روانشناسی

چگونه با یک دختر ارتباط برقرار کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برقراری ارتباط با دختران با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

ممکن است شما هم جزو آن دسته از افرادی باشید که وقتی برای اولین بار با دختری صحبت می کنید نتوانید به خوبی بر اوضاع مسلط شوید یا لکنت زبان بگیرید و یا آن چه میخواستید بگویید را فراموش کنید. نگران نباشید ، چرا که بخش زیادی از مهارت های ارتباط با جنس مخالف ، با مطالعه و آگاهی از خصوصیت آن ها و در نهایت تمرین برای برقراری یک ارتباط موثر امکان پذیر خواهد شد. پس با کنترل استرس و شناخت ویژگی ها و خصوصیات کلی دختران ، می توانید برای شروع یک رابطه خوب قدم بردارید.

نکته ای که باید در نظر داشته باشید این است که معمولا اولین برخورد شما با دختر مورد علاقه تان بسیار برای او حائز اهمیت است لذا نحوه برخورد و ارتباط شما با او می تواند بسیار مهم باشد. شناخت خصوصیات اخلاقی دختران تا حدودی می تواند به شما کم کند تا یک ارتباط موثر را برقرار کنید.

برخی از ویژگی های دختران

دختران آن قدر هم که شما فکر می کنید پیچیده نیستند ، آن ها اکثراً ناظر هستند. مردان باهوش می توانند اعتماد آن ها را به سرعت جلب کنند. اغلب دختران کسانی را دوست دارند که به نظرشان احترام می گذارد. گاهی دختران بیش از حد صحبت می‌کنند و کسی که شنونده خوبی نیست را نادیده می گیرند. بنابراین بهتر است مهارت های شنیداری خودتان را تقویت کنید. بیشتر آن ها دوست دارند در مورد لباس ، مو ، زیبایی و … مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. تحقیقات نشان داده اند که بیشتر دختران حداکثر ۴۷ ساعت یک راز را نگه می دارند. علاوه بر آن دختران مردانی را که نسبت به آن ها خیلی واکنش نشان می دهند دوست ندارند.

تعدادی از تیپ های شخصیتی دختران

تعدادی از تیپ های شخصیتی دختران
تعدادی از تیپ های شخصیتی دختران

اول! دخترانی که در بخش ادبیات و مطالعه فعالند ، این دختران نه تنها باهوش ، بلکه قابل فهم هستند و به حد مناسبی از پختگی رسیدند.

دوم! شاید بعضی از دخترها را دیدید که به همه ی شوخی ها می خندند ، گاهی از آن ها به عنوان دختر جلف تعبیر می شود ، اما اینطور نیست این دختران گنگ هستند و شخصیتی مبهم دارند.

سوم! شاید این جمله را شنیده اید: که یک خانم هرگز عشق اول خودش را فراموش نمی‌کند. دخترانی که دچار شکست عشقی می شوند ، در دو دسته قرار دارند:

دسته اول: کسانی هستند که می خواهند دوباره به عقب برگردند و رابطه خود را از اول بسازند.

دسته دوم: کسانی هستند که سعی می‌کنند فراموش کنند و ارتباط جدیدی را شکل بدهند.

چهارم! بعضی از دختران هستند که فقط به حرف های خود اهمیت می دهند ، این دختران اغلب به کمک دیگران نیاز دارند و در سطح متوسط هوشی قرار دارند.

پنجم! برخی از دختران کاملاً مذهبی هستند ، این دختران افراد مذهبی مانند خود را دوست دارند. عموما به بحث های معنوی علاقه نشان می دهند و به آن ها توجه می کنند.

دختران چه نوع پسرانی را بیشتر دوست دارند؟

اغلب دختران به عاشقانه های کلاسیک اعتقاد دارند و همیشه دوست دارند از آن ها قدردانی شود. بنابراین بیشتر پسرهای رمانتیک را دوست دارند . همچنین دختران دوست دارند ، افرادی با اعتماد به نفس بالا ، که کاملا از خودشان مطمئن هستند ، با آن ها ارتباط برقرار کنند.

بعضی از خانم ها افراد هنری مانند موسیقی دان ها ، نقاش ها و … را می پسندند. گاهی دخترانی را مشاهده می کنیم که پسران بد (در جامعه بد معرفی شده اند) را دوست دارند. این نوع دختران کسانی هستند که به هیچ اتفاقی در زندگی خود اهمیت نمی دهند. آن ها فقط بخش سرگرم کننده زندگی را می خواهند. همینطور لازم می دانم که به شما بگویم در این دنیا هیچ دو دختر یکسانی وجود ندارد. با این حال این یک دسته‌بندی کلی است.

روش های صحبت با دختران

ارتباط با دخترها می تواند با صحبت کردن شروع شود. حرف زدن با آن ها می تواند ترسناک و گیج کننده باشد اما شما باید با غلبه بر ترس خود یک گفتگوی عالی را آغاز کنید. اگر تصمیم گرفته اید با او گفت و گو کنید ، پس حتما این کار را بکنید. با اعتماد به نفس شروع کنید. حین مکالمه راحت باشید ، ترس خود را از طرد شدن کنار بگذارید ، به یاد داشته باشید همیشه اولین باری که با آن ها صحبت می‌کنید را به خاطر خواهند داشت. در حقیقت شما دارید برای ذهن او از خودتان تصویرسازی می کنید. اصالت و شخصیت بعد از اعتماد به نفس نقش به سزایی دارد. یک راهکار عالی برای نزدیک شدن به هدف ، داشتن شوخ طبعی است.

یک راه بسیار قوی برای دست یافتن به هدف ، برقراری تماس چشمی با دختر مورد علاقه تان است . در تماس چشمی دوم سلام کنید و خودتان را معرفی کنید ، حالا شانس موفقیت شما بیشتر است. یادآوری این نکته حائز اهمیت است که همه چیز وابسته به موقعیت است. برقراری ارتباط با دختران می تواند سخت و مرعوب باشد. با این حال مانند هر چیز دیگری نیاز به زمان و تمرین دارد. همانند یک سفر طولانی مدت ، شما می‌توانید از اشتباهات و موفقیت های خود درس بگیرید.

چگونه با یک دختر ارتباط برقرار کنید

چگونه با یک دختر ارتباط برقرار کنید
چگونه با یک دختر ارتباط برقرار کنید

به شما پیشنهاد می دهیم که در ارتباط با دختران ، خودتان باشید. چرا که از نظر آن ها رو راست بودن دوست داشتنی تر است. اگر به چیزی که نیستید وانمود کنید ، رابطه تان کوتاه مدت خواهد شد. شما نمی توانید برای همیشه یک ماسک روی صورتتان داشته باشید. به شدت از بی‌احترامی و مطرح کردن مسائل توهین‌آمیز بپرهیزید. هرگز دروغ نگویید. معمولا وقتی کسی دروغ می گوید کاملاً آشکار است. با دروغ گویی اعتماد او را از دست خواهید داد. شما حتی باید در مورد احساسات خود نیز صادق باشید. تحقیقات نشان می دهد که صداقت اعتماد به نفس ایجاد می کند ، که در نهایت منجر به روابط بهتر می‌شود. مودبانه و محترمانه رفتار کنید. با کارهای ساده به او نشان بدهید که برای شما اهمیت دارد. مثلاً در را برای او باز کنید و یا وسایل سنگین را برایش حمل کنید و روش هایی از این دست.

به او علاقه نشان دهید ، از صحبت کردن بیش از حد در مورد خودتان خودداری کنید و اجازه دهید او نیز در مورد خودش به شما بگوید. شما می‌خواهید به او نشان بدهید که به او علاقه مند هستید ، پس توجه کامل خود را به او دهید. هنگامی که صحبت می کند تماس چشمی با او برقرار کنید ، در این صورت به او نشان می دهید که به او توجه می کنید. سوالاتی راجع به آنچه گفته است بپرسید یا به طریقی پاسخ دهید که نشان دهد شما به طور فعال در گفت و گو مشغول هستید. برای برقراری ارتباطات نزدیک تر صبور باشید ، ظاهر و شخصیت او را تحسین کنید.

زبان بدن در ارتباط با دختران

استفاده از زبان بدن در روابط شما نقش بسزایی دارد ، برای این کار می توانید با تکنیک های یادگیری زبان بدن آشنا شوید. همیشه سعی کنید با ظاهری مرتب و آراسته در کنار او قرار بگیرید ، نظافت را رعایت کنید. خلاق باشید اگر می خواهید توجه او را جلب کنید ، از موارد کلیشه ای خودداری کنید. گاهی او را برای وقت گذراندن با دوستانش تشویق کنید. به تصمیمات او احترام بگذارید و به هیچ وجه او را تحت فشار قرار ندهید. هر یک از شما حق دارید در تصمیم گیری های خود احساس راحتی کنید. به هیچ وجه رفتار تهاجمی از خودتان نشان ندهید سعی کنید غیر قابل دسترس نباشید.

در نهایت باید بگوییم دختران و پسران از بدو تولد تفاوت های بیولوژیکی زیادی با یکدیگر دارند ، که این تفاوت های جنسیتی می توانند مکمل هم باشند. به طور کل دختران و پسران برای برقراری ارتباط با یکدیگر باید مهارت هایی در این زمینه کسب کنند. اما چنان چه با استفاده از ترفندهایی که گفته شد هم چنان نتوانستید یه رابطه دلخواه را برقرار کنید می توانید با استفاده از مشاوره روانشناسی ،ضعف های خود را شناسایی کرده و برای رفع و بهبود آن ها قدم بردارید. برای این کار می توانید از راهنمایی های مشاوران و روانشناسان متخصص مرکز مشاوره تلفنی رایکو بهره مند شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه برقراری ارتباط با دختران با مشاوران رایکو تماس حاصل نمایید. شماره تماس از طریق تلفن های ثابت –

تماس از سراسر کشور ۹۰۹۹۰۷۲۹۳۸

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت و یا دریافت بسته تخفیف مشاوره کلیک کنید

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن
پیج مشاوره دریافت مشاوره