورت که زمانی که شما ذهن خود را روی چیزی متمرکز کنید به سمت آن حرکت خواهید کرد که به آن قانون جذب می گویند. اما آیا قانونی نیز برای جذب عشق وجود دارد؟ اگر تمایلی به این کار دارید می توانید با انجام یک سری از رفتار ها برای خود قانون جذب عشق را به وجود آورید. زمانی که افکار ، ذهن ، احساسات و عواطف خود را درباره ی چیزی متمرکز کنید آن را بدست می آورید ، به همین صورت می توانید با تمرکز روی جذب عشق راهکارهایی برای علاقمند کردن فرد مورد نظرتان بیابید. توصیه ی ما این است که ابتدا عشق واقعی را بشناسید و مطمئن شوید که عشق شما هوس نیست و سپس به بررسی راه های جذب عشق بپردازید.


عشق یا هوس

از مواردی که در مسائل احساسی بسیار مهم و قابل توجه است ، موضوع تفاوت عشق با هوس می باشد. زیرا اگر عشق را با هوس اشتباه بگیرید بعد از ازدواج به مشکل بر می خورید. گاهی افراد به غلط تصور می کنند که عاشق شده اند ، اما در اصل احساس آنها چیزی جز وابستگی موقت نیست. مطمئنا این افراد پس از مدتی با بوجود آمدن یک اتفاق کوچک سریع تصمیم به جدایی می گیرند. سپس متوجه می شوند که اصلا عاشق نشده بودند و فقط یک وابستگی موقت آنها را پریشان کرده بود. این افراد باید بدانند که عشق تمام نشدنی و توصیف نشدنی است پس وابستگی آنها از هوس و شهوت نشات می گیرد. همچنین عشق دارای عزت و احترام متقابل است اما اگر تمایل شما به برقراری رابطه ای به علت شهوت باشد شما فقط به فکر برطرف کردن نیاز های جنسی خود می باشید. اگر کسی را دوست داشته باشید از احساسات و علائق خود به او می گویید اما اگر رابطه ی شما از روی هوس باشد علاقه ای به گفتگو با او ندارید ، چیزی درباره ی شخص مورد علاقه نمی دانید و نمی خواهید بدانید ، درباره ی احساستان با او صحبت نمی کنید ، سعی می کنید هر چیزی را که از شما می خواهد بدون پرسش بپذیرید. زیاد بحث نمی کنید تا دلخوری پیش نیاید ولی در زمان رابطه ی جنسی کاملا آماده هستید.

هوس یک احساس دوست داشتن ناگهانی و زود گذر نسبت به کسی است که ممکن است حتی او را نشناسید. اگر درگیر هوس شده باشید ،  صمیمیت زیادی در بین شما نیست. اعتمادی در این رابطه وجود ندارد زیرا بر پایه ی دروغ بنا شده است.

کسی که عاشق است تمام لذت های دنیا را ابتدا برای معشوق خود می خواهد اما فرد هوس ران خودخواه است و فقط به علایق خود فکر می کند.

فرد عاشق هیچ وقت شخص مورد علاقه ی خود را تحقیر و سرزنش نمی کند اما فرد هوس ران به احساسات او اهمیتی نمی دهد.

فرد عاشق حاضر است هر چیزی را فدای عشقش کند و سعی در برقراری رابطه ی محکم دارد اما فرد هوس ران هیچ تلاشی برای استحکام رابطه انجام نمی دهد زیرا اگر خللی در رابطه احساس کند به راحتی سراغ افراد دیگر می رود.

اگر رابطه ی شما سرشار از عشق و علاقه هم در رابطه ی معمولی و هم در رابطه ی جنسی می باشد قطعا عشق شما واقعی است.

معنای واقعی عشق

 

معنای واقعی عشق
معنای واقعی عشق

عشق در واژه به معنای میل مفرط است. اما در حقیقت نمی توانیم این کلمه را در چند واژه خلاصه کنیم ، زیرا معنای وسیع تری دارد. عشق علاقه ی  پنهان ، جاذبه ای شدید ، لذتی زیبا ، احساسی عمیق ، عاطفه ای مثبت ، ایثار و فداکاری بیش از حد ، تعهدی عمیق ، ابراز محبت قلبی ، منبع شادی و رضایت از زندگی و… است. در اصل می توانیم عشق را از ابعاد مختلف بسیار تعریف کنیم.

قوانین جذب عشق

  • ابتدا ذهن خود را از هر گونه ترس ، دلهره ، شک و نگرانی دور کنید. ذهن شما نباید مشغول باشد ، شما چقدر به احساسات خود اهمیت می دهید؟ آیا از خود راضی هستید؟ چه حسی درباره ی خودتان دارید؟
  • اعتماد به نفس خود را افزایش دهید زیرا تا به حال هیچ فرد ضعیفی نتوانسته است در کاری موفق شود. به این فکر نکنید که دیگران شما را دوست دارند یا نه. زیرا در مرحله اول شما باید خودتان را دوست داشته باشید و به خودتان عشق بورزید تا بتوانید دیگری را نیز مجذوب خودتان کنید.
  • به آن چیز که از شخص مورد نظرتان می خواهید توجه کنید. به ویژگی فردی که می خواهید جذب کنید فکر کنید.
  • نکته ی مهم این است که در نگاه اول ظاهر شما مورد توجه قرار خواهد گرفت ، زیرا همه ی افراد در برخورد اول با دیدن ظاهر شخص سعی می کنند ویژگی و شخصیت او را کشف کنند. پس به ظاهر آراسته و منظم خود اهمیت دهید. البته امروزه خوش چهره و زیبا بودن یکی از ملاک های اصلی انتخاب در افراد شده است.
  • توجه کنید که برای رسیدن به فرد ایده آل باید خودتان ایده آل باشید پس روی خودتان ، افکارتان و رفتارتان کار کنید و شخصیت خود را رشد دهید تا فرد ایده آل شخص مورد نظر شوید.
  • به اندازه ی شخصی که می خواهید جذب کنید بزرگ شوید؛ منظور از این جمله این است عقیده و تفکر خود را با شخص ایده آل یکسان کنید. این مورد بدیهی است که همه ی ما تمایل به برقراری رابطه دوستی با همسن خود داریم و اگر بخواهیم از بین چند نفر از دوستانمان یکی را انتخاب کنیم آن شخصی که همسن ما یا نزدیک به سن ما را دارد انتخاب می کنیم. زیرا عقیده داریم کسی که همسن ما است عقیده و طرز تفکر ما رادارد و در نتیجه به تفاهم خواهیم رسید.
  • تجسم ذهنی به همراه احساس شدید درباره ی کسی که می خواهید بدست آورید همانند یک آهن ربا فرد را به سمت شما جذب می کند زیرا احساس دارای انرژی است و انرژی ابزار لازم برای انجام فعالیت است حال اگر این احساس عاطفی باشد باعث انرژی و فعالیت عاطفی می شود. در اصل آنچه که می‌بینید یا تصور می‌کنید مستقیم یا غیر مستقیم روی احساس شما اثر می‌گذارد به این صورت که تصاویر و افکار خوب احساسی مثبت ایجاد می‌کنند اما تصاویر و افکار بد احساسی منفی بوجود می آورند. پس سعی کنید همیشه تصورات مثبت عاطفی داشته باشید تا بتوانید دست به عمل مثبت عاطفی بزنید و شخص ایده آل را به سمت خود جذب کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قانون جذب عشق با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

‫۴ نظرها

  1. ببخشید من یه سوال کوتاه دارم. اینکه میگن به هرچی فکر کنی برات اتفاق میوفته راسته؟ یعنی من اگر به ازدواجم با یه آقایی فکر کنم بهش میرسم؟ 🙂

    1. با سلام، طبق قانون جذب افراد با تمرکز بر افکار خود، می‌توانند تجربه‌های مثبت و منفی خاصی را به زندگی خویش وارد کنند و آن‌ها را تجربه کنند. قانون جذب شما را تشویق می‌کند که با کنترل افکارتان، آینده خود را آزادانه تحت کنترل بگیرید. هدف نهایی در قانون جذب، محدود ساختن افکار منفی و تخریب گر و جایگزین کردن آن با افکار مثبت و سازنده است.

  2. من رو یکی چند ماهه کراش دارم. کسیه که واقعا نمیتونم بهش مستقیم بگم. میشه بگید که من چه نوع رفتارهایی داشته باشم که اون بیاد سمتم و بهم پیشنهاد دوستی بده؟

    1. با سلام، برای جذب پارتنر خود میتوانید از روش هایی مانند: عشق را اول در خودتان تجربه کنید (خودتان را دوست داشته باشید و اعتماد به نفس خود را تقویت کنید تا دیگران نیز به شما احترام بگذارند)، تغییر افکار بد به خوب با قانون جذب در ایجاد ارتعاش مثبت و قدرتمند بسیار عالی جواب می دهد. تمام افکار منفی خویش را رها کنید. بدون ترس، عاشق شوید (افرادی هستند که فقط به دلیل ترس های عجیب خود عاشق نمی شوند. ترس از شکست و مخصوصا ترس از شکست عشقی؛ ترس از دست دادن آزادی و محدود شدن؛ ترس از طلاق؛ ترس از انتخاب اشتباه و خیلی ترس های دیگر)، بر روی نکات خاصی از شخص مورد نظرتان تمرکز کنید. به دنبال چیزی ارزشمند در او باشید. اگر میان شما اختلاف وجود داشته باشد، این کار دشوار خواهد بود. ممکن است در ابتدا فقط یک چیز پیدا کنید، اگر ادامه دهید، انجام اینکار راحت‌تر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره